Mededeling

Collapse
No announcement yet.

79e Auto Salon Geneva

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• 79e Auto Salon Geneva

Wie gaat er naar de persdagen in Geneva dit jaar ?

Volgens mij is het tijdens de publieksdagen helemaal niet te doen, maar de persdagen lijken me best haalbaar.

Hoe gaan jullie dan, per auto, trein, vliegtuig en blijven jullie dan overnachten ?

Mark
    2015 Volvo V60 R-Design
    Black on the outside, black on the inside ... and bad all over ...

En hoe geraak je daar binnen als niet-pers?

Comment

ik ga er per vliegtuig heen, gewoon 1 dag op en neer
      ik kijk er echt naar uit!
      mss een stomme vraag maar zou je ginder met euro's kunnen betalen (inkom enzo...)of moetk nog geld gaan wisselen

Comment

Is Geneve zelf de moeite?

Comment

Gisteren mijn bevestiging van persaccreditatie ontvangen ... yes (gewoon op de site salon-auto.ch aangevraagd)

Hotel is geboekt want ik zie het niet echt zitten om 's morgens op te gaan en 's avonds terug te komen.

Ik zal op maandag in Geneva aankomen, dinsdag de hele dag en woensdag voormiddag rondlopen en dan terug naar den Belgique ...

Kijk er echt naar uit.

Mark
          2015 Volvo V60 R-Design

Comment

Misschien een domme vraag, maar heeft er iemand een plattegrond van de expo in Geneva ?
            Meestal is deze van de site te downloaden, maar op auto-salon.ch kan ik niets terugvinden, en ik zou mij wel willen voorbereiden eerlijk gezegd.

Mark
            2015 Volvo V60 R-Design

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door CPT Bekijk Berichten
              Gisteren mijn bevestiging van persaccreditatie ontvangen ... yes (gewoon op de site salon-auto.ch aangevraagd)

Hotel is geboekt want ik zie het niet echt zitten om 's morgens op te gaan en 's avonds terug te komen.

Ik zal op maandag in Geneva aankomen, dinsdag de hele dag en woensdag voormiddag rondlopen en dan terug naar den Belgique ...

Kijk er echt naar uit.

Mark
              Heb dit vorig jaar gedaan en ik was kapot om dit op 1 dag te doen
              best is spreiden over 2 dagen

Comment

met wat kun je die hallen ginder vergelijken qua oppervlakte? is dit te vergelijken met de Heizel hier?

Comment

Hoe zit het met de drukte?

Is de eerste dag best te vermijden of niet?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
                    En hoe geraak je daar binnen als niet-pers?
                    ticketje kopen tijdens de bezoekers dagen mischien

Comment

Ik heb ook wel goestingom er een kijkje te nemen. al lang geleden dat ik er nog ben geweest!

Ik zou dan bijvoorbeeld vrijdagnacht vertrekken, zaterdag het salon doen en van zaterdag op zondag overnachten; zondag terugkarren.

Het salon tijdens gewone dagen is in Geneve zeer goed te doen; is niet zo gelijk in Brussel. de mensen zijn er gedisciplineerd, en bovendien niet zo talrijk aanwezig als hier.

Interesse om mee te gaan?

Ik zie dat je voor EUR 100 een 3* kamer hebt met onbijt, en ticket voor het salon. Good value for money, me dunkt.
                      En dat is een enkele kamer. Als je voor een dubbele kamer opteert, dan kost het EUR 70 per persoon(ontbijt, inkom inclusief) en da's helemaal cheap.

Comment

misschien dat ik ga, de eerste zondag. ik zou dan wel zelf karren, en eventueel een overnachting, hangt af van vriendin haar werkschema...
                        zijn wel een paar premieres bij die mij zeker interesseren!

hoe zit het met parkeerplaatsen?
                        Giulietta

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jakob Bekijk Berichten
                          misschien dat ik ga, de eerste zondag. ik zou dan wel zelf karren, en eventueel een overnachting, hangt af van vriendin haar werkschema...
                          zijn wel een paar premieres bij die mij zeker interesseren!

hoe zit het met parkeerplaatsen?
                          voldoende
                          je mag niet vergeten dat de hallen letterlijk naast het vliegveld liggen

Comment

Zou het financieel aan te raden zijn van een vliegtuig te nemen? Ik rijd er net 800 km over, dus reken een 50 euri voor een tank diesel. Natuurlijk rijd ik wel 8u per rit...
                            Giulietta

Comment

Gewoon met de auto gaan. Scheelt je serieus in de portemonnee, en roadtrippen is vet!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk Berichten
                                Gewoon met de auto gaan. Scheelt je serieus in de portemonnee, en roadtrippen is vet!
                                Je bent gek.

77 euro heen en terug met het vliegtuig !!!

Comment

Je bent gek.

77 euro heen en terug met het vliegtuig !!!
                                  Kan dat tegenwoordig zo goedkoop? Verschiet ik toch van!
                                  Nuja, als je met 2 man samen rijdt, is het ook zoiets.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk Berichten
                                    Kan dat tegenwoordig zo goedkoop? Verschiet ik toch van!
                                    Nuja, als je met 2 man samen rijdt, is het ook zoiets.
                                    ja maar vliegen is een uur en een kwartier

Comment

Ik ben trouwens van plan van te gaan.
                                      s avonds heen, overnachting, dag salon, overnachting, s morgens weer terug

Comment

ja maar vliegen is een uur en een kwartier
                                        Dat is natuurlijk een ongelofelijk voordeel! Al vind ik roadtrippen leuker.

Comment

Working...
                                        X