Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Cars and Coffee Antwerpen

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door Lexus GS300 Bekijk Berichten
    Wees gerust, mensen met een dikke bak zijn gratis binnen

Comment

nie dik genoeg zeker?
      Honda Civic Type R EP3 - 200pk
      Citroën Berlingo - 2 koppige steenezels
      Honda Civic Type R EP3 - 250pk
      Honda Del Sol - 120pk

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door VRX Bekijk Berichten

nie dik genoeg zeker?
        Droog.

C&C-forumlid = gratis + nog 1 iemand.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door 500Abarth Bekijk Berichten
          Hij gaat weer lekker.

Voor iedereen die zich reeds heeft aangemeld. Hartelijk dank!
          Plaatjesschieters ook aanmelden ?

Eerste keer en wil het echt nie missen

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door daan330 Bekijk Berichten
            Wees gerust, mensen met een dikke bak zijn gratis binnen
            Mja ik vind de mentaliteit gewoon nogal zo-zo .
            Zeggen van; ja meld u efkes aan op da forum en klaar.I mean..
            2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door 500Abarth Bekijk Berichten
              Hij gaat weer lekker.

Voor iedereen die zich reeds heeft aangemeld. Hartelijk dank!
              Ik heb nog steedsgeen bevestiging gekregen

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Lexus GS300 Bekijk Berichten
                Mja ik vind de mentaliteit gewoon nogal zo-zo .
                Zeggen van; ja meld u efkes aan op da forum en klaar.I mean..
                Mja, kben hier eerlijk gezegd 100% mee akkoord (ook al "kloot" ik mijzelf daarmee :p )

Ik vroeg al van "is er aantal minimum posts" of eventueel andere criteria zoals aantal dagen da ge al aangemeld moet zijn op het forum ofzo, om dan gratis binne te moge. Anders is het inderdaad gemakkelijk om snel even een account te maken en verder niet actief te zijn, iets waar snel misbruik van gemaakt kan worden.

Hoe dan ook, 99% kans dat ik wat fotokes kom make, betalend of niet gaat me niet zoveel uitmaken.
                Honda Del Sol - 120pk

Comment

Mja, kben hier eerlijk gezegd 100% mee akkoord (ook al "kloot" ik mijzelf daarmee :p )

Ik vroeg al van "is er aantal minimum posts" of eventueel andere criteria zoals aantal dagen da ge al aangemeld moet zijn op het forum ofzo, om dan gratis binne te moge. Anders is het inderdaad gemakkelijk om snel even een account te maken en verder niet actief te zijn, iets waar snel misbruik van gemaakt kan worden.

Hoe dan ook, 99% kans dat ik wat fotokes kom make, betalend of niet gaat me niet zoveel uitmaken.
                  Blij dat je me begrijpt, en het niet verkeerd opvat!
                  Foto's zijn altijd leuk, en het is een leuk initiatief/evenement, dus een beetje inkom kan de prijs niet drukken hé

Echter, als je je nu aanmeld op het forum is er voldoende tijd tussen hé .. je ziet maar, met het gespaarde geld kan je me een drankje traktere (j/k)

Comment

Lol als dit betalend is kom ik al zeker niet.

Ik snap wel waarom maar noem het dan niet cars and coffee als je per se het concept uit Amerika wilt nadoen.

Comment

Ik snap niet waarom mensen zo hard tegen het "betalen" deel zijn van veel evenementen (en andere zaken).

Als er één ding is dat als een paal boven water staat, dan is het wel het feit dat iets wat "gratis" is superveel mensen trekt, zelfs mensen die zich niet echt in het voorgestelde ding interreseren gaan dan komen, gewoon omdat ze niets beters te doen hebben. Wat je dan krijgt is meestal:

-(te)veel volk
                      -irritant volk
                      -geen respect voor de voorgestelde zaken
                      -...

Als het betalend is, dan krijg je zowiso enkel de mensen die echt willen komen, zodat het niet te druk gaat zijn. Het gaan ook enkel mensen zijn die van exotics enzo houden, die beseffen wat die spullen kosten en die niet met hun poten aan andere mensen hun zaken gaan zitten.

Basicly, tis een win - win situatie. En je gaat me niet zeggen dat 10 euro veel is?! Voor zo'n evenement is dit zelfs heel laag imo.
                      Honda Del Sol - 120pk

Comment

Ik snap niet waarom mensen zo hard tegen het "betalen" deel zijn van veel evenementen (en andere zaken).

Als er één ding is dat als een paal boven water staat, dan is het wel het feit dat iets wat "gratis" is superveel mensen trekt, zelfs mensen die zich niet echt in het voorgestelde ding interreseren gaan dan komen, gewoon omdat ze niets beters te doen hebben. Wat je dan krijgt is meestal:

-(te)veel volk
                        -irritant volk
                        -geen respect voor de voorgestelde zaken
                        -...

Als het betalend is, dan krijg je zowiso enkel de mensen die echt willen komen, zodat het niet te druk gaat zijn. Het gaan ook enkel mensen zijn die van exotics enzo houden, die beseffen wat die spullen kosten en die niet met hun poten aan andere mensen hun zaken gaan zitten.

Basicly, tis een win - win situatie. En je gaat me niet zeggen dat 10 euro veel is?! Voor zo'n evenement is dit zelfs heel laag imo.
                        Als het moet betaal ik voor iedereen de entree. Maar waar het om gaat is dat ik niet voor een kwartiertje auto's kijken 10 euro betaal, als student besteed ik dat liever aan andere dingen.

En in Amerika lukt alles toch wel maar soit het zij zo.

Comment

Amerika is België niet, en ik denk dat we daar heel blij voor mogen zijn :p
                          Honda Del Sol - 120pk

Comment

VRX = Held

Comment

Sarcasme? Of ben ik hier gewoon fans ant ronselen?

Kzal op C&C mijn tshirt aandoen waar op de voorkant "VRX" staat, dan kunde mij es komen poken!
                              Honda Del Sol - 120pk

Comment

Practische vraag: De locatie zelf, is die vrij van drempels, borduren en dergelijke meer? Met de enorm lange overhang en lage bodemvrijheid durft dat nogal 'ns een probleem zijn
                                ----------------------------------------------------------------------------------
                                2010 Porsche Cayenne S ---- Daily driver
                                2008 BMW 730dA (F01) Exclusive Line Plus ---- Daily driver (SOLD)
                                Pictures here: BMW 7 Series
                                1992 Lamborghini Diablo 5.7L V12 SV Conversion ---- Weekend toy
                                Pictures here: Diablo

--------------------------------------------------------------------------------------------
                                It's like being in command of the Battlestar Galactica:
                                It might need half a starsystem to turn around,
                                but it'll do lightspeed, and has so much firepower even the
                                Cylons have respect for it...

--------------------------------------------------------------------------------------------

Comment

Sarcasme? Of ben ik hier gewoon fans ant ronselen?

Kzal op C&C mijn tshirt aandoen waar op de voorkant "VRX" staat, dan kunde mij es komen poken!
                                  goei idee!

@ scoobysimon
                                  ik denk dat als die er zijn, daar wel voor gezorgd wordt... der moeten immers meerder lambo's over

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ScoobySimon Bekijk Berichten
                                    Practische vraag: De locatie zelf, is die vrij van drempels, borduren en dergelijke meer? Met de enorm lange overhang en lage bodemvrijheid durft dat nogal 'ns een probleem zijn
                                    Aha gij gaat er zijn? ^^ in het lambo topic ging het ff terug over limburg, en je zei dat Rami & jij daar nog niet zo heel lang geleden geweest waren. Nu dan toch mijn kans om beide wagens eens te zien! Owwww yeah!
                                    Honda Del Sol - 120pk

Comment

Ik kom jammer genoeg waarschijnlijk niet wegens examens.

Comment

ik heb het effe voor je nagevraagd scooby

Comment

• All in check....Daar letten we goed op bij het zoeken naar een locatie.
                                          alstublieft

Comment

Working...
                                          X