ingeschreven
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Vrij rijden FRANCORCHAMPS
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door flupke73 Bekijk Berichteningeschreven
Vertel, vertel, vertel ?
Details, prijs, etc ??? Wie organiseert ?
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Subaru555 Bekijk BerichtenDrie dagen voordien bezoek ik het circuit ook efkes
Gij denkt dat
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk BerichtenIk wil binnenkort ook wel eens (voorzichtig natuurlijk) een trackday meedoen. Mag je als 18-jarige zomaar meedoen bij "free driving"? En moet er eerst een cursus gevolgd worden ofzo? Ik vind de voorwaarden niet meteen.
Comment
-
normaal moogt ge zo meedoen als ge rijbewijs hebt (denk ik)
wel rekening houden dat ze soms heel dicht tege je auto durven rijden en dat de weg soms wel hobbelig is en vol steentjes ligt
heb daar vorig jaar me mee gerede in brustem op zo van die betonne plate als ondergrond met een golf uit BTCS en khoorde constant gekletter tege de carrosserie dus pas op voor de lak
ma natuurlijk fun a volonte e
grtz
scoris
Comment
-
SkyLimit trackdays staan open voor eenieder met rijbewijs. Driving Experience "cursus" volgen en gaan.
Goed weten : zeer sletig voor de auto, gegarandeerd veel steenslagschade, hoge bandenslijtage, en alles op eigen risico (GEEN dekking verzekering, of ge moet nen B.A. Motorsportrisico's hebben (ten behoeve van de anderen) of nen All Risk Motorsportrisico's (ter bescherming van uzelve, maar meestal met franchise van 50%) ... maar dat zou me verwonderen ).
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door scoris Bekijk Berichtennormaal moogt ge zo meedoen als ge rijbewijs hebt (denk ik)
wel rekening houden dat ze soms heel dicht tege je auto durven rijden en dat de weg soms wel hobbelig is en vol steentjes ligt
heb daar vorig jaar me mee gerede in brustem op zo van die betonne plate als ondergrond met een golf uit BTCS en khoorde constant gekletter tege de carrosserie dus pas op voor de lak
ma natuurlijk fun a volonte e
grtz
scorisOorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenSkyLimit trackdays staan open voor eenieder met rijbewijs. Driving Experience "cursus" volgen en gaan.
Goed weten : zeer sletig voor de auto, gegarandeerd veel steenslagschade, hoge bandenslijtage, en alles op eigen risico (GEEN dekking verzekering, of ge moet nen B.A. Motorsportrisico's hebben (ten behoeve van de anderen) of nen All Risk Motorsportrisico's (ter bescherming van uzelve, maar meestal met franchise van 50%) ... maar dat zou me verwonderen ).
Ik denk dat ik het nog even bij m'n playstation hou als ik hoor dat alles op eigen risico is en je auto zoveel afziet
Hopelijk binnenkort een goedkoop trackdaykrel kopen ofzo (Ford Sierra ofzo)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door flupke73 Bekijk Berichtenmoogt ge 2 auto's meenemen en wisselen???
Comment
Comment