Oorspronkelijk geplaatst door abtler
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Cars and Coffee Antwerpen
Collapse
X
-
Comment
-
Was een leuk dagje, een leuke rit naar Antwerpen met een hoop snelle bakken
Dat het een statische meeting was, dat was wel duidelijk. Kan er goed inkomen dat sommige dat iets minder vonden. Ik heb het ook liever anders maar eigenlijk heb ik niet veel stil gestaan. was continu onderweg met maten, veel mensen terug gezien en een hele hoop leren kennen. Iets wat je minder hebt als er de hele tijd rondgereden wordt.
Maar is wel spijtig dat sommigen dan wel commentaar hebben over het feit dat iemand zijn auto eens laat horen in de hal of dat men optrekt.
Ten slotte dienen die auto's daar voor en je kan niet ontkennen dat het geluid heel mooi (en indrukwekkend) tot zijn recht komt in de hal. Als je je daar aan stoort dan blijf je beter thuis want dat heb je op elke meeting.
There i said it
En dan nu foto's ...
Comment
-
Dit geskipped en rechtstreeks naar ring gegaan om te rijden. Veel beter. De mazoutstoof heeft dat weer goed gedaan. De nieuwe schijven en remblokken zijn een droom om in de ankers mee te gaan... heerlijk dagje.Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel... De snelheidslimieten zijn overal zo gelegd dat je zelfs met 4 platte banden en olie op de baan nog door de bocht kunt aan de maximum toegelaten snelheid ...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichtenautospotters in actie!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door vroem-vroem Bekijk BerichtenBij deze weet iedereen waarom ik lekker iets anders doe in de plaats
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk BerichtenToch leuk? daar rechts hebben ze met 8 man hetzelfde shot gemaakt!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk BerichtenToch leuk? daar rechts hebben ze met 8 man hetzelfde shot gemaakt!
Count me in voor de volgende !
edit: ik gun iedereen zijn plezier, laat dat duidelijk zijn
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichtenautospotters in actie!
ik zeg: zet ze samen in een kooike ennnn: fight !
de winnaar krijgt een ritje in de carrera GT ! gogogo
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stevenvdw Bekijk BerichtenVandaag ook langsgeweest, maar tis toch niet mijn ding. De rit heen en terug waren wel best spannend Hopelijk dees week gene viezen brief in mn bus
Had het vééééééél decadenter verwacht eerlijk gezegd én de organisatie was zeer pover.
Morgen MLR op SPA, dat is genieten
Ik ben binnen gereden met de 1e, een Ferrari 355
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichtenwie zou het meeste hits halen op autogespot.com??
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door frack Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wannes Bekijk Berichtenden deze is nu "de" bak die ik zou meenemen naar huis moest ik mogen kiezen.----------------------------------------------------------------------------------
2010 Porsche Cayenne S ---- Daily driver
2008 BMW 730dA (F01) Exclusive Line Plus ---- Daily driver (SOLD)
Pictures here: BMW 7 Series1992 Lamborghini Diablo 5.7L V12 SV Conversion ---- Weekend toy
Pictures here: Diablo
--------------------------------------------------------------------------------------------
It's like being in command of the Battlestar Galactica:
It might need half a starsystem to turn around,
but it'll do lightspeed, and has so much firepower even the
Cylons have respect for it...
--------------------------------------------------------------------------------------------
Comment
Comment