zou graag eens op't circuit gaan,evenals misschien 'n bezoek aan't museum,iemand tips ofzo met overnachting daar en of't de moeite is om eens te gaan.of die mee wil.zou voor een van de volgende weekends zijn.weekend van 14en15 of20 en 21 maart.groeten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
nurburgring
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door audiboy Bekijk Berichtenwie heeft tips voor daar ivm eventuele overnachting en hoe't museum daar is,wil er 'n weekendje van maken.greetz
ook 37 en ook "audiboy"
zou ook graag eens naar de nurburgring gaan.... 20 maart al gepasseerd....
misschien later eens?......mei ofzo.... mooier weer?
van waar ben je? ik west vlaanderen regio brugge
welke audi heb je?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stancke Bekijk BerichtenMet een S5 wil ik altijd wel eens meegaan
EDIT:
Jij rijdt toch toevallig niet met die zwarte S5?
als ik ooit ga zal het zowieso zonder mijn vrouw zijn ( is niet geinteresseerd in auto's), voor mijn part mag je gerust mee....
volgens mij ook goed te doen op één dag ( smorgens vroeg vertrekken, s'avonds terug) moet voor mij geen weekend zijn....
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stancke Bekijk BerichtenMet een S5 wil ik altijd wel eens meegaan
EDIT:
Jij rijdt toch toevallig niet met die zwarte S5?
ik ken wel iemand met zwarte S5... is van Knokke
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door pietS5 Bekijk Berichtenneen, donkergrijze ( meteorgrijs)
als ik ooit ga zal het zowieso zonder mijn vrouw zijn ( is niet geinteresseerd in auto's), voor mijn part mag je gerust mee....
volgens mij ook goed te doen op één dag ( smorgens vroeg vertrekken, s'avonds terug) moet voor mij geen weekend zijn....
Moest het ooit zo ver komen, stuur maar een PM We zullen wel iets overeenkomen dan.
Comment
-
zondag 22maart geweest,s'morgens om 6u30vertrokken,omstreeks 10u30aangekomen met koffiestop tussenin,jammer van de mist in de ochtend,sommige plaatsen 1meter zicht,2km verder alles klaar,dan toch tegen de middag circuit open,goed en niet duur in de buurt kunnen eten en daarna alle remmen los,4 laps gereden,dagrit van 900 km en gemiddeld verbruik over gans de dag met beetje zware voet,6.5liter wat niet slecht was;ga zeker terug.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door pietS5 Bekijk Berichtenook 37 en ook "audiboy"
zou ook graag eens naar de nurburgring gaan.... 20 maart al gepasseerd....
misschien later eens?......mei ofzo.... mooier weer?
van waar ben je? ik west vlaanderen regio brugge
welke audi heb je?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door audiboy Bekijk Berichtenaudi a4,woon op 20min van je.ik ga voor onderhoud na raes brugge.
ik ben ook klant bij raes....
zullen we eens afspreken ergens in mei ofzo om te gaan naar de ring??
groetjes
Comment
-
ik wil ook wel meeCaptain Turbo
General Von Driftenstein
Oorspronkelijk geplaatst door C_XIk wil eens met een nieuwe z4 rijden
Comment
Comment