Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Cars and Coffee Antwerpen

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Cars and Coffee Antwerpen

Op 3 Mei is het dan eindelijk zo ver. Cars and Coffee komt naar Antwerpen. Voor onze lancering in België pakken we groots uit.

Hangar 29 in Antwerpen is het decor voor Cars and Coffee Antwerpen. Gelegen aan de Schelde, de locatie bij uitstek voor een leuk feestje.

Wat kunt u verwachten? Mooie bolides, lekkere muziek, hapjes en drankjes en een bijzondere locatie.

Op zondag lekker over auto's willen praten onder het genot van een kopje koffie? U bent welkom!

Dresscode : None

Carcode : Special

Zijn er vragen? informatie@carsandcoffee.info

Zou u zich willen aanmelden? natasha.lafeber@carsandcoffee.info

Graag tot 3 mei!
    Last edited by ; 13/03/2009, 21:21.

*interesse*

Comment

Zo, we weten wat doen op 3 mei .

Comment

Ingepland....

Comment

Check!

Comment

Verdoeme, waarschijnlijk 1 week te vroeg.

Comment

hoe kan je inschrijven? Ik kom af met een cl63 & 360 cs (zitten beiden hier op het forum), RS4 avant b5.. Graag een antwoord, dank bij voorbaat

Comment

Wij zijn aanwezig met de Porsche
                2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

K'kom ook wel is piepen.

Comment

Graag een definitie van : "Carcode : Special".

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Lexus GS300 Bekijk Berichten
                      Wij zijn aanwezig met de Porsche
                      Waar heeft u zich ingeschreven? Ik zal er zijn met een groepje waaronder 360 cs, cl63 en RS4 (bijrijder uiteraard) maar ik heb geen flauw benul hoe ik mij moet inschrijven. Grtz.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door stijnovitsh05 Bekijk Berichten
                        Waar heeft u zich ingeschreven? Ik zal er zijn met een groepje waaronder 360 cs, cl63 en RS4 (bijrijder uiteraard) maar ik heb geen flauw benul hoe ik mij moet inschrijven. Grtz.
                        geen idee
                        500Abarth zal 't ons wel zeggen zeker?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Soul Bekijk Berichten
                          Graag een definitie van : "Carcode : Special".
                          Een lastige definitie. Maar we bedoelen met special een auto die je niet op iedere straathoek tegenkomt.

Voor vragen kan men zich wenden tot het e-mail adres vernoemd in de eerste post.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door 500Abarth Bekijk Berichten
                            Een lastige definitie. Maar we bedoelen met special een auto die je niet op iedere straathoek tegenkomt.

Voor vragen kan men zich wenden tot het e-mail adres vernoemd in de eerste post.
                            Ik had ons ingeschreven met een Porsche carrera (facelift) voor de rondrit. En we mochten meedoen. Dus nu mogen we ook van de partij zijn?
                            Al zie je een Carrera ook wel veel.

Comment

Ik kom ook wel eens kijken.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Lexus GS300 Bekijk Berichten
                                Ik had ons ingeschreven met een Porsche carrera (facelift) voor de rondrit. En we mochten meedoen. Dus nu mogen we ook van de partij zijn?
                                Al zie je een Carrera ook wel veel.

In mijn ogen is iedere Carrera bijzonder. Nu ben ik ook wel een enorme Porsche liefhebster, maar toch.

Comment

Normaal gezien ben ik hier aanwezig met papa's speeltje. Afkomen om het te zien!

( Neen, het is niet paars en vibrerend )
                                  AutoMinded.be

Comment

Ik zal waarschijnlijk ook van de partij zijn

Comment

Ik ga ook proberen af te komen

Antwerpen is't Stad
                                      en al de rest is parking!!

Comment

Uit praktische overwegingen toch 2 vraagjes. Ik denk dat het voor iedereen wel nuttig is om dit te weten. Daarom post ik het hier ipv te mailen.

1.Is er bij deze editie ook een rondrit voorzien ?
                                        2. Vragen jullie inschrijvingsgeld?
                                        Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel
                                        ... De snelheidslimieten zijn overal zo gelegd dat je zelfs met 4 platte banden en olie op de baan nog door de bocht kunt aan de maximum toegelaten snelheid ...

Comment

Working...
                                        X