Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Grace voor het ritje die een wat tegengevallen opkomst best goed maakte!! (Ook aan Matthi merci!)
En sorry aan Spillies die het door ons even wat minder aangenaam had maar die uitlaatroffel is heerlijk, toch?
Meeste bijgebleven was een 'halve gare' met nummerplaat xxx-007 die op randje afgrond met de Schelde rustig wat 360° spins deed (was een prachtig zicht hoor).
Mooiste wagen voor mij was toch de gele Vantage, kop aan kop met de witte 9FF GT 850 (de 750 was ook goed hoor).
Concept was wel mooi maar te weinig uitgewerkt om zo'n statische meeting aantrekkelijk te houden over een ganse dag, maar toch proficiat hoor!
Ik kwam daar aangereden met de Alfa, volle gas, lekker brullend, ik kom achter het hoekje vandaan en opeens al die fototoestellen teleurgesteld terug naar beneden
Ik kwam daar aangereden met de Alfa, volle gas, lekker brullend, ik kom achter het hoekje vandaan en opeens al die fototoestellen teleurgesteld terug naar beneden
Gelukkig dat ik er niet was, anders zouden er véél mensen teleurgesteld zijn geweest .
was best de moeite, veel knappe wagens.. maar veel heb je er niet aan als de eigenaar er niet mee gaat rijden.. statische meetings zijn toch m'n ding niet
Rond 3 uur was de Panamera volgens de organisatie nog altijd op komst. Heb er niet meer op gewacht. Carrera GT, de murci's en Farbio waren voor mij de toppers. Blij dat ik geweest ben.
Panamera niet meer gezien. Die Farbio was dik de moeite qua looks. Geen idee hoe dat rijdt of wat daarin ligt.
Comment