Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Vrij rijden FRANCORCHAMPS

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Xa4 Bekijk Berichten
    Bedankt om deze ook te posten
    Geen probleem!

Comment

• Met welke auto reed jij daar Maxime?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Xa4 Bekijk Berichten
        Met welke auto reed jij daar Maxime?
        Met de MG SV-R (niet veel gereden door de regen) en met de Seat Cup TDI van raceschool.be

Op de Seat zaten wel 3 piloten.. IK was niet de trage piloot die je voorbijstak!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Bekijk Berichten
          Op de Seat zaten wel 3 piloten.. IK was niet de trage piloot die je voorbijstak!
          heeft iemand die voorbij kunnen steken?????die bleef toch echt wel dik in de weg rijden zulle

btw: in de dubbele linkse nog bijna geramd door "MKMLKJqapipwibui" in een ouder type Civc (niet die snelle rode)
          chance da'k al wat ouder/kalmer ben, anders was't patat geweest

@Xa4; uwe co heeft foto's gemaakt vanuit de M3, is daar iets deftigs bij????
          en door U ben'k volle gas de radiollon opgevlogen, niet echt deftig "uitgekomen"
          maar wel leutig, 'k vind ulle kar/tempo/rijstijl echt dik OK
          hopelijk komen jullie naar Chambley

Radillon: met de supercharger gaat dat wel echt een uitdaging worden...(204pk====>+/-300pk)

Comment

• [quote=flupke73;3512746]
            en door U ben'k volle gas de radiollon opgevlogen, niet echt deftig "uitgekomen"

Eigenlijk was ik aan het rijden en die foto's zijn eigenlijk filmpjes zal anders eens vragen aan mijn broer dat hij er post. Het was leuk rijden met twee, kheb gezien dat je lijn niet echt ediaal was op de radiollon staat trouwens op één van de filmpjes. Op dit klein foutje na rij je ook wel ok!
            1994 Saab 9000 CSE 2.3 LPT FPT
            1994 BMW E36 ///M3 3.0 coupé

Comment

• [QUOTE=cédric_2;3513540]
              Oorspronkelijk geplaatst door flupke73 Bekijk Berichten

Eigenlijk was ik aan het rijden en die foto's zijn eigenlijk filmpjes zal anders eens vragen aan mijn broer dat hij er post. Het was leuk rijden met twee, kheb gezien dat je lijn niet echt ediaal was op de radiollon staat trouwens op één van de filmpjes. Op dit klein foutje na rij je ook wel ok!
              dat was lachen, maar 't was de eerste keer da'k volgas ging van aan de source tot aan de combes
              dus incl de raidillon, boven idd "afgesneden" ipv "halve wagen op de rijbaan"
              daarna heb 'k het wel eens volledig volgas+correcte rijlijn gekunnen
              met de supercharger zal dat wel iets anders worden

Comment

• Nog mensen die morgen gaan?

Comment

• ik misschien. RMA is altijd vet
                  Captain Turbo
                  General Von Driftenstein

Oorspronkelijk geplaatst door C_X
                  Ik wil eens met een nieuwe z4 rijden

Comment

• Ik ga ook eens kijken denk ik

Comment

• ik zal er ook zijn met de 206 op spa de 21 ste in Group B...

En proberen mijn tijd nog een beetje te verbeteren

Wie rijd er ook in group B

Comment

Working...
                      X