Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Cars and Coffee Antwerpen

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door VRX Bekijk Berichten
    Speed en wicked, kzou beide aan beide zeggen: voel u nie zo rap op uw tenen getrapt

Kan beide kanten wel begrijpen, praat et volgende keer onderling es uit, ma begin hier nie onozel te doen over et internet....da doen andere onozelaars al genoeg
    1963 Land Rover Series IIa
    1994 Mercedes SL320
    2015 Land Rover Discovery SDV6
    2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
      @Speedman: doe de groeten aan Roger als ge em nog eens ziet
      ir_fuel, waart gij ook @ C&C ?
      ----------------------------------------------------------------------------------
      2010 Porsche Cayenne S ---- Daily driver
      2008 BMW 730dA (F01) Exclusive Line Plus ---- Daily driver (SOLD)
      Pictures here: BMW 7 Series
      1992 Lamborghini Diablo 5.7L V12 SV Conversion ---- Weekend toy
      Pictures here: Diablo

--------------------------------------------------------------------------------------------
      It's like being in command of the Battlestar Galactica:
      It might need half a starsystem to turn around,
      but it'll do lightspeed, and has so much firepower even the
      Cylons have respect for it...

--------------------------------------------------------------------------------------------

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderr Bekijk Berichten
        my point exactly :p

was eigelijk al vergete da die img bestond ^^ merci voor de aanvulling!
        Honda Civic Type R EP3 - 200pk
        Citroën Berlingo - 2 koppige steenezels
        Honda Civic Type R EP3 - 250pk
        Honda Del Sol - 120pk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ScoobySimon Bekijk Berichten
          ir_fuel, waart gij ook @ C&C ?
          Nee, vanwaar de vraag?

Comment

• VRX ben jij toevallig de broer van knight rider?

Comment

Nee, vanwaar de vraag?
              Gewoon, denk niet dat wij mekaar al in't echt gezien hebben... Maar aangezien ik met vrij veel "nieuwe" gezichten gebabbeld heb, vroeg ik me af of jij daar ook bijzat
              ----------------------------------------------------------------------------------
              2010 Porsche Cayenne S ---- Daily driver
              2008 BMW 730dA (F01) Exclusive Line Plus ---- Daily driver (SOLD)
              Pictures here: BMW 7 Series
              1992 Lamborghini Diablo 5.7L V12 SV Conversion ---- Weekend toy
              Pictures here: Diablo

It's like being in command of the Battlestar Galactica:
              It might need half a starsystem to turn around,
              but it'll do lightspeed, and has so much firepower even the
              Cylons have respect for it...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wannes Bekijk Berichten
                sorry , maar ik vond het maar zwak...het armbandje snap ik al helemaal niet , aangezien ze er aan sommige wel gaven en aan andere niet...daarna deelden ze er aan de kassa te pas en te onpas uit aan iedereen die er vroeg..en per slot van rekening moest je nergens iets tonen....

en als je 3€ rekent voor een consumptie dan zorg je wel voor deftig volk achter den toog...ge moest mijne kriek zien in de plastieke bekertje... ik had er beter in gepist..zou wsl meer schuim hebben opgestaan....

staan ze daar met twee achter dienen toog , den ene is bezig...denk maar niet dat je dan aan de andere iets moest vragen ...want die wasenkel aangeworven om cava te schenken.... man man ....

en dan de manier waarop ze de loods opvulden...daar stonden zeker 10 auto's die al zeker niet aan het criteria voldeden... zoals ne BMW 5 diesel met M5 immitatievelgskes, ne mini cooper die dacht dat hij een S was...., een amerikaanse sedan krel.....respect voor iedereen zijn gerief , maar als organisatie moet je correct zijn .

ik ben daar omstreeks een uur of 1 vertrokken richting nurburgring...een auto is gemaakt om in te rijden hé
                zalig

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ScoobySimon Bekijk Berichten
                  Gewoon, denk niet dat wij mekaar al in't echt gezien hebben...
                  Ik denk het ook niet

Maar aangezien ik met vrij veel "nieuwe" gezichten gebabbeld heb, vroeg ik me af of jij daar ook bijzat

Nop, als ik leuke auto's wil zien zal ik wel eens naar een trackday gaan kijken of naar de Nordschleife. Van die testosteron-statische-meetings zijn niet aan mij besteed

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SPEEDMAN Bekijk Berichten
                    ik bedoel: kranen.
                    Gelijk de asielzoekers é, tot ze gewaardeerd worden en mogen blijven
                    Captain Turbo
                    General Von Driftenstein

Oorspronkelijk geplaatst door C_X
                    Ik wil eens met een nieuwe z4 rijden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Timo Bekijk Berichten
                      VRX ben jij toevallig de broer van knight rider?
                      nop...

why? enige pun hierachter die ik niet begrijp fzo?
                      Honda Civic Type R EP3 - 200pk
                      Citroën Berlingo - 2 koppige steenezels
                      Honda Civic Type R EP3 - 250pk
                      Honda Del Sol - 120pk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk Berichten
                        Geen idee wie je dom noemt, maar als je zelf de ww'en niet eens correct vervoegt..
                        is dat dan zo belangrijk op dit forum ?
                        oohh der is een ww ni goed vervoegt , bleh bleh...
                        voelt u toch ni aangesproken menneke

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Sammy11 Bekijk Berichten
                          is dat dan zo belangrijk op dit forum ?
                          oohh der is een ww ni goed vervoegt , bleh bleh...
                          voelt u toch ni aangesproken menneke
                          Een kleine inspanning mag toch gevraagd worden, denk ik...

Comment

@Speedman: doe de groeten aan Roger als ge em nog eens ziet
                            Joris, groetjes weer
                            Congrats met het nieuw speelgoed, zeker eens komen tonen als ze is toegekomen

Jaja, zo'n driftjen, da lust de speedman al ne ké geiren Maar idd wel gevaarlijk met die spotters. Stelt u voor, zo ene omver rijden En dat manneke maar spartelen, al die krassen op uw bodemplaat. Nee, jong, nee dat wilt ge niet.

[Serieus nu, ik ga me niet moeien in de discussie. Wat voor iemand blauw is kan voor iemand anders met de juiste -of foute - 'afwijking' wel eens geel zijn. En of ik het nu graag geel of blauw heb maakt niet uit, maar ik ga 't niet geel maken voor u omdat gij dat liever hebt, of omgekeerd Ik kan zowel geel als blauw zien, maar dat zegt meer over mij dan over de mensen die t enkel geel of blauw (willen/kunnen) zien zeker Thank you, thank you. I'll be here all week. Try the veal!]
                            when geeks are in a good mood...the rest of the world suffers

Simon: leuk je wagen eens gezien te hebben (eerder ontdekt :-) ).
                            Andy: nice flyby, was leuk om even achter de murcie aan te kunnen rijden & met je kennis te maken!!!
                            Heb u op de vorige C&C al gezien, maar ge waart gezellig aan't kloten met uw dakske terwijl het publiek inquisitie hield, dus heb u maar gerust gelaten

De mensen die 'k gisteren heb weergezien of leren kennen: 't was gezellig, vooral de ritjes ("goed maar wat weinig") Op naar Veghel (mét rondrit!) ( www.jumbo-exclusief.nl ) !!!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Matthi.Lampe Bekijk Berichten
                              Ik heb Sega ook gezien terwijl ik in de XKR van Thibeau zat! Trots in zijn M3
                              Je mag er zeker van zijn dat ik er trots op ben. Het is misschien geen miljoenenkar meer. Maar voor mij maakt dat zeker geen verschil.

Comment

• wat maakt dat nou uit, zo'n M3 gaat heerlijk hard !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door torig Bekijk Berichten
                                  Joris, groetjes weer
                                  Congrats met het nieuw speelgoed, zeker eens komen tonen als ze is toegekomen

Jaja, zo'n driftjen, da lust de speedman al ne ké geiren Maar idd wel gevaarlijk met die spotters. Stelt u voor, zo ene omver rijden En dat manneke maar spartelen, al die krassen op uw bodemplaat. Nee, jong, nee dat wilt ge niet.

[Serieus nu, ik ga me niet moeien in de discussie. Wat voor iemand blauw is kan voor iemand anders met de juiste -of foute - 'afwijking' wel eens geel zijn. En of ik het nu graag geel of blauw heb maakt niet uit, maar ik ga 't niet geel maken voor u omdat gij dat liever hebt, of omgekeerd Ik kan zowel geel als blauw zien, maar dat zegt meer over mij dan over de mensen die t enkel geel of blauw (willen/kunnen) zien zeker Thank you, thank you. I'll be here all week. Try the veal!]
                                  when geeks are in a good mood...the rest of the world suffers

Simon: leuk je wagen eens gezien te hebben (eerder ontdekt :-) ).
                                  Andy: nice flyby, was leuk om even achter de murcie aan te kunnen rijden & met je kennis te maken!!!
                                  Heb u op de vorige C&C al gezien, maar ge waart gezellig aan't kloten met uw dakske terwijl het publiek inquisitie hield, dus heb u maar gerust gelaten

De mensen die 'k gisteren heb weergezien of leren kennen: 't was gezellig, vooral de ritjes ("goed maar wat weinig") Op naar Veghel (mét rondrit!) ( www.jumbo-exclusief.nl ) !!!
                                  Ik heb die 'requesting for flyby' op film staan blijkbaar

2 foto's tijdens de terugkeer

Last edited by lender; 04/05/2009, 16:43.
                                  www.flickr.com/photos/bramvds
                                  www.last.fm/user/lender

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Sega Bekijk Berichten
                                    Je mag er zeker van zijn dat ik er trots op ben. Het is misschien geen miljoenenkar meer. Maar voor mij maakt dat zeker geen verschil.

²²²²²

Zeker en vast

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door lender Bekijk Berichten
                                      Ik heb die 'requesting for flyby' op film staan blijkbaar
                                      Hahah super!
                                      "Alfa squad, this is bravo. Requesting permission for flyby." <kssssht>
                                      Speedman gaat opzij
                                      "Permission granted." <ksssht>
                                      walkie talkies

Ik doelde echter op Andy die met de Murcièlago het treintje voorbij snelde om zich voor de knapste Porsche in te voegen haha

Comment

• 'k Heb nog een filmpje van de lambo, porsche, gele aston,... die voorbij komen cruisen, en ook nog filmpjes van fly-by's van de Maserati, de 996 PSE en nog wat random filmkes. 'k Ga er eens werk van maken.

Merci aan SPEEDMAN en torig voor de ritjes naar daar en terug naar Gent, 't was de max!

Comment

• das geire gedoan, ma ze mochten daar wel een streekbierken hebben, want we kwamen van verre !

Comment

Working...
                                          X