Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Cars and Coffee Antwerpen

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Timo Bekijk Berichten
    Leuk voor jou maar als ik aan cars and coffee denk, dan denk ik onmiddelijk aan het originele concept. Ik heb geen ervaring met jullie evenementjes maar ik ga er dan wel van uit dat het iets gelijkaardig is. Als je dan toch de andere weg op gaat geef het dan een andere naam.

En ik ben al zeker geen fotograaf die van elke auto een foto moet hebben.
    Het originele concept, da's toch dat de eigenaren gezellig kunnen samenkomen voor over 'n kop koffie bij te kletsen, en naar het aanwezige lekkers kunnen kijken?
    ----------------------------------------------------------------------------------
    2010 Porsche Cayenne S ---- Daily driver
    2008 BMW 730dA (F01) Exclusive Line Plus ---- Daily driver (SOLD)
    Pictures here: BMW 7 Series
    1992 Lamborghini Diablo 5.7L V12 SV Conversion ---- Weekend toy
    Pictures here: Diablo

--------------------------------------------------------------------------------------------
    It's like being in command of the Battlestar Galactica:
    It might need half a starsystem to turn around,
    but it'll do lightspeed, and has so much firepower even the
    Cylons have respect for it...

--------------------------------------------------------------------------------------------

Comment

• Ja en ...

op een openbare plaats waar je als liefhebber ook wel even kunt langskomen

Comment

• Ni zagen, gewoon komen

Comment

• Ik zal er ook proberen te zijn.

Ik wil de Murci van Rami wel nog eens gezien/gehoord hebben vooraleer ze verkocht wordt.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door VRX Bekijk Berichten
            Deze staan niet op de officiële lijst hoor het is een lijstje gemaakt door iemand op het C&C forum...

En over de civic, begrijp me niet verkeerd, het is een knappe wagen, maar ik vrees dat ze met "exclusieve wagens" iets anders bedoelen dan wat jij "exclusief" noemt. Het is en blijft een redelijk gewone civic, en er rijden er echt wel meer van rond dan jij denkt.

@ organisatoren, mss in de toekomst een ander/bijkomend woord gebruiken ipv "exclusief"...desnoods heel plat "sportwagens" of "exotics" of dergelijke toevoegen? Het valt me op dat er veel mensen zich vragen stellen of zij onder de noemer "exclusief" vallen (hoewel, als je hier niet zeker van bent dan hoor je er heel waarschijnlijk niet bij...)

Ik ga (met de civic :p) dus ik ben blij

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door breyton1977 Bekijk Berichten
              Ik zal er ook proberen te zijn.

Ik wil de Murci van Rami wel nog eens gezien/gehoord hebben vooraleer ze verkocht wordt.
              +1
              nog nooit gezien

Comment

• ben bij deze ook van de partij , gisteren even aangemeld.

Comment

• Nice! Full black vette? of hoe staat hij er nu bij?
                  Honda Civic Type R EP3 - 200pk
                  Citroën Berlingo - 2 koppige steenezels
                  Honda Civic Type R EP3 - 250pk
                  Honda Del Sol - 120pk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ///hazen Bekijk Berichten
                    Audi RS6 Avant+
                    Van wie is deze wagen?

Nick was toen nog niet ingeschreven, dus maak er maar al 2 van.

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

• Die tent naast de hangar van atv, is die van jullie?

Ik hoop van niet

Comment

• die stond er vorige week ook al

Comment

• Qua exclusief kan je in het vervolg misschien nog best een bedrag op de autos hangen hoor. Als je op aantallen wilt kijken is zelfs mijn golf exclusiever als menig porsche

Hoe zit het met dat gratis inkom voor forum leden?

Comment

• hoeveel bedraagt de inkom eigenlijk? vind het niet direct terug hier in de thread
                            Captain Turbo
                            General Von Driftenstein

Oorspronkelijk geplaatst door C_X
                            Ik wil eens met een nieuwe z4 rijden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TrAiL Bekijk Berichten
                              hoeveel bedraagt de inkom eigenlijk? vind het niet direct terug hier in de thread
                              Ik weet dit niet exact maar ik denk 10 of 15 Euro.
                              Mr Drift

Comment

• 10 Eur
                                2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lexus GS300 Bekijk Berichten
                                  10 Eur
                                  Ook te betalen door passagiers?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ///hazen Bekijk Berichten
                                    die stond er vorige week ook al
                                    Voor wat is dat?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
                                      Ook te betalen door passagiers?
                                      Lijkt me niet. Zou ook wel bizar zijn.

- C & C forum members : gratis toegang + 1 introduce
                                      - Bezoekers met bijzondere bolide : gratis toegang
                                      - Bezoekers zonder bolide : 10 euro entree.

Comment

• hmmm lees dit nu pas, ik ga me ff aanmelden denk ik... als de CSL binnenmag natuurlijk, ik hoor et wel Wannes, hou jij plaatske vrij ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Glenn-N Bekijk Berichten
                                          Lijkt me niet. Zou ook wel bizar zijn.
                                          Dunno.

Dan kan je met een M5 4 man extra gratis mee binnenpakken, die zelf ook geen "bolide" hebben.

hmm.. ik ga een site starten om passagiersplaatsen door te verkopen aan de helft van de toegangsprijs

Comment

Working...
                                          X