Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Fotografiebeurs - auto's gezocht

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Fotografiebeurs - auto's gezocht

Ik ben beheerder van één non-profit organisatie die in september of oktober een grote beurs wil organiseren in verband met fotografie, in al onze omringende landen bestaat zo'n event al enkele jaren, en als het van ons afhangt dus ook in Vlaanderen vanaf 2009...

Het doel van dit evenement is alle grote merken samen te brengen onder één dak, een reeks workshops aan te bieden aan de beursbezoeker, en ook een aantal activiteiten te organiseren om te fotograferen.

Er staan een heleboel activiteiten op het programma, voor ééntje ervan zouden we graag informeren of er op dit forum interesse is...
    We zouden een volledige studio opzetten op de beurs waar een aantal wagens kunnen gefotografeerd worden.

We zoeken enkele leuke/speciale wagens om te fotograferen in die studio. We garanderen de eigenaars van de wagens een hele reeks mooie foto's van hun wagen en garanderen ook dat de wagens niet betreden/aangeraakt worden

Zoals al hoger aangegeven, het betreft hier een vzw, we willen deze beurs niet organiseren vanuit winstoogmerk, maar enerzijds de inkomprijs zo laag mogelijk houden en het financiële risico beperken.
    Als je interesse hebt, pm me dan maar

Tom
    BMW 420dA : >>>

Zo vet, alleen heb ik geen speciale kar volgens het gros van de mensen.

Comment

Mijn kar is wss ook niet leuk en speciaal genoeg.

Succes!

Comment

Fiat 500 Abarth? Parelmoer wit met hoerig rood leer. En 180 stampende paarden, al heb je daar in de studio niks aan...

Comment

De Alfa Spider van SpiderVeloce1750 lijkt mij hier de ideale kar voor.

Comment

ik ben geintresseert hiervoor.
            ( heb al stuk of 100 foto's van mijn wagen )
            1991 chevrolet camaro RS with heritage stripes

Comment

Ik heb ook wel intresse!
              Toyota MR2 G-Limited (JDM)

Comment

Als je een 147 speciaal vindt, dan steek ik mijn vinger op
                Giulietta

Comment

hangt er van af, is het er 1 met of zonder problemen
                  ( just kidding )

Comment

dat zie je niet op foto he
                    Giulietta

Comment

't Is wel 'n beetje vroeg daarvoor he
                      Waar zou je't doen? Hoe lang moeten de auto's daar staan? Is er verzekering? Wie parkeert de auto's in je studio? Etc
                      ----------------------------------------------------------------------------------
                      2010 Porsche Cayenne S ---- Daily driver
                      2008 BMW 730dA (F01) Exclusive Line Plus ---- Daily driver (SOLD)
                      Pictures here: BMW 7 Series
                      1992 Lamborghini Diablo 5.7L V12 SV Conversion ---- Weekend toy
                      Pictures here: Diablo

--------------------------------------------------------------------------------------------
                      It's like being in command of the Battlestar Galactica:
                      It might need half a starsystem to turn around,
                      but it'll do lightspeed, and has so much firepower even the
                      Cylons have respect for it...

--------------------------------------------------------------------------------------------

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ScoobySimon Bekijk Berichten
                        't Is wel 'n beetje vroeg daarvoor he
                        Waar zou je't doen? Hoe lang moeten de auto's daar staan? Is er verzekering? Wie parkeert de auto's in je studio? Etc
                        Ik heb eigenlijk dezelfde vragen ...
                        The way I see it, if you're gonna build a time machine into a car, why not do it with some style ?

Comment

Organisatie gebeurt door een vzw die voor dit soort evenementen verzekerd is.

Alle andere formaliteiten worden natuurlijk afgesproken met de eigenaars, maar het lijkt me nogal wiedes dat alleen de eigenaar zijn wagen bestuurt.

Comment

Waar is dat spel ergens?

Comment

Ja, waarom de geheimzinnigheid?
                              Waar , wanneer, etc....

Comment

Een Peugeot 306 sedan ook niet speciaal genoeg zeker?

Comment

Begrijp ik ook niet: als je iets organiseerd of iets zoekt voor een evenement, is de PLAATS en de DATUM toch het eerste wat je vermeld??
                                  The way I see it, if you're gonna build a time machine into a car, why not do it with some style ?

Comment

Als je nog een Alfa Romeo Spider uit '73 zoekt, geef je maar een seintje

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Floor Bekijk Berichten
                                      Ja, waarom de geheimzinnigheid?
                                      Waar , wanneer, etc....
                                      Oorspronkelijk geplaatst door Delorean Bekijk Berichten
                                      Begrijp ik ook niet: als je iets organiseerd of iets zoekt voor een evenement, is de PLAATS en de DATUM toch het eerste wat je vermeld??
                                      Zowel plaats als datum hangen af van een aantal andere beurzen in onze buurlanden, heeft niets met geheimzinnigheid te maken. Ondertussen ligt de plaats wel vast (in het Antwerpse), de datum wordt volgende week definitief vastgelegd

Comment

laat het ons weten, een vrijwilligers geen gebrek denk ik...

Comment

Working...
                                        X