Zoeken ze geen goed eventbureau?
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Cars and Coffee Belgium online!
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Subaru555 Bekijk BerichtenZoeken ze geen goed eventbureau?
Is dat een aanbieding?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Corvetteboy Bekijk BerichtenWelkom op het forum Natasha
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SPEEDMAN Bekijk Berichtenidd, voor mijn part mogen er gerust nog 3 à 4 natasha's bijkomen !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SPEEDMAN Bekijk Berichtenidd, voor mijn part mogen er gerust nog 3 à 4 natasha's bijkomen !
Welkom N.1991 Mazda MX-5 NA
Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
www.dennisnoten.com - Flickr
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tomson Bekijk BerichtenZijn fotografen die niet gekent zijn eigenlijk toegelaten ? Mensen zoals Denniske enzo zijn hier wss wel al wat gekent. Maar voor mij is dit een andere tak die ik eens zou willen verkennen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Corvetteboy Bekijk BerichtenNatuurlijk, iedereen mag vrij komen fotograferen tijdens cars and coffee events c&c staat los van dit forum hè
Comment
-
Wat zijn de regels van zo'n c&c meeting want blijkbaar zijn die er ? Het zou zeer jammer zijn mocht het enkel voor zeer exclusief spul zijn en waar trekt men dan de lijn ? In Frankrijk doen ze dit soort meetings al vele jaren en dit iedere maand voor iedereen met iet of wat oud of speciaal tuig !
wat pics van vorige week
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door 500Abarth Bekijk BerichtenIs dat een aanbieding?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door putje Bekijk BerichtenWat zijn de regels van zo'n c&c meeting want blijkbaar zijn die er ? Het zou zeer jammer zijn mocht het enkel voor zeer exclusief spul zijn en waar trekt men dan de lijn ? In Frankrijk doen ze dit soort meetings al vele jaren en dit iedere maand voor iedereen met iet of wat oud of speciaal tuig !
wat pics van vorige week
Deze Stratos is een kitcar zeker, of niet?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Simpen Bekijk BerichtenDeze Stratos is een kitcar zeker, of niet?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door putje Bekijk BerichtenWat zijn de regels van zo'n c&c meeting want blijkbaar zijn die er ? Het zou zeer jammer zijn mocht het enkel voor zeer exclusief spul zijn en waar trekt men dan de lijn ? In Frankrijk doen ze dit soort meetings al vele jaren en dit iedere maand voor iedereen met iet of wat oud of speciaal tuig !
Vergaderen meestal Maandag ochtend op de E19 richting brussel...Volk, ni te doen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Floor Bekijk BerichtenVergaderen meestal Maandag ochtend op de E19 richting brussel...Volk, ni te doen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sasse Bekijk Berichten/strijk
Comment
Comment