Mededeling

Collapse
No announcement yet.

European meet @ BMW Welt 25 / 26 / 27 april

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• European meet @ BMW Welt 25 / 26 / 27 april

Met het forum van www.e60.net zijn we ondertussen al toe aan onze vierde europese meeting.
    Bij de laatste meeting in oktober vorig jaar hebben we beslist om in de lente van 2009 naar BMW Welt te gaan.

Link: http://forums.e60.net/index.php?showtopic=71580

Planning

Meeting point is vrijdagavond 25 april in ons hotel te München.

Aangezien we met meerdere leden uit GB, NL, B, L en D zijn spreken we met een groep af in Keulen om van daar via de Autobahn naar München te rijden.

's Avonds gaan we natuurlijk München eens verkennen

Overnachting in een hotel in München. Hoogstwaarschijnlijk gaan we overnachten in het Sheraton Hotel waar parking is voorzien.

Zaterdag 26 april wordt BMW Welt en het BMW museum bezocht. Later op de dag zullen we een plaatselijke rondrit doen met natuurlijk wat 'derestricted Autobahn'

's Avonds gaan we dineren in München en de avond afsluiten in een traditionele Bavarian Bierstube...

Overnachting

Zondagmorgen genieten van het ontbijt en dan terug naar huis cruisen (of Gumballen... )

OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
    Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Zijn er hier eigenaars van een BMW die willen meegaan? Uiteindelijk moet je geen BMW 5 of 6 hebben...
    OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
    Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

Zalig! Superinitiatief! Jammer genoeg 1-2 weken te vroeg voor mij.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
        Zijn er hier eigenaars van een BMW die willen meegaan? Uiteindelijk moet je geen BMW 5 of 6 hebben...
        compleet verkeerde timing voor mij... Ooit kom ik er wel eens...
        The shark is BACK! BMW 635csi

BMW E24 635csi 1985
        BMW F10 520da 2012
        MINI Clubman Cooper 2017

2x BMW 635csi 1981 & BMW 728i -> RIP: donorwagens
        BMW 635csi 1980, BMW 320 1977 -> sold
        Opel corsa 1.7dti sport 2003 & BMW E39 520d 2002 -& BMW 728i 1999 > sold
        VW Polo 1.4 1999 & BMW 318is coupé 1995 & BMW 525d touring 2001, BMW 525da touring 2003 & BMW 320d coupe 2008 -> sold

Comment

Working...
        X