Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Ik had die al op voorhand besteld (en betaald). Heb 40 echt knappe pics van m'n kar. Heb ze de dag zelf al meegekregen op USB-stick. 25 EUR (20 GBP) was dat.
Ik had die al op voorhand besteld (en betaald). Heb 40 echt knappe pics van m'n kar. Heb ze de dag zelf al meegekregen op USB-stick. 25 EUR (20 GBP) was dat.
?
voor 40 foto's en een usb-stick valt dat toch nog mee.
Tgohja, ik weet niet hoe alles geregeld is met hun fotografen é.
Maar gebrande USB-sticks kosten geen 25 euro hoor. Nuja, die mannen werken dan ook een pak professioneler.
Ben je er toevallig niet op komende Duez dag 3/4 of MLR op 4/5 ? Zal wel zo geen opkomst zijn, maar allé, zou graag ook zulke pics hebben van me on track
Blijkbaar ook menig CSL'ken op die dag... woow... was beter ook geweest dan
Is in mijn ogen een van de mooiste circuits ter wereld samen met Laguna Seca en Brands Hatch.
mmm Brands Hatch GP circuit, ik ben benieuwd... wijlen daarheen op 27/4, ziet er op foto en filmkes waanzinnig uit... op en neer en blinde bochten a volonté... precies de Ring int klein
Comment