Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Want ik ben niet helemaal zeker dat ik er ga geraken dan maar wil er ook niet voor niets staan. En me inschrijven en dan niet komen opdagen is ook zo boertig
ik ga er zeker zijn , al zal het wsl niet echt lang zijn ..ik zoek naar de ring af te zakken , naar het schijnt is die dag ook het GP gedeelte open voor toeristen
ik ga er zeker zijn , al zal het wsl niet echt lang zijn ..ik zoek naar de ring af te zakken , naar het schijnt is die dag ook het GP gedeelte open voor toeristen
momenteel sta ik in handicap modus... de blokjes die er momenteel opsteken zijn recup en dienen enkel tot er iets beters is ...tot dan enkel cruisen toegestaan....
Ik kan er jammer genoeg niet bij zijn, zit met de vriendin in Keulen, maar das nie zo ver van de Ring natuurlijk . Als jullie afspreken laat maar iets weten, he.
cars&coffee-forumlid = gratis --> Dus reggen op hun forum = gratis binnen? Krijg je dan een mail als bewijs ofzo? Aantal posts verplicht hiervoor? Niet dat ik zo'n cheapass ben, maar minder/niet betalen is natuurlijk altijd leuk.
dikke bak = meer dan gratis --> Helaas
Merci voor de info al!
Honda Civic Type R EP3 - 200pk Citroën Berlingo - 2 koppige steenezels
Honda Civic Type R EP3 - 250pk
Honda Del Sol - 120pk
mja...
ze zeggen dat het gratis is als je een cars&coffee lid bent, ik zou gewoon even in dat C&C Antwerp-topic even zeggen dat je komt, dan lijkt het mij wel in orde...
mja...
ze zeggen dat het gratis is als je een cars&coffee lid bent, ik zou gewoon even in dat C&C Antwerp-topic even zeggen dat je komt, dan lijkt het mij wel in orde...
2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment