Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Vrij rijden FRANCORCHAMPS
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk BerichtenFrancorchamps blijft toch nog zo veel meer tot de verbeelding spreken dan Zolder imo...
Comment
-
Andere foto's kan je terug vinden om mijn website:
Spa-Francorchamps - Skylimit track day
130 foto's online
Foto's online op www.carsthestars.be
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenHotelletje geboekt in Luik, hopelijk vanavond daar tegen 23u. En morgen Spaaaaa!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenHotelletje geboekt in Luik, hopelijk vanavond daar tegen 23u. En morgen Spaaaaa!
leuke dag gehad??
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door flupke73 Bekijk Berichten's ochtends ijs op de baan??????
leuke dag gehad??
Daarna is het opengetrokken en is er goed gevlamd geweest tussen de rijke Engelsen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichtentot s middags zat het potdicht van de mist. Ik kwam daar toe tegen 12h, afrit Spa had ik zonder zeveren 25 meter zicht :o
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door flupke73 Bekijk Berichtenyep, voormiddag + laatste uur waren 't leukste om te rijden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenVoormiddag was bij ons niet leuk rijden. (circuit dicht), 's namiddags heb ik het nooit druk gevonden, en het laatste anderhalf uur was het inderdaad echt leeg. Zalig!
Dan heb ik vorige week wel geluk gehad
Comment
Comment