Mededeling

Collapse
No announcement yet.

24h Francorchamps - Kampeermogelijkheden

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• 24h Francorchamps - Kampeermogelijkheden

Misschien beetje vroeg om dit topic te starten maar wel handig ivm reservaties ed.

Op 25 en 26 juli 2009 is het weer de 24h van Francorchamps. Nu zou ik dit jaar graag met een camper naar daar gaan om de hele wedstrijd te kunnen meemaken. Maar waar kan je zo dicht mogelijk bij het circuit met een camper? Had vorig jaar een plaats vlak naast het circuit gezien waar oa de seingevers overnachten maar weet niet of dit mogelijk is daar te staan. Het gaat om de camping die zich hier bevind:

Indien iemand hierover info weet, stuur maar Andere goede kampeerplaatsen in de buurt zijn ook welkom.

Grtz

Om eerlijk te zijn, vond ik dat daar de minst gezellige camping die ik rond heel het circuit gezien heb. Precies of daar alle vuilaards bij elkaar zaten. Gigantisch veel vuilnis, het stonk, overal BBQ's...

Ik zit liever wat buiten het circuit, tegenover het hotel.

Comment

Bekijk dit topic maar eens.

Comment

Tof idee dat kamperen met het tentje maar de vriendin (die niet zot is van auto's) wil perse nen Xbox360 meenemen En dat in een tentje... En ik kan een gratis (oudere) in perfecte staat mobilhome huren van iemand.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door silverlion306 Bekijk Berichten
          Tof idee dat kamperen met het tentje maar de vriendin (die niet zot is van auto's) wil perse nen Xbox360 meenemen En dat in een tentje... En ik kan een gratis (oudere) in perfecte staat mobilhome huren van iemand.
          Koop haar een PSP en koop wat tentjes.

Comment

Het is een raar madam ze Moet van Playstation niks weten terwijl ik niks van Xbox moet hebben

Swat, iemand een idee voor een kamping zo dicht mogelijk bij het circuit?

Comment

aan ingang, bij het hotel is er ook een camping.
              Camping is van het hotel http://www.racinghotel.be/

3. TARIF CAMPING
              HORS 24H ET FORMULE 1
              1 PERSONNE + 1 TENTE/CARAVANE + 1 VEHICULE + ELECTRICITE = 15€/ JOUR
              PERSONNE SUPPLEMENTAIRE = 3,50€/ JOUR
              WEEK END COURSE = MIN 3 NUITEES

heb daar 2jaar geleden gestaan met wagen en tent maar vorig jaar de gewone parkingen gebruikt voor tent te zetten.

Hotel-camping is relatief duur maar de wc enzo trekt op niets.

de camping zie je aangeeft weet ik niet, wel al overgelopen enzo maar verder geen info daarover.
              maar ge kunt dus gewoon de parkingen die op het moment van het evenement 'gemaakt" zijn gebruiken voor de caravan te zetten. om dichtbij te zitten moet ge vroeg gaan, daar is geen reservatie voor.

Comment

Silverlion306, De camping aan Combes/Malmédy waar jij het over hebt, is idd deze van de marshals. Ze ligt binnen de omheining van het circuit en dient dus uitsluitend voor hen en niet voor toeschouwers. Er wordt daar in de buurt een 'soort' camping gemaakt met de 24u, maar aangezien die tijdelijk is, hoef je er niet veel van te verwachten (vergelijk met Werchter bv.). Je hebt er wel zicht op het circuit als je een goede plaats zoekt en vroeg genoeg bent.

Ga je elders (lees: zonder zicht op het circuit), dan kan je je licht misschien ook eens opsteken bij camping Eau Rouge. Zij liggen op drie km van het circuit in Stavelot. Qua prijzen voor zo'n weekend heb ik geen idee. Wij beginnen daar nu ons derde jaar met een stacaravan van de vzw op het terrein (werken toch een dikke tiental weekends op het circuit) en zijn over het algemeen wel tevreden.Weet dat ze soms ook stacaravans te huur hebben voor zo'n weekends. Ze hebben een website: www.eaurouge.nl . Is een Nederlandse site omdat de eigenaars Nederlanders zijn. De sfeer is er goed. Wel feestjes en de verplichte BBQ, maar het loopt er niet uit de hand. Voor elk wat wils dus. En als voordeel: vaste toiletten, douches, een cafetaria + tent, mogelijkheid om 's morgens koffiekoeken te kopen, e.d. Enfin, voordelen van een vaste structuur, geen tijdelijke camping.

Comment

wij kamperen altijd in het bos aan de bocht 'les combes'... dus nie aan da kruisje maar aan den overkant van dien bocht...

Comment

Working...
                  X