Mededeling

Collapse
No announcement yet.

79e Auto Salon Geneva

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door CPT Bekijk Berichten

Ik wou met het vliegtuig gaan, maar EasyJet laat geen pro fotoapparatuur in de cabine toe in een alu koffer, dan moet ik alles inchecken ! Vergeet het maar. Tel daar nog eens taxi of een huurwagen bij en kan waarschijnlijk goedkoper rijden ... en ik vlieg zowieso niet graag, dus dat is mooi meegenomen.

Mark
    Waar vind je dat over die bagage? Kan je me eventueel de site tonen?
    Of valt dat onder "1 stuk handbagage per persoon"?
    Anders check je de rest van je bagage in en hou je je fototoestel als handbagage.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Roughneck Bekijk Berichten
      Je moet compleet via frankrijk rijden (niet via Basel) en dan rij je inderdaad de laatste 20 - 30 km binnendoor via Zwitserland.

Dan betaal je iets van een EUR 15 peage, en geen vignet in CH dacht ik. Als je dan nog in Luxemburg tankt - niet dat dat veel verschil uit zal maken, dan hou je de prijs zeer redelijk.
      als je volledig langs frankrijk rijd dan ben je veel meer dan €15 peage kwijt
      die €15 betaal je alleen al tussen Metz & Strasbourg
      nu ga je tol moeten betalen via metz - nancy - dijon - tot regio lyon eer je naar boven kan steken naar geneva om het tolticket niet moeten te betalen
      ben er zeker van dat dat een pak langer & omrijden is

daarbij de sticker voor swiss is een jaar geldig

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door CPT Bekijk Berichten
        Ik wou met het vliegtuig gaan, maar EasyJet laat geen pro fotoapparatuur in de cabine toe in een alu koffer, dan moet ik alles inchecken ! Vergeet het maar. Tel daar nog eens taxi of een huurwagen bij en kan waarschijnlijk goedkoper rijden ... en ik vlieg zowieso niet graag, dus dat is mooi meegenomen.

Mark
        sinds wanneer dat?
        ik heb vorig jaar met hun geen problemen gehad?
        maar ik gebruik ook geen alu koffers
        oftewel een grote tas die juist in de bovenlocker past, oftewel een grote flightcase die ik incheck oftewel zoals geneva, alleen los meenemen wat ik nodig heb, ze kijken raar op maar zeggen er niets van
        alhoewel dat sommige vliegvelden (italië) nogal redelijk lastig doen om je tripod mee aan boord te nemen

Comment

juist eens ingetikt op de routeplanner

valt best mee om te rijden, vanuit antwerpen minder dan 800km & volgens hun "maar" €17 tol?
          & toch volledig over frankrijk
          alleen die tol vind ik zo verdacht weinig voor frankrijk

Comment

Autoliefhebbers ... met het vliegtuig naar een salon.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jakob Bekijk Berichten

thx, da zal wel van pas komen denk

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door boozer Bekijk Berichten
                thx, da zal wel van pas komen denk
                goh
                je moet bedenken dat het daar niet zo gek groot is, dus je kan alles rustig op een dagje bekijken
                het voordeel is sinds het niet zo groot is is dat standen meer kwaliteit meebrengen om te tonen

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door EricV Bekijk Berichten
                  aja hé
                  dat noemen ze efficient zijn & brandstof besparen
                  als je er al 1 vliegtuig uit pikt dan moet je al +/- 100 extra wagens tellen die naar ginder dienen te rijden, wat extra file veroorzaakt wat dus extra verbruik veroorzaakt wat dus extra vervuiling veroorzaakt & wat overvolle parkings veroorzaakt waardoor er weer extra files rond de parking staan wat daan weeral....

ahum, you get the picture

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door DJ Dirk Bekijk Berichten
                    juist eens ingetikt op de routeplanner

valt best mee om te rijden, vanuit antwerpen minder dan 800km & volgens hun "maar" €17 tol?
                    & toch volledig over frankrijk
                    alleen die tol vind ik zo verdacht weinig voor frankrijk
                    De beste en makkelijkste & goedkoopste wegen leiden via Frankrijk.

Volledig tol- & vignetloos, dan rij je 756 km, waarvan 467 autostrade. Dan ben je een dikke 8u aan het karren. Op zich niet verkeerd.
                    www.viamichelin.be

Comment

Daar zeg je zoiets.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Roughneck Bekijk Berichten
                        De beste en makkelijkste & goedkoopste wegen leiden via Frankrijk.

Volledig tol- & vignetloos, dan rij je 756 km, waarvan 467 autostrade. Dan ben je een dikke 8u aan het karren. Op zich niet verkeerd.
                        www.viamichelin.be

Da's dan via die bergpas waar wij x jaar geleden zijn overgereden ?

Comment

Moest je rijden waarmee ik nu rijd je zou ook geen 800km enkel willen doen

Comment

wij gaan er naartoe

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door musclematt Bekijk Berichten
                              wij gaan er naartoe
                              Wanneer gade?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
                                Wanneer gade?
                                da moeten we nog zien

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door DJ Dirk Bekijk Berichten
                                  sinds wanneer dat?
                                  ik heb vorig jaar met hun geen problemen gehad?
                                  maar ik gebruik ook geen alu koffers
                                  oftewel een grote tas die juist in de bovenlocker past, oftewel een grote flightcase die ik incheck oftewel zoals geneva, alleen los meenemen wat ik nodig heb, ze kijken raar op maar zeggen er niets van
                                  alhoewel dat sommige vliegvelden (italië) nogal redelijk lastig doen om je tripod mee aan boord te nemen
                                  ik heb ze een mailtje gestuurd vanop hun site. Ten eerste omdat mijn alu koffer net een cm te lang is, en omdat ik eigenlijk al zoiets had opgevangen van een collega.

Volgens de site mag er geen electronische apparatuur in de cabine gebracht worden (ik vraag mij dus sterk af wat die business types met hun laptop doen ?) en volgens de vriendelijke juf die antwoord gaf op mijn mail worden camera's als electr. app. bezien.

Waarschijnlijk hangt het er allemaal van af wie er juist voor je staat, maar ik neem het zekere voor het onzekere en ga lekker met de wagen, 't is een firmawagen, dus dat valt nog mee, en ik ben van plan om langs Duitsland op te rijden en Auto Salon Singen een bezoekje te brengen en op de terugweg langs Affolter te gaan, kwestie van zoveel mogelijk 'vliegen' in één klap te slaan.

Mark
                                  2015 Volvo V60 R-Design
                                  Black on the outside, black on the inside ... and bad all over ...

Comment

een gewoon klein digitaal fototoestel mag toch gewoon mee binnen in het vliegtuig genomen worden hoop ik??

Comment

ik had in september nog een semi-slr mee, en een draagbaar dvd'spelertje(met batterij, lekker explosief)
                                      Giulietta

Comment

Voila

Geboekt met Brussels airlines.
                                        Vertrek donderdagavond, terug zaterdagavond. Vrijdag de 6e maart een dagje salon

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk Berichten
                                          Kan dat tegenwoordig zo goedkoop? Verschiet ik toch van!
                                          Nuja, als je met 2 man samen rijdt, is het ook zoiets.
                                          Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk Berichten
                                          Gewoon met de auto gaan. Scheelt je serieus in de portemonnee, en roadtrippen is vet!
                                          Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
                                          Je bent gek.

77 euro heen en terug met het vliegtuig !!!
                                          Wij wilde eerst met het vliegtuig gaan, maar veel te laat gekeken of er nog vluchten vrij waren, nu zijn er alleen nog tickets vanaf 750 euro (voor 3 personen, heen en terug), toch wat veel . Wss gaan we dus met de auto gaan.

Comment

Working...
                                          X