Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
die Daytona NART bedoel je, die al sinds 2007 bij VDV Grant te koop staat nadat Philippe Olczyk die goedkoop bij RM Monterey 2006 had opgekocht
is wel degelijk een echte Ferrari hoor, carroserie werk gedaan door Michelotti in opdracht van Chinett
de wagen is wel een van de originele Spyders s/n 16467
Binnen doen bij Hietbrink om een originele Spider body er op te laten zetten ! if i only had the money
Binnen doen bij Hietbrink om een originele Spider body er op te laten zetten ! if i only had the money
nee, want dan vind ik hem juist minder waard
een body van Michelotti is historisch gezien belangrijker dan een replica body van Hietbrink
ja ik weet het, de huidige body ziet er nu niet bepaald uit, maar is toch van meer belang gezien het een one-off is & wie het gecommisioneerd heeft & wie hem gebouwd, die toch zeer grote namen in de Ferrari geschiedenis zijn
Chinetti had nu niet altijd al te goede smaak op een van zijn gecommisioneerde wagens, but that's not the point
Dit is ook de allerlaatste wagen die Michelotti getekend heeft zeker?
Ik denk dat de eigenaars nu toch al beginnen twijfelen om hem toch niet om te bouwen, als hij al zolang te koop staat...
tja, die kost ga je er nooit meer uithalen
& dan ga je ook niet de volle Daytona Spyder prijs krijgen achteraf
bij dit soort wagens is de historie o zo belangrijk & tja, de wagen is hierom nu gekend
nee, want dan vind ik hem juist minder waard
een body van Michelotti is historisch gezien belangrijker dan een replica body van Hietbrink
ja ik weet het, de huidige body ziet er nu niet bepaald uit, maar is toch van meer belang gezien het een one-off is & wie het gecommisioneerd heeft & wie hem gebouwd, die toch zeer grote namen in de Ferrari geschiedenis zijn
Chinetti had nu niet altijd al te goede smaak op een van zijn gecommisioneerde wagens, but that's not the point
Ja ik weet van de historie maar met een origineel uitziende body was die waarschijnlijk al verkocht nu is het meer een echte Ferrari die lijkt op een replica in de plaats van anders om.
See you in Antwerp next week. Hopelijk heb ik dan mijn nieuw fototoestel
Comment