Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Cars and Coffee Antwerpen

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door toerke Bekijk Berichten
    moesten we daar rond 15uur toekomen , is iedereeen daar dan nog of zullen er al veel auto's weg zijn ?
    want ik heb geen zin om naar Antwerpen te rijden voor een bijna lege hangar te zien hoor
    ben net terug,
    leuke wagens gezien,
    nog zeker de moeite om nu nog te gaan,

sommigen zullen wel 't stad in zijn om te eten
    maar toch

was wel koud onderweg zulle

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Flyer.. Bekijk Berichten
      Te voet gaat wel sucky zijn maar met 2.4 km wel best te doen.. De makkelijkste weg vanaf het station is wandelen tot de rooseveltplaats en daar heb je de kruising met de Italiëlei, sla je rechts af en wandel je heel die Lei af tot je aan de Noorderplaats komt (bocht naar links) en dan terug rechtdoor, dan wandel je parrallel met het eilandje recht naar de schelde. Dan kom je er recht op! Zoek eens op google maps; Keyserlei (=centraal station) - rijnkaai 150 2000 Antwerpen.

Wat je ook kan doen, als je een mooiere stadwandeling wil, is gewoon via het centrum (rechtdoor aan rooseveltplaats) wandelen en dan schuin naar boven.. Je komt er wel! Succes..
      valt echt goed mee die afstand, neemt wel een 20-30min in beslag maar ver is het niet

Comment

• Ik ben ook al terug... Bij momenten soms een wat triestige "look at me" show maar wel veel knappe wagens gezien

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door zwoemba Bekijk Berichten
          Ik ben ook al terug... Bij momenten soms een wat triestige "look at me" show maar wel veel knappe wagens gezien
          pics

Was je nu wel of niet met de turbo.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Timo Bekijk Berichten
            pics

Was je nu wel of niet met de turbo.
            Nee, samen met Rabbit en de Clio..

Zal straks wel een paar pics uploaden

Comment

Ik ben ook al terug... Bij momenten soms een wat triestige "look at me" show maar wel veel knappe wagens gezien

nu al terug ???

wij hebben beslist om toch niet te gaan

Comment

• TCT en ik zullen ergens rond 3 uur daar zijn. Hopelijk valt er nog iets te zien

Antwerpen is't Stad
                en al de rest is parking!!

Comment

• toppers voor mij:
                  Ford GT zeker de Gulf maar ook de witte NL(vriendelijke eigenaar)
                  9FF turbo in Gulf
                  Opel Kadett in Gufl
                  360cs >>>>scud

zeer leuk:
                  De Diablo/Corvette zien opduiken op de E19,
                  Simon: lekker knallen met die V12 =

belichting in de Hangar was niet je dat,
                  Rami's LP zag je nauwelijks staan...

gemist:
                  Panamera ('k dacht nog naar de zoo te gaan, daar hebben ze ook van die dikkertjes)
                  LP560

Comment

idd, vraag mij trouwens af waar t goed voor is om binnen vol gas te geven, iedereen weet dat n V8/10/12/1254 luid klinkt ...

Enne, die AM, dat was pas zielig : bij t uitrijden van de hangar 3 m volle gas geven, niet alleen gevaarlijk maar bovenal belachelijk !

Voor de rest wel wat knappe wagens gezien, zeer vriendelijke mensen : mn zoon van 12 had de eer plaats te nemen in n Carrera GT ; had t zelfde gevraagd aan de eigenaar van n gele Ferrari 430, maar die was blijkbaar toch de sympathiekste niet ...

btw : zelf n 'birdstrike' gehad onderweg :

Last edited by ; 03/05/2009, 15:04.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ///NFSThunder Bekijk Berichten
                      Moogde daar met ne gewone carrera al pronken? strange.
                      mini cooper (niet eens een Sje)
                      3coupé (niks speciaals aan te zien)
                      boxsters van voor de eeuwwisseling

maar de echte speciallekes waren dik de moeite

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bzguy Bekijk Berichten
                        Enne, die AM, dat was pas zielig

Enfin, paar pics:

Comment

erg knappe foto

Comment

• Zoals reeds gezegd: hier en daar paar vette bakken, ondanks 't feit dat sommigen de boel probeerden om te vormen tot een one man show. Bescheidenheid siert...

De afspreekplaats aan de Marko in Eke was ook gezelligheid troef

Ik wilde nog eens de Porsche van lexusboy zien, maar ik heb de twee hangars afgelopen en niet gevonden

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door flupke73 Bekijk Berichten
                                erg knappe foto
                                idd, erg knap !

Comment

• Vandaag even gepasseerd met mijn broer. Avantus gesproken, verder de auto's van een aantal forummers...

Verder wat gsm-pics, dus niet echt de moeite om het hier te zetten, ik laat het over aan de echte fotografen

Comment

• Zalige opkomst. Jammer dat ik geen LP560 heb gezien. Slr en F40 ook gemist.
                                    Maar die Carrera gt had ik niet verwacht en natuurlijk eindelijk LAM 666 eens gezien
                                    Heb in een brooklands mogen zitten van een kennis, ik weet niet of iemand die heeft zien staan; stond buiten
                                    Ook wat forummembers gezien die me niet kennen (o.a. Mathi, avantus). Straks mijn foto's.

Comment

• Daarnet ook geweest, AM zien spelen, Rami en corvettes zien vertrekken, heerlijk! Ga nu nog is even kijken of er nog wat te zien valt..
                                      Opkomst leek mij maar (heel) pover :s ofwel gewoon te laat!

Comment

Working...
                                      X