Oorspronkelijk geplaatst door DJ Dirk
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Flanders collection car 2009
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door putje Bekijk BerichtenBinnen doen bij Hietbrink om een originele Spider body er op te laten zetten ! if i only had the money
een body van Michelotti is historisch gezien belangrijker dan een replica body van Hietbrink
ja ik weet het, de huidige body ziet er nu niet bepaald uit, maar is toch van meer belang gezien het een one-off is & wie het gecommisioneerd heeft & wie hem gebouwd, die toch zeer grote namen in de Ferrari geschiedenis zijn
Chinetti had nu niet altijd al te goede smaak op een van zijn gecommisioneerde wagens, but that's not the point
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DJ Dirk Bekijk Berichtennee, want dan vind ik hem juist minder waard
een body van Michelotti is historisch gezien belangrijker dan een replica body van Hietbrink
ja ik weet het, de huidige body ziet er nu niet bepaald uit, maar is toch van meer belang gezien het een one-off is & wie het gecommisioneerd heeft & wie hem gebouwd, die toch zeer grote namen in de Ferrari geschiedenis zijn
Chinetti had nu niet altijd al te goede smaak op een van zijn gecommisioneerde wagens, but that's not the point
See you in Antwerp next week. Hopelijk heb ik dan mijn nieuw fototoestel
Comment
Comment