Oorspronkelijk geplaatst door Spillies
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Cars and Coffee Antwerpen
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk Berichten
Is dat nu zo'n Superamerica?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Cedrick Bekijk BerichtenHe, net zoals je telkens mij negeert, negeer je ook m'n auto
En
Ik heb je gespot toen.
Oorspronkelijk geplaatst door VRX Bekijk Berichten...
Liever ne 2.7biturbo jag dan een wonnabee-S mini... :p
Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk BerichtenDe raam was naar beneden...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Cedrick Bekijk BerichtenHero
Nee, ma serieus, als ik u tegenkom loopt gij altijd zo te staren
Staren zoals op deze foto?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk BerichtenDie kar is toppie.
Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk BerichtenDe dikste BMW aanwezig ->
Nick en Pat waren in form precies, knap wagenpark heeft 'ie toch!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk BerichtenEcht?
Staren zoals op deze foto?
1982 BMW E28 528i
2013 BMW F31 318d
2007 VW Polo 1.4 TDI (Sold)
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door TCT Bekijk BerichtenTCT dus.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk BerichtenGast, ge snapt duidelijk 't punt niet van de C&C, zoals zovele toen.
wou gewoon ff zeggen dat er nog veel "ergere" auto's daar waren (die toegelaten waren door de organisatie...die trouwens van het "originele" concept van C&C willen afstappen om zo'n reacties in de toekomst te voorkomen).
My point being: wa kan het mij schelen als daar ne diesel jag of een 535 tussenstaat. Zolang het bij enkele uitzonderingen blijft kan je er gewoon overkijken. Richt je aandacht op de wagens/mensen die je wel interesseren.
Live and let live, en laat dat denegrerende toontje int vervolg ook maar achterwege.Honda Civic Type R EP3 - 200pk
Citroën Berlingo - 2 koppige steenezels
Honda Civic Type R EP3 - 250pk
Honda Del Sol - 120pk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk BerichtenHmm, misschien komt het toch nog allemaal goed met je
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk BerichtenNick en Pat waren in form precies, knap wagenpark heeft 'ie toch!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Matthi.Lampe Bekijk BerichtenWas die Jag van jou VRX?
Overdreven vette kar!Honda Civic Type R EP3 - 200pk
Honda Del Sol - 120pk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door VRX Bekijk Berichtendude, note the ":p" en jaag u zo nie op :/
En btw, I'm ignorant for the MSN signs.
Oorspronkelijk geplaatst door VRX Bekijk Berichtenwou gewoon ff zeggen dat er nog veel "ergere" auto's daar waren (die toegelaten waren door de organisatie...die trouwens van het "originele" concept van C&C willen afstappen om zo'n reacties in de toekomst te voorkomen).
My point being: wa kan het mij schelen als daar ne diesel jag of een 535 tussenstaat. Zolang het bij enkele uitzonderingen blijft kan je er gewoon overkijken. Richt je aandacht op de wagens/mensen die je wel interesseren.
Live and let live, en laat dat denegrerende toontje int vervolg ook maar achterwege.
Je was daar met een diesel, 'nuff said.
En je moet niet beginnen te puppen over zo'n 535 of MINI, 't is allemaal één pot nat.
Als je er niet hoort, blijft er dan buiten.
Nogmaals, gaan we dit afspreken?
Comment
-
Fuck man gij zijt een zielig ventje -_-
dus, met de auto van mammie en pappie hoor je er wel? Ik dacht dat het een evenement was voor de eigenaren van wagens, als je dan toch persé naar het originele concept wil gaan?
Daar hoort de audi van de mama ook niet bijHonda Civic Type R EP3 - 200pk
Honda Del Sol - 120pk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door VRX Bekijk BerichtenFuck man gij zijt een zielig ventje -_-
dus, met de auto van mammie en pappie hoor je er wel? Ik dacht dat het een evenement was voor de eigenaren van wagens, als je dan toch persé naar het originele concept wil gaan?
Daar hoort de audi van de mama ook niet bij1982 BMW E28 528i
2013 BMW F31 318d
2007 VW Polo 1.4 TDI (Sold)
Comment
Comment