Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Cars and Coffee Antwerpen
Collapse
X
-
1991 Mazda MX-5 NA
Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
www.dennisnoten.com - Flickr
-
Oorspronkelijk geplaatst door Corvetteboy Bekijk BerichtenIn afwachting van mijn andere c&c foto's deze toch al posten:
Spotters zei u?
Honda Civic Type R EP3 - 200pk
Citroën Berlingo - 2 koppige steenezels
Honda Civic Type R EP3 - 250pk
Honda Del Sol - 120pk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wsam Bekijk Berichtenop die ben ik al de hele tijd aan het wachten
Ik zat toen naast Arie en was bezig da hij is gas moest geven. hij had niet door dat er gefilmd werd.
Wel spijtig dat de rondjes er niet bij staan en het revven van de CSL.
We waren helemaal alleen in de 2e hal dus we hebben 3 rondjes gereden, dat trok blijkbaar nogal wat aandacht2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door VRX Bekijk Berichtenplak iemand daar es allemaal naampjes boven :p
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door VRX Bekijk Berichtenplak iemand daar es allemaal naampjes boven :p
Met de spotters erop zelfs, geeft wel een leuk sfeerbeeld vind ik.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bas himself Bekijk BerichtenIemand een filmpje van de Carrera GT?
Met degelijke sound aub?
Echt grappig iedereen erachter lopen, die man vertrekt kei rustig en zwaait zo eens met zijn handje
iedereen :
edith: we waren vriendelijk gaan vragen of hij zijn wagen eens kon laten horen, hij bleef bijna constant naast zijn auto staan..
hij mompelde iets , we konden hem amper verstaan..ok dan .
Last edited by Alexx; 06/05/2009, 11:56.2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk BerichtenDie man heeft geen show gegeven !
Echt grappig iedereen erachter lopen, die man vertrekt kei rustig en zwaait zo eens met zijn handje
iedereen :
edith: we waren vriendelijk gaan vragen of hij zijn wagen eens kon laten horen, hij bleef bijna constant naast zijn auto staan..
hij mompelde iets , we konden hem amper verstaan..ok dan .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door frack Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door frack Bekijk BerichtenEerste wat ik deed toen die binnenreed was kijken of er V8 of V10 op stond
Idd v8 dus, hoe komen ze erbij?
Als ik de juiste voorheb teminste..hoeveel r8's waren er?
of ik keek verkeerd
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk BerichtenBlanco - Pitbull feat. Pharrell
Heb cd'tje van Thibeau gekregen
Edit: het liedje opt einde is toch een ander he?
Comment
-
Spillies .. maakte je niet een opmerking dat VRX op het C&C forum moest blijven ? .. kun jij dan niet beter op AW blijven. C&C waardig betekent niet automatisch naft. Het gaat om een stukje exclusiviteit etc.
Daarnaast had ik de Jag met plezier! buiten gezet, als er een dikke sportwagen op de plek had willen staan. Ik zal de volgende keer de matzwarte RS4 van een kameraad meepakken, zodat jij ook gelukkig bent.
Voor de rest geef ik er geen comment op!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Thebiemerke Bekijk BerichtenThanks. Btw, congrats with the new toy
Edit: het liedje opt einde is toch een ander he?
Pitbull- Krazy! bangelijk liedje2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door abtler Bekijk BerichtenIk zal de volgende keer de matzwarte RS4 van een kameraad meepakken
En laat da hele circus nie opnieuw beginne eh mannezoals gezegd, volgende C&C, een goei kop koffie en we zullen es klappe!
Honda Civic Type R EP3 - 200pk
Citroën Berlingo - 2 koppige steenezels
Honda Civic Type R EP3 - 250pk
Honda Del Sol - 120pk
Comment
Comment