Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Cars and Coffee Antwerpen

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door bzguy Bekijk Berichten
    k Kan mij vergissen, maar volgens mij wordt hier n knappe Aston Martin geowned door n Lotus Elise :
    Grapjas
    2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door JeroenC Bekijk Berichten
      dat lijkt mij idd de matzwarte SL
      nette foto!

nog 2 fotookes van (als ik mij niet vergis) AF-leden

Thanks voor de pic!

Comment

• Heb ook nog eentje van de ML

www.flickr.com/photos/bramvds
        www.last.fm/user/lender

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk Berichten
          Neenee, de lotus moest op kop rijden omdat die de weg wist.
          dacht al, t leek me niet de moment om de paarden op stal te laten staan als t n dragraceke was

Maarja, Colin Chapman indachtig, t had mss wel gekund he : 'to add speed, add lightness' ...

Knappe Vantage !

Collega heeft net zn Vantage (jaren 90) in de prak gereden : 550 PK ff laten lopen met dramatische gevolgen

Comment

• Thanks Lender!

Comment

• haha ik ben uiterst rechts
              Thibault deed een driftje en ik kijk gewoon naar de andere kant
              Er kwam wel iets anders leuk aan zeker?
              Webs.com has been shut down on the 31st of August 2023. Find out what that means for your site and how to move it to another provider.
              2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Onze companen voor die dag .. oa met 'the M-way'.
                Zelf meegereden in de Aston. Het leukste was toch de aan- en afrijdende auto's vond ik zelf!
                Ook het stukje ?Waasland?tunnel was zalig - samen met een paar evo's en impreza's! Uiteraard de kleppen van de Aston eens opengezet , zalig!

Autohart opgehaald, ik content!

Comment

• + YouTube Video
                  ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Matthi.Lampe Bekijk Berichten
                    Thanks voor de pic!
                    you're welcome!

nog een iets minder artistieke :

Comment

• Comment

• [quote=TomT;3387550]Niets meer aan toe te voegen, volledig akkoord.

Panamera niet meer gezien. Die Farbio was dik de moeite qua looks. Geen idee hoe dat rijdt of wat daarin ligt.
                        Motor stond 1u stil, dan staat die bijlange niet koud hoor.

Erover!

De xkr stond idd een uur stil de motor stond nog warm
                        ik rij mijn auto's niet kapot bedankt om op de opmerking van glenn te reageren grtz

Comment

• Gene stress Thibeau! Thanks voor het ritje hé!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door W1ck3d Bekijk Berichten
                            Hmm, her en der reactie's mbt de fotograven die 'plots' opdoken voor de auto's.
                            Dat klopt natuurlijk maar het is ook niet iets waar je imo versteld van moet staan. Als er zoveel rondlopen dan kan je je rijgedrag daar wel op instellen vind ik. Zonder Denniske en consoorten zou zo'n meeting niet zijn wat het nu is.
                            Daartegenover stel ik wel vast dat sommige bestuurders ook vlot waren in de garage.
                            Zo bijvoorbeeld de jonge kerel met de Jag XK-R die het nodig vond om zijn banden even te laten slippen bij het verlaten van zijn parkeerplaats. Wel stoer zo met de auto van papa.
                            Dacht trouwens dat het een forummer was. Ook daar mocht het jeugdig enthousiasme wel wat beperkter zijn. Just my 2 cents.
                            Ik weet wat ik doe met mijn auto, ik ga mijn auto en in eerste plaats de mensen niet in gevaar brengen! ik versta uw reactie maar ge moet niet zo overdrijven..

Comment

• graag gedaan he matthias, de rit in de ml was subliem! vergeet de porsche cayenne's

Comment

• heeft er iemand foto's getrokken van de zwarte xkr? zoja laat ze dan maar komen grtz

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Thibeau Bekijk Berichten
                                  graag gedaan he matthias, de rit in de ml was subliem! vergeet de porsche cayenne's
                                  Daarna gaven we een ritje aan Flyer. Met 6 man in de ML (onder andere spillies in de koffer) in no time aan 210

Comment

• Comment

• Comment

• Comment

• Algemeen genomen kunt ge zeggen:
                                          "keep up the good work"

Mijn favorieten met véééél voorsprong: de Ford GT's!!

Misschien nog fotokes van de blauwe Corvette Z06...

Mercikes en tot in Knokke!

Comment

Working...
                                          X