Mededeling

Collapse
No announcement yet.

79e Auto Salon Geneva

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door Michelin Bekijk Berichten
    Wij wilde eerst met het vliegtuig gaan, maar veel te laat gekeken of er nog vluchten vrij waren, nu zijn er alleen nog tickets vanaf 750 euro (voor 3 personen, heen en terug), toch wat veel . Wss gaan we dus met de auto gaan.
    Dan hebt ge ni goed gekeken. t is ondertussen wel duurder geworden, maar ik heb een uur geleden mijn ticket geboekt

www.ebookers.com moet je eens kijken. Nuja, ik ga wel de avond ervoor op en kom 2 dagen later terug.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
      Dan hebt ge ni goed gekeken. t is ondertussen wel duurder geworden, maar ik heb een uur geleden mijn ticket geboekt

www.ebookers.com moet je eens kijken. Nuja, ik ga wel de avond ervoor op en kom 2 dagen later terug.
      Bedankt, kga eens zien wat de plannen nu zijn, als we met de auto gaan zullen we zowieso moeten overnachten natuurlijk, dus eigenlijk met de auto gaan en overnachten komt bijna hetzelfde uit als heen en terug met het vliegtuig op dezelfde dag lijkt me!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Michelin Bekijk Berichten
        Bedankt, kga eens zien wat de plannen nu zijn, als we met de auto gaan zullen we zowieso moeten overnachten natuurlijk, dus eigenlijk met de auto gaan en overnachten komt bijna hetzelfde uit als heen en terug met het vliegtuig op dezelfde dag lijkt me!
        Valt allemaal te zien met hoeveel personen.
        1 kamer delen met 3 + 1 auto zal wel goedkoper uitkomen.

Comment

heeft er iemand nog 2 plaatsjes in een wagen voor het salon?
          ik heb namelijk uitnodigingen voor de stand van Lamborghini waar ze 3 auto's voorstellen die serieus de moeite zijn.
          ik zou zelf rijden maar 1 van onze auto's heeft een olie lek dus er is geen auto beschikbaar en ik zie het niet zitten om met de moto te gaan.

als ik mee kan dan krijg ik jullie natuurlijk ook op de stand van Lambo, en waarschijnlijk ook op andere standen.

thx

Comment

is er mogelijkheid om te voet van de luchthaven naar die hallen te gaan aangezien die vlakbij liggen of moet er een bus genomen worden?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door boozer Bekijk Berichten
              is er mogelijkheid om te voet van de luchthaven naar die hallen te gaan aangezien die vlakbij liggen of moet er een bus genomen worden?
              te voet man
              is 5-10 min. wandelen naargelang je tempo
              buitenkomen & naar links draaien & letterlijk rechtdoor blijven wandelen

Comment

ben een klein uurtje terug
                gallery's worden vanacht gemaakt, morgen staat dat wel online

der waren weer bloedmooie vrouwen ginder!!!!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door DJ Dirk Bekijk Berichten
                  ben een klein uurtje terug
                  gallery's worden vanacht gemaakt, morgen staat dat wel online

der waren weer bloedmooie vrouwen ginder!!!!
                  dat word dus een fijne dag

Comment

ik ga er per vliegtuig heen, gewoon 1 dag op en neer
                    ik kijk er echt naar uit!
                    mss een stomme vraag maar zou je ginder met euro's kunnen betalen (inkom enzo...)of moetk nog geld gaan wisselen
                    Zou ik mogen weten hoeveel je vliegtickets kosten?
                    Kan ik het eens voorleggen aan men vader
                    2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Lexus GS300 Bekijk Berichten
                      Zou ik mogen weten hoeveel je vliegtickets kosten?
                      Kan ik het eens voorleggen aan men vader
                      Ik heb mijn ticket 140€ betaald, heen en terug (we hebben wel vrij laat beslist om te gaan dus daarmee zijn ze wat duurder) maar ik denk nu dat je bijna het 3 dubbele betaald
                      Ik vlieg met Brussels Airlines zelf.

Comment

Ik heb mijn ticket 140€ betaald, heen en terug (we hebben wel vrij laat beslist om te gaan dus daarmee zijn ze wat duurder) maar ik denk nu dat je bijna het 3 dubbele betaald
                        Ik vlieg met Brussels Airlines zelf.
                        prijzen hangen ook van dag tot dag af hoor, heb heb bijna het dubbele betaald, maar dat lag dan aan vanwege de 1ste persdag
                        weekends zullen ook duurder zijn dan in volgende week

Comment

Het was een toffe dag, spijtig van de drukte op sommige standen maar al bij al een geslaagde dag
                          eindelijk is wat modellen gezien die je anders nooit of nauwelijks ziet
                          volgend jaar proberen in de week te gaan denk ik

Comment

Foto's van de Z4, iemand?

Comment

heb er zelf geen foto's van maar mss helpt dit http://www.autoblog.nl/archive/2009/03/03/bmw-z4-nederlandse-prijzen-vanaf-48500

Comment

Ahaaa, thanks!

Comment

korte samenvatting:

Profiteer ervan, zal wschl binnen een paar dagen weer offline worden gezwierd

(fotos recht uit de kodak, nul bewerking)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
                                    korte samenvatting:

Profiteer ervan, zal wschl binnen een paar dagen weer offline worden gezwierd

(fotos recht uit de kodak, nul bewerking)
                                    die foto's buiten waar zijn die getrokken? was dat vlakbij de expo?
                                    kheb namelijk niet veel van de stad zelf gezien spijtig genoeg

Comment

veyron

het spijt mij wel dat ik niet geweest ben, maar toevallig is mijn 147 maandag verlaagd, en zowel qua tijd als financieel zou het wat teveel zijn...
                                      volgend jaar maak ik er zeker werk van
                                      Giulietta

Comment

die foto's buiten waar zijn die getrokken? was dat vlakbij de expo?
                                        kheb namelijk niet veel van de stad zelf gezien spijtig genoeg
                                        De paar buitenfoto's zijn in centrum Geneve getrokken. Die Veyron stond de hele nacht voor hotel 4 Seasons.

Comment

Hoe druk is Geneve in het weekend?
                                          Is dat een beetje te doen?
                                          Als dat zo is misschien volgende keer is gaan kijken als ik de papa kan overhalen

Comment

Working...
                                          X