Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Retromobile : l'évènement qui fait de Paris la capitale de l'automobile de collection. Le salon des passionnés, curieux ou amateurs de voitures de collection.
't Was dus dik vet in orde.
Alleen de Food & drink prijzen rijzen wat de pan uit. (vb broodje kaas-ham: 4,70€, 25 cl pintje: 3,50€). Nu ja, al bij al zo erg niet.
Qua modelbouw is het gene vetten. Wel enkele Italiaanse stands die wat kits meehebben. Maar dan vooral 1/43. Alleen jammer dat ze veel geld durven vragen. Vb: Fiat Ritmo Totip gr2: 58€
Ik heb op een ander standje een Racing43 Opel Ascona 400 (in de Conrero & Radio Monte-Carlo kleuren) gekocht. Dit model was een beperkte editie (500pcs) & is nergens meer te verkrijgen. Ik betaalde ocharme 22€.
Voor de Die-Cast fanaten onder ons: Bij Modellisimmo zijn er echt koopjes te doen. Autoarts à 30€-50€-70€ Die mannen verkopen dus echt onder hun aankoopprijs
Anyway:
Paar piccies:
ja, het was dit jaar weer absoluut schitterend
de kwaliteit van wagens die je daar ziet word door geen enkele show geëvenaart.
op zichzelf niet zo overdreven groot, maar wat ze daar bij elkaar krijgen
als ik goed geteld heb waren er daar dus gewoonweg 7 Hispano Suiza's, toch een van de betere zeldzame merken die je anders amper tegenkomt.
De hoeveelheid Bugatti's kan moeilijk ergens anders overtroffen worden.
Dit blijft toch zowiezo de beste indoor show die er is
ja, het was dit jaar weer absoluut schitterend
de kwaliteit van wagens die je daar ziet word door geen enkele show geëvenaart.
op zichzelf niet zo overdreven groot, maar wat ze daar bij elkaar krijgen
als ik goed geteld heb waren er daar dus gewoonweg 7 Hispano Suiza's, toch een van de betere zeldzame merken die je anders amper tegenkomt.
De hoeveelheid Bugatti's kan moeilijk ergens anders overtroffen worden.
Dit blijft toch zowiezo de beste indoor show die er is
Allée ik heb weer iets gemist dus gelukkig zijn er nog uw foto's
tja, dat is het in Gent ook
zoals ik al zei, ik ga er maar naar toe om wat naar boeken & dergelijke te snuffelen, niet voor wat er daar voor wagens zal staan sinds dat toch niet bepaald al te sterk is
€3,4Mil voor een niet runner
alhoewel hij buiten zijn supercharger volledig origineel is & geweldig referentie punt is om te bekijken hoe ze vroeger vanuit de fabriek kwamen
spijtig dat deze verkocht word, de huidige eigenaar heeft die toch al zeker 10 jaar & werd best regelmatig gebruikt
word wel interesant om deze op de veiling te zien in Mei
Comment