Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Cars and Coffee Antwerpen

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Denniske Bekijk Berichten
    Ik zou zowieso nog een mail sturen.
    ben jij ook van de partij , Dennis?
    2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lexus GS300 Bekijk Berichten
      ben jij ook van de partij , Dennis?
      Normaal wel ja.
      1991 Mazda MX-5 NA
      Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
      www.dennisnoten.com - Flickr

Comment

• Dennis, kwil daar een spoedcursus fotografie :p

kga mijn vriendin haar oud materiaal meepakke (400d met standaard lens) en ze heeft mij al snel wa uitgelegd over iso/diaframa/sluitertijd/... ma bleh
        Honda Civic Type R EP3 - 200pk
        Citroën Berlingo - 2 koppige steenezels
        Honda Civic Type R EP3 - 250pk
        Honda Del Sol - 120pk

Comment

• ik kom mss met mn Esprit S4, of verkiest men eerder mn Daimler Double Six

Comment

• Mss tijd voor een aanwezigheidslijst ?
            • Alex & GinoV- Porsche 911 mk2

Comment

• Moet je inschrijven voor dat ding?

Comment

• Ja .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bzguy Bekijk Berichten
                  ik kom mss met mn Esprit S4, of verkiest men eerder mn Daimler Double Six
                  Esprit
                  ----------------------------------------------------------------------------------
                  2010 Porsche Cayenne S ---- Daily driver
                  2008 BMW 730dA (F01) Exclusive Line Plus ---- Daily driver (SOLD)
                  Pictures here: BMW 7 Series
                  1992 Lamborghini Diablo 5.7L V12 SV Conversion ---- Weekend toy
                  Pictures here: Diablo

--------------------------------------------------------------------------------------------
                  It's like being in command of the Battlestar Galactica:
                  It might need half a starsystem to turn around,
                  but it'll do lightspeed, and has so much firepower even the
                  Cylons have respect for it...

--------------------------------------------------------------------------------------------

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ScoobySimon Bekijk Berichten
                    Esprit
                    heb me ingeschreven, k kon wat regelen zodat ik niet moest werken

t wordt de Esprit

//off topic : tiens, ScoobySimon van Heverlee, da's nioet eens zover af, 20 min of zo ... ik woon in Baal

Comment

• op het C&C forum is er een topic waar ze treintjes aan het regelen zijn!

Mss eens checken om te zien of ge ergens kunt aansluiten
                      Honda Civic Type R EP3 - 200pk
                      Citroën Berlingo - 2 koppige steenezels
                      Honda Civic Type R EP3 - 250pk
                      Honda Del Sol - 120pk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bzguy Bekijk Berichten
                        heb me ingeschreven, k kon wat regelen zodat ik niet moest werken

t wordt de Esprit

//off topic : tiens, ScoobySimon van Heverlee, da's nioet eens zover af, 20 min of zo ... ik woon in Baal
                        A nice D'r woont hier trouwens nog redelijk wa volk van 't forum in de buurt (Wannes, Bas Himself, ...)
                        ----------------------------------------------------------------------------------
                        2010 Porsche Cayenne S ---- Daily driver
                        2008 BMW 730dA (F01) Exclusive Line Plus ---- Daily driver (SOLD)
                        Pictures here: BMW 7 Series
                        1992 Lamborghini Diablo 5.7L V12 SV Conversion ---- Weekend toy
                        Pictures here: Diablo

It's like being in command of the Battlestar Galactica:
                        It might need half a starsystem to turn around,
                        but it'll do lightspeed, and has so much firepower even the
                        Cylons have respect for it...

Comment

A nice D'r woont hier trouwens nog redelijk wa volk van 't forum in de buurt (Wannes, Bas Himself, ...)
                          Hallo!

Comment

• Wat ik wel niet snap is dat er weer een hoop gejank en gezaag komt van

1. hoe de organisatie werkt ( moet er dan altijd gezaagd worden hier? )

2. De exclusiviteit van de auto's: Euh, sta me toe te zeggen dat er hier veel meer gepost wordt in een topic van een banale doordeweekse BMW, dan in sommige echte exclusieve auto's... Just my 2 cents AUTOLIEFHEBBERS

Comment

Bas ken k, Wannes (nog) niet, jouw Lambo heb k al zien staan vorig jaar op Vroemdag in Zolder

Comment

• Ter info: De organisatie van C&C stuurt eerdaags een mail naar alle forum leden van C&C betreffende het hoe en wat.

Comment

• porschefanaten die houden van extreme pk's moeten zeker ook aanwezig zijn, want er komt een redelijk gekend team met meer dan 1 europese primeur...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SPEEDMAN Bekijk Berichten
                                    porschefanaten die houden van extreme pk's moeten zeker ook aanwezig zijn, want er komt een redelijk gekend team met meer dan 1 europese primeur...
                                    En de primeur is een ....??
                                    Mr Drift

Comment

• Panamera ?
                                      Rond hoe laat gaan de meeste van jullie ? het begon om 10 u dacht ik, en je mag ook niet té laat.. anders kan je ergens anders je auto gaan parkeren.

Comment

• 10u al? tot hoe laat?
                                        gaan jullie daar gewoon een hele dag stilstaan?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door daan330 Bekijk Berichten
                                          10u al? tot hoe laat?
                                          gaan jullie daar gewoon een hele dag stilstaan?
                                          Tot 18u dacht ik.

Als alternatief voor stilstaan kan je ook een frisse duik in de schelde nemen.
                                          1991 Mazda MX-5 NA
                                          Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
                                          www.dennisnoten.com - Flickr

Comment

Working...
                                          X