Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Cars and Coffee Antwerpen

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• duuuude

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
      Grace voor het ritje die een wat tegengevallen opkomst best goed maakte!! (Ook aan Matthi merci!)
      En sorry aan Spillies die het door ons even wat minder aangenaam had maar die uitlaatroffel is heerlijk, toch?

Meeste bijgebleven was een 'halve gare' met nummerplaat xxx-007 die op randje afgrond met de Schelde rustig wat 360° spins deed (was een prachtig zicht hoor).

Mooiste wagen voor mij was toch de gele Vantage, kop aan kop met de witte 9FF GT 850 (de 750 was ook goed hoor).

Concept was wel mooi maar te weinig uitgewerkt om zo'n statische meeting aantrekkelijk te houden over een ganse dag, maar toch proficiat hoor!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Flyer.. Bekijk Berichten
        En sorry aan Spillies die het door ons even wat minder aangenaam had maar die uitlaatroffel is heerlijk, toch?

Comment

• Ik heb Sega ook gezien terwijl ik in de XKR van Thibeau zat! Trots in zijn M3

Comment

• Ik kwam daar aangereden met de Alfa, volle gas, lekker brullend, ik kom achter het hoekje vandaan en opeens al die fototoestellen teleurgesteld terug naar beneden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ScoobySteve Bekijk Berichten
              Ik kwam daar aangereden met de Alfa, volle gas, lekker brullend, ik kom achter het hoekje vandaan en opeens al die fototoestellen teleurgesteld terug naar beneden
              Gelukkig dat ik er niet was, anders zouden er véél mensen teleurgesteld zijn geweest .

Comment

• Waar blijve die pics nu...?

Comment

was best de moeite, veel knappe wagens.. maar veel heb je er niet aan als de eigenaar er niet mee gaat rijden.. statische meetings zijn toch m'n ding niet

geen Panamera ook..
                  Niets meer aan toe te voegen, volledig akkoord.

Oorspronkelijk geplaatst door Car enthusiast Bekijk Berichten
                  Rond 3 uur was de Panamera volgens de organisatie nog altijd op komst. Heb er niet meer op gewacht. Carrera GT, de murci's en Farbio waren voor mij de toppers. Blij dat ik geweest ben.
                  Panamera niet meer gezien. Die Farbio was dik de moeite qua looks. Geen idee hoe dat rijdt of wat daarin ligt.
                  Oorspronkelijk geplaatst door Glenn-N Bekijk Berichten
                  Die XK-R Cabrio, van een forummer?

Starten met koude motor en dan meteen revven in toerenbegrenzer...
                  Motor stond 1u stil, dan staat die bijlange niet koud hoor.

Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
                  Eén foto genomen

er kwam een Carrera GT

Erover!

Oorspronkelijk geplaatst door ScoobySteve Bekijk Berichten
                  Ik kwam daar aangereden met de Alfa, volle gas, lekker brullend, ik kom achter het hoekje vandaan en opeens al die fototoestellen teleurgesteld terug naar beneden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk Berichten
                    Gelukkig dat ik er niet was, anders zouden er véél mensen teleurgesteld zijn geweest .
                    Er was daar zo'n vette A6
                    Verlaagd, RS4 velgen enz

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk Berichten
                      Motor stond 1u stil, dan staat die bijlange niet koud hoor.
                      Echt hé..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
                        Eén foto genomen

er kwam een Carrera GT

Oh neeeeee, Degene die langst Denniske ligt ben ik, en langst Denniske staat inderdaad Filip (Buysie)

En wij zijn GEEN autogespotvolk!!! Wij zijn auto/foto liefhebbers

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Matthi.Lampe Bekijk Berichten
                          Er was daar zo'n vette A6
                          Verlaagd, RS4 velgen enz
                          foto?

Zwarte met perso plaat 3.0tdi?

Comment

• Wat me ook opviel vandaag is dat andere forummers lange mannekes zijn... Ik voelde me maar klein...

Comment

• 2 plaates die ik al bewerkt heb, hij verdiende het!
                              Ik ben verliefd...

Comment

• TIP voor een volgende C&C

Mensen die meer dan 20 meter willen rijden op en af naar hun trailer

Comment

Mensen die meer dan 20 meter willen rijden op en af naar hun trailer
                                  Echt triestig.

Vliegveld van Brustem of Ursel lijkt mij wel eens interessant!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk Berichten
                                    foto?

Zwarte met perso plaat 3.0tdi?
                                    Geen idee.. Er zullen wel nog foto's komen zeker?
                                    Hij was wel zwart, dat wel.
                                    Oorspronkelijk geplaatst door TCT Bekijk Berichten
                                    Wat me ook opviel vandaag is dat andere forummers lange mannekes zijn... Ik voelde me maar klein...

TCT

Sorry, dat ik geen goeiedag ben komen zeggen peet!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rabbit Bekijk Berichten

Ik wilde nog eens de Porsche van lexusboy zien, maar ik heb de twee hangars afgelopen en niet gevonden
                                      Wij stonden over uw Clio
                                      2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk Berichten
                                        Vliegveld van Brustem of Ursel lijkt mij wel eens interessant!
                                        maar in Brustem ligt dat toch vol met kleine steentjes? (Toch 1 kant, geen idee van de andere kant)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk Berichten
                                          Wij stonden over uw Clio

Comment

Working...
                                          X