Oorspronkelijk geplaatst door Lexus GS300
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Cars and Coffee Antwerpen
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door VRX Bekijk Berichten
nie dik genoeg zeker?
C&C-forumlid = gratis + nog 1 iemand.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door 500Abarth Bekijk BerichtenHij gaat weer lekker.
Voor iedereen die zich reeds heeft aangemeld. Hartelijk dank!
Eerste keer en wil het echt nie missen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door daan330 Bekijk BerichtenWees gerust, mensen met een dikke bak zijn gratis binnen
Zeggen van; ja meld u efkes aan op da forum en klaar.I mean..2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door 500Abarth Bekijk BerichtenHij gaat weer lekker.
Voor iedereen die zich reeds heeft aangemeld. Hartelijk dank!2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lexus GS300 Bekijk BerichtenMja ik vind de mentaliteit gewoon nogal zo-zo .
Zeggen van; ja meld u efkes aan op da forum en klaar.I mean..
Ik vroeg al van "is er aantal minimum posts" of eventueel andere criteria zoals aantal dagen da ge al aangemeld moet zijn op het forum ofzo, om dan gratis binne te moge. Anders is het inderdaad gemakkelijk om snel even een account te maken en verder niet actief te zijn, iets waar snel misbruik van gemaakt kan worden.
Hoe dan ook, 99% kans dat ik wat fotokes kom make, betalend of niet gaat me niet zoveel uitmaken.Honda Civic Type R EP3 - 200pk
Citroën Berlingo - 2 koppige steenezels
Honda Civic Type R EP3 - 250pk
Honda Del Sol - 120pk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door VRX Bekijk BerichtenMja, kben hier eerlijk gezegd 100% mee akkoord (ook al "kloot" ik mijzelf daarmee :p )
Ik vroeg al van "is er aantal minimum posts" of eventueel andere criteria zoals aantal dagen da ge al aangemeld moet zijn op het forum ofzo, om dan gratis binne te moge. Anders is het inderdaad gemakkelijk om snel even een account te maken en verder niet actief te zijn, iets waar snel misbruik van gemaakt kan worden.
Hoe dan ook, 99% kans dat ik wat fotokes kom make, betalend of niet gaat me niet zoveel uitmaken.
Foto's zijn altijd leuk, en het is een leuk initiatief/evenement, dus een beetje inkom kan de prijs niet drukken hé
Echter, als je je nu aanmeld op het forum is er voldoende tijd tussen hé .. je ziet maar, met het gespaarde geld kan je me een drankje traktere (j/k)2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
-
Ik snap niet waarom mensen zo hard tegen het "betalen" deel zijn van veel evenementen (en andere zaken).
Als er één ding is dat als een paal boven water staat, dan is het wel het feit dat iets wat "gratis" is superveel mensen trekt, zelfs mensen die zich niet echt in het voorgestelde ding interreseren gaan dan komen, gewoon omdat ze niets beters te doen hebben. Wat je dan krijgt is meestal:
-(te)veel volk
-irritant volk
-geen respect voor de voorgestelde zaken
-...
Als het betalend is, dan krijg je zowiso enkel de mensen die echt willen komen, zodat het niet te druk gaat zijn. Het gaan ook enkel mensen zijn die van exotics enzo houden, die beseffen wat die spullen kosten en die niet met hun poten aan andere mensen hun zaken gaan zitten.
Basicly, tis een win - win situatie. En je gaat me niet zeggen dat 10 euro veel is?! Voor zo'n evenement is dit zelfs heel laag imo.Honda Civic Type R EP3 - 200pk
Honda Del Sol - 120pk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door VRX Bekijk BerichtenIk snap niet waarom mensen zo hard tegen het "betalen" deel zijn van veel evenementen (en andere zaken).
Als er één ding is dat als een paal boven water staat, dan is het wel het feit dat iets wat "gratis" is superveel mensen trekt, zelfs mensen die zich niet echt in het voorgestelde ding interreseren gaan dan komen, gewoon omdat ze niets beters te doen hebben. Wat je dan krijgt is meestal:
-(te)veel volk
-irritant volk
-geen respect voor de voorgestelde zaken
-...
Als het betalend is, dan krijg je zowiso enkel de mensen die echt willen komen, zodat het niet te druk gaat zijn. Het gaan ook enkel mensen zijn die van exotics enzo houden, die beseffen wat die spullen kosten en die niet met hun poten aan andere mensen hun zaken gaan zitten.
Basicly, tis een win - win situatie. En je gaat me niet zeggen dat 10 euro veel is?! Voor zo'n evenement is dit zelfs heel laag imo.
En in Amerika lukt alles toch wel maar soit het zij zo.
Comment
-
Sarcasme? Of ben ik hier gewoon fans ant ronselen?
Kzal op C&C mijn tshirt aandoen waar op de voorkant "VRX" staat, dan kunde mij es komen poken!Honda Civic Type R EP3 - 200pk
Honda Del Sol - 120pk
Comment
-
Practische vraag: De locatie zelf, is die vrij van drempels, borduren en dergelijke meer? Met de enorm lange overhang en lage bodemvrijheid durft dat nogal 'ns een probleem zijn----------------------------------------------------------------------------------
2010 Porsche Cayenne S ---- Daily driver
2008 BMW 730dA (F01) Exclusive Line Plus ---- Daily driver (SOLD)
Pictures here: BMW 7 Series1992 Lamborghini Diablo 5.7L V12 SV Conversion ---- Weekend toy
Pictures here: Diablo
--------------------------------------------------------------------------------------------
It's like being in command of the Battlestar Galactica:
It might need half a starsystem to turn around,
but it'll do lightspeed, and has so much firepower even the
Cylons have respect for it...
--------------------------------------------------------------------------------------------
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door VRX Bekijk BerichtenSarcasme? Of ben ik hier gewoon fans ant ronselen?
Kzal op C&C mijn tshirt aandoen waar op de voorkant "VRX" staat, dan kunde mij es komen poken!
@ scoobysimon
ik denk dat als die er zijn, daar wel voor gezorgd wordt... der moeten immers meerder lambo's over
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ScoobySimon Bekijk BerichtenPractische vraag: De locatie zelf, is die vrij van drempels, borduren en dergelijke meer? Met de enorm lange overhang en lage bodemvrijheid durft dat nogal 'ns een probleem zijnHonda Civic Type R EP3 - 200pk
Honda Del Sol - 120pk
Comment
Comment