Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Flanders collection car 2009

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door DJ Dirk Bekijk Berichten
    die Daytona NART bedoel je, die al sinds 2007 bij VDV Grant te koop staat nadat Philippe Olczyk die goedkoop bij RM Monterey 2006 had opgekocht
    is wel degelijk een echte Ferrari hoor, carroserie werk gedaan door Michelotti in opdracht van Chinett
    de wagen is wel een van de originele Spyders s/n 16467
    Binnen doen bij Hietbrink om een originele Spider body er op te laten zetten ! if i only had the money

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door putje Bekijk Berichten
      Binnen doen bij Hietbrink om een originele Spider body er op te laten zetten ! if i only had the money
      nee, want dan vind ik hem juist minder waard
      een body van Michelotti is historisch gezien belangrijker dan een replica body van Hietbrink
      ja ik weet het, de huidige body ziet er nu niet bepaald uit, maar is toch van meer belang gezien het een one-off is & wie het gecommisioneerd heeft & wie hem gebouwd, die toch zeer grote namen in de Ferrari geschiedenis zijn
      Chinetti had nu niet altijd al te goede smaak op een van zijn gecommisioneerde wagens, but that's not the point

Comment

Dit is ook de allerlaatste wagen die Michelotti getekend heeft zeker?
        Ik denk dat de eigenaars nu toch al beginnen twijfelen om hem toch niet om te bouwen, als hij al zolang te koop staat...

Comment

tja, die kost ga je er nooit meer uithalen
          & dan ga je ook niet de volle Daytona Spyder prijs krijgen achteraf
          bij dit soort wagens is de historie o zo belangrijk & tja, de wagen is hierom nu gekend

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door DJ Dirk Bekijk Berichten
            nee, want dan vind ik hem juist minder waard
            een body van Michelotti is historisch gezien belangrijker dan een replica body van Hietbrink
            ja ik weet het, de huidige body ziet er nu niet bepaald uit, maar is toch van meer belang gezien het een one-off is & wie het gecommisioneerd heeft & wie hem gebouwd, die toch zeer grote namen in de Ferrari geschiedenis zijn
            Chinetti had nu niet altijd al te goede smaak op een van zijn gecommisioneerde wagens, but that's not the point
            Ja ik weet van de historie maar met een origineel uitziende body was die waarschijnlijk al verkocht nu is het meer een echte Ferrari die lijkt op een replica in de plaats van anders om.
            See you in Antwerp next week. Hopelijk heb ik dan mijn nieuw fototoestel

Comment

Working...
            X