Oorspronkelijk geplaatst door Xa4
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Vrij rijden FRANCORCHAMPS
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Xa4 Bekijk BerichtenMet welke auto reed jij daar Maxime?
Op de Seat zaten wel 3 piloten.. IK was niet de trage piloot die je voorbijstak!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Bekijk BerichtenOp de Seat zaten wel 3 piloten.. IK was niet de trage piloot die je voorbijstak!
btw: in de dubbele linkse nog bijna geramd door "MKMLKJqapipwibui" in een ouder type Civc (niet die snelle rode)
chance da'k al wat ouder/kalmer ben, anders was't patat geweest
@Xa4; uwe co heeft foto's gemaakt vanuit de M3, is daar iets deftigs bij????
en door U ben'k volle gas de radiollon opgevlogen, niet echt deftig "uitgekomen"
maar wel leutig, 'k vind ulle kar/tempo/rijstijl echt dik OK
hopelijk komen jullie naar Chambley
Radillon: met de supercharger gaat dat wel echt een uitdaging worden...(204pk====>+/-300pk)
Comment
-
[quote=flupke73;3512746]
@Xa4; uwe co heeft foto's gemaakt vanuit de M3, is daar iets deftigs bij????
en door U ben'k volle gas de radiollon opgevlogen, niet echt deftig "uitgekomen"
Eigenlijk was ik aan het rijden en die foto's zijn eigenlijk filmpjes zal anders eens vragen aan mijn broer dat hij er post. Het was leuk rijden met twee, kheb gezien dat je lijn niet echt ediaal was op de radiollon staat trouwens op één van de filmpjes. Op dit klein foutje na rij je ook wel ok!
Comment
-
[QUOTE=cédric_2;3513540]Oorspronkelijk geplaatst door flupke73 Bekijk Berichten@Xa4; uwe co heeft foto's gemaakt vanuit de M3, is daar iets deftigs bij????
Eigenlijk was ik aan het rijden en die foto's zijn eigenlijk filmpjes zal anders eens vragen aan mijn broer dat hij er post. Het was leuk rijden met twee, kheb gezien dat je lijn niet echt ediaal was op de radiollon staat trouwens op één van de filmpjes. Op dit klein foutje na rij je ook wel ok!
dus incl de raidillon, boven idd "afgesneden" ipv "halve wagen op de rijbaan"
daarna heb 'k het wel eens volledig volgas+correcte rijlijn gekunnen
met de supercharger zal dat wel iets anders worden
Comment
-
ik misschien. RMA is altijd vetCaptain Turbo
General Von Driftenstein
Oorspronkelijk geplaatst door C_XIk wil eens met een nieuwe z4 rijden
Comment
Comment