Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Cars and Coffee Antwerpen

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door abtler Bekijk Berichten
    Spillies .. maakte je niet een opmerking dat VRX op het C&C forum moest blijven ? .. kun jij dan niet beter op AW blijven. C&C waardig betekent niet automatisch naft. Het gaat om een stukje exclusiviteit etc.

Daarnaast had ik de Jag met plezier! buiten gezet, als er een dikke sportwagen op de plek had willen staan. Ik zal de volgende keer de matzwarte RS4 van een kameraad meepakken, zodat jij ook gelukkig bent.

Voor de rest geef ik er geen comment op!
    Oorspronkelijk geplaatst door Timo Bekijk Berichten
    Zou VRX niet terug naar het C and C forum kunnen gaan?

Dit is toch het enige topic waar hij in post.
    Dat was dus ik niet.

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

• ok. .. dan heb ik niks gezegd.

Comment

• Ik zie dat ook de Type R van BennyVVC binnen staat, leuk dat er toch nog mensen zijn die zo'n auto weten te appreciëren

Misschien heb ik er al een aantal keer overgekeken, maar waar staan er foto's van de Farbio?
        Zie ook enkele supertoffe wagens die bijna niet aan bod komen (Caterham oa)
        Ook heel weinig interieur pics

Trouwens chapeau voor de fotografen!!! Ik kon er niet bij zijn ,maar door jullie foto's kan ik het wel een beetje herbeleven.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door 914 Bekijk Berichten
          Ik zie dat ook de Type R van BennyVVC binnen staat, leuk dat er toch nog mensen zijn die zo'n auto weten te appreciëren

Misschien heb ik er al een aantal keer overgekeken, maar waar staan er foto's van de Farbio?
          Zie ook enkele supertoffe wagens die bijna niet aan bod komen (Caterham oa)
          Ook heel weinig interieur pics

Trouwens chapeau voor de fotografen!!! Ik kon er niet bij zijn ,maar door jullie foto's kan ik het wel een beetje herbeleven.
          Paar noobpics

Comment

• da ziet de speedman al ne keer geiren

wa voor autoken is diene witte ?

dacht eerst dat nen tesla was ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SPEEDMAN Bekijk Berichten
              da ziet de speedman al ne keer geiren

Farbio GTS

Comment

• amai gaat hard

Comment

• Had er ook nog nooit van gehoord

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door abtler Bekijk Berichten
                    Spillies .. maakte je niet een opmerking dat VRX op het C&C forum moest blijven ? .. kun jij dan niet beter op AW blijven. C&C waardig betekent niet automatisch naft. Het gaat om een stukje exclusiviteit etc.

Daarnaast had ik de Jag met plezier! buiten gezet, als er een dikke sportwagen op de plek had willen staan. Ik zal de volgende keer de matzwarte RS4 van een kameraad meepakken, zodat jij ook gelukkig bent.

Voor de rest geef ik er geen comment op!
                    Uw Jag is

Comment

• volgende keer wil ik echt nog meer AMG zien op die meetings

Comment

• niet echt ontopic maar goed. We waren 's avonds op restaurant bezig over een Porsche 959. Ik wist ook niet direct over welk model het ging. Ik kom thuis, kom eens op Zolder, en wat zie ik daar staan:

Duidelijk zijn beste tijd al gehad Let ook op het awesome behang
                        www.flickr.com/photos/bramvds
                        www.last.fm/user/lender

Comment

• lender, da behang

Comment

volgende keer wil ik echt nog meer AMG zien op die meetings
                            Idem!

Comment

lender, da behang
                              vree wijs
                              2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

lender, da behang
                                Echt hé
                                www.last.fm/user/lender

Comment

da ziet de speedman al ne keer geiren

Alé gij als tapijtenman moet toch weten dat da een Persian car is .

Comment

• aaaah just, is dat die Iraanse sportwagen? right right

nu herinner ik t mij

Comment

aaaah just, is dat die Iraanse sportwagen? right right

nu herinner ik t mij

Er zitten wel wat Iraniers in de autowereld, bij BMW zitten er een paar en ook bij de F1 afdeling

Comment

• Nog wat pics

Eentje van de RS6 nog voor moest het nog nodig zijn

www.last.fm/user/lender

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door lender Bekijk Berichten
                                          op Zolder
                                          Het circuit heeft precies een nieuw kleurtje gekregen.
                                          Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
                                          Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.

Comment

Working...
                                          X