Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Onze companen voor die dag .. oa met 'the M-way'.
Zelf meegereden in de Aston. Het leukste was toch de aan- en afrijdende auto's vond ik zelf!
Ook het stukje ?Waasland?tunnel was zalig - samen met een paar evo's en impreza's! Uiteraard de kleppen van de Aston eens opengezet , zalig!
[quote=TomT;3387550]Niets meer aan toe te voegen, volledig akkoord.
Panamera niet meer gezien. Die Farbio was dik de moeite qua looks. Geen idee hoe dat rijdt of wat daarin ligt.
Motor stond 1u stil, dan staat die bijlange niet koud hoor.
Erover!
De xkr stond idd een uur stil de motor stond nog warm
ik rij mijn auto's niet kapot bedankt om op de opmerking van glenn te reageren grtz
Hmm, her en der reactie's mbt de fotograven die 'plots' opdoken voor de auto's.
Dat klopt natuurlijk maar het is ook niet iets waar je imo versteld van moet staan. Als er zoveel rondlopen dan kan je je rijgedrag daar wel op instellen vind ik. Zonder Denniske en consoorten zou zo'n meeting niet zijn wat het nu is.
Daartegenover stel ik wel vast dat sommige bestuurders ook vlot waren in de garage.
Zo bijvoorbeeld de jonge kerel met de Jag XK-R die het nodig vond om zijn banden even te laten slippen bij het verlaten van zijn parkeerplaats. Wel stoer zo met de auto van papa.
Dacht trouwens dat het een forummer was. Ook daar mocht het jeugdig enthousiasme wel wat beperkter zijn. Just my 2 cents.
Ik weet wat ik doe met mijn auto, ik ga mijn auto en in eerste plaats de mensen niet in gevaar brengen! ik versta uw reactie maar ge moet niet zo overdrijven..
Comment