Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Cars and Coffee Antwerpen
Collapse
X
-
Pas op, straks komen de moraalridders weer mekkeren
ANyway, nog wat foto's als niemand het erg vind
Lots more to come
Comment
-
Hmm, her en der reactie's mbt de fotograven die 'plots' opdoken voor de auto's.
Dat klopt natuurlijk maar het is ook niet iets waar je imo versteld van moet staan. Als er zoveel rondlopen dan kan je je rijgedrag daar wel op instellen vind ik. Zonder Denniske en consoorten zou zo'n meeting niet zijn wat het nu is.
Daartegenover stel ik wel vast dat sommige bestuurders ook vlot waren in de garage.
Zo bijvoorbeeld de jonge kerel met de Jag XK-R die het nodig vond om zijn banden even te laten slippen bij het verlaten van zijn parkeerplaats. Wel stoer zo met de auto van papa.
Dacht trouwens dat het een forummer was. Ook daar mocht het jeugdig enthousiasme wel wat beperkter zijn. Just my 2 cents.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sammy11 Bekijk Berichtenheel juist , de mensen die er commentaar op hebben is dom.
wees blij dat die jongens een van de grootste fans zijn , en gewoonlijk niet zo een dure auto kunnen kopen.
+ ze houden de forums kleurrijk gevuld , en diegene die hier dan met hun foto belanden zijn maar al te gelukkig dat hun auto hier ook nog eens geshowed word...
Knappe Farboud pic hierboven!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk BerichtenGeen idee wie je dom noemt, maar als je zelf de ww'en niet eens correct vervoegd...
Knappe Farboud pic hierboven!
Sorry!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door W1ck3d Bekijk BerichtenHmm, her en der reactie's mbt de fotograven die 'plots' opdoken voor de auto's.
Dat klopt natuurlijk maar het is ook niet iets waar je imo versteld van moet staan. Als er zoveel rondlopen dan kan je je rijgedrag daar wel op instellen vind ik. Zonder Denniske en consoorten zou zo'n meeting niet zijn wat het nu is.
Daartegenover stel ik wel vast dat sommige bestuurders ook vlot waren in de garage.
Zo bijvoorbeeld de jonge kerel met de Jag XK-R die het nodig vond om zijn banden even te laten slippen bij het verlaten van zijn parkeerplaats. Wel stoer zo met de auto van papa.
Dacht trouwens dat het een forummer was. Ook daar mocht het jeugdig enthousiasme wel wat beperkter zijn. Just my 2 cents.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door rscalex Bekijk Berichten
Sorry!
er stond nog 'hebt' tussen.
Comment
-
Yep, ik was een toeschouwer. Heb er geen probleem mee dat er eens een showke weg gegeven wordt, maar soms ligt een ongeluk kort om de hoek. Zeker als er maar op een meter of twee/drie toeschouwers staan is het niet echt wenselijk om je draai te nemen met slippende banden. Het gezicht van de toeschouwer die er dichtbij stond sprak trouwens boekdelen...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door W1ck3d Bekijk BerichtenYep, ik was een toeschouwer. Heb er geen probleem mee dat er eens een showke weg gegeven wordt, maar soms ligt een ongeluk kort om de hoek. Zeker als er maar op een meter of twee/drie toeschouwers staan is het niet echt wenselijk om je draai te nemen met slippende banden. Het gezicht van de toeschouwer die er dichtbij stond sprak trouwens boekdelen...
ofte: ga me ouwe velo rije
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SPEEDMAN Bekijk Berichtenblijf dan thuis
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SPEEDMAN Bekijk Berichtenblijf dan thuis
Comment
-
tis toch waar,
ge neemt niet deel, ge staat wa te kijken om dan commentaar te geven dat er gastjes zijn die stoer doen met de auto van de papa en kritiek te geven dat er eens met de bandjes wordt geslipt.
maak er idd aub niet teveel woorden meer aan vuil, want dergelijke kritiek gaat werkelijk nergens over.
Comment
-
in het begin voor ge de hall binnenkwam was er een kraan waar ge onderdoormoest.
die spotterkes kropen dus tot helemaal bovenaan zonder ladder om een goe viewpoint te kunnen hebben.
bedoel maar: als ze ni op de grond liggen dan kruipen ze wel in de bomen, ik bedoel: kranen.
Comment
-
Speed en wicked, kzou beide aan beide zeggen: voel u nie zo rap op uw tenen getrapt
Kan beide kanten wel begrijpen, praat et volgende keer onderling es uit, ma begin hier nie onozel te doen over et internet....da doen andere onozelaars al genoegHonda Civic Type R EP3 - 200pk
Citroën Berlingo - 2 koppige steenezels
Honda Civic Type R EP3 - 250pk
Honda Del Sol - 120pk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SPEEDMAN Bekijk Berichtenin het begin voor ge de hall binnenkwam was er een kraan waar ge onderdoormoest.
die spotterkes kropen dus tot helemaal bovenaan zonder ladder om een goe viewpoint te kunnen hebben.
bedoel maar: als ze ni op de grond liggen dan kruipen ze wel in de bomen, ik bedoel: kranen.) maar bijlange niet zoveel volk,
Comment
Comment