Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Cars and Coffee Antwerpen

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door ScoobySimon Bekijk Berichten
    Practische vraag: De locatie zelf, is die vrij van drempels, borduren en dergelijke meer? Met de enorm lange overhang en lage bodemvrijheid durft dat nogal 'ns een probleem zijn

Sinds DSS weet je blijkbaar dat dat zou kunnen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Timo Bekijk Berichten
      Als het moet betaal ik voor iedereen de entree. Maar waar het om gaat is dat ik niet voor een kwartiertje auto's kijken 10 euro betaal, als student besteed ik dat liever aan andere dingen.

En in Amerika lukt alles toch wel maar soit het zij zo.
      Vind dat je daar wel gelijk hebt (en als je persee wil, betaal maar hoor) An sich is 10euro niet veel geld, maar om even naar wat auto's te gaan kijken op een openbare plaats in openlucht..
      Het is ook niet dat de eigenaars betaald worden om hun wagen te komen tonen.
      Natuurlijk is die inkom wel goed om een meute volk te vermijden en enkel liefhebbers over de vloer te krijgen, maar het is nu ook niet dat het op de grote markt wordt georganiseerd he.
      Ben wel is benieuwd wat voor overdonderend materiaal er te beschouwen zal zijn! Succes met de organisatie.

Comment

• Ze zouden beter enkel de mensen die aanwezig zijn met een auto en de mensen die een MAIL sturen naar 1 van de organisatoren gratis binnenlaten, en het ontvangstbewijs meenemen en aan de inkom laten zien.En de rest niet binnenlaten. Geen problemen!
        En sorry maar in 't stad...Als daar de nieuwe belgen (Ik ben niet racistisch) tussen de wagens komen wandelen..
        2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• qua wagens:

Alfa Romeo 8C
          Aston Martin DB9
          Aston Martin vantage coupé meteorite silver
          Aston Martin vantage coupé yellow
          Aston martin vantage roadster
          Audi R8
          Audi R8 PPI
          Audi R8 V10 ( onder voorbehoud )
          Audi RS4
          Audi RS6 Avant+
          Audi S5
          Bentley Continental GT
          BMW 335i white carbon edition
          BMW 535 touring (200
          BMW M5 Touring
          BMW M6 Cabriolet
          BMW Z3 Coupé
          Bugatti EB 110
          Ferrari 360
          Ferrari 360 Challenge Stradale x2 (x3? -> RS4driver)
          Ferrari 430 Scuderia
          Ferrari F430
          Ford GT x2
          Ford Mustang (McQueen)
          Lamborghini gallardo LP 560-4 bianco
          Lamborghini LP640 Roadster
          Mercedes-Benz C63 AMG
          Mercedes-Benz CL63 AMG
          Mercedes-Benz McLaren SLR 722
          Mercedes-Benz SL63 AMG
          Opel GT (Humboldt-OPC?)
          Porsche 911
          Porsche 996
          Porsche 996 Carrera 4S
          Porsche 996 Turbo
          Porsche 997 Carrera S
          Porsche 997 GT2
          Porsche 997 GT3 RS x5
          Porsche 997 mk2
          Porsche 997 Tubro
          Porsche Cayman Sportec SP380
          Porsche Panamera Turbo
          Rolls Royce Phantom Drophead
          Shelby GT500
          Venturi 400

And that's just the beginning...
          tot nu toe hebben ruim 200 wagens zich aangemeld...
          Béter dan een of ander autosalon, het evenement wordt ook BINNEN georganiseerd, tenzij bij goei weer, dan wordt de parking ook gebruikt.

Lijkt mij een fantastisch dagje te worden

Comment

• Vanwaar heb je die lijst ?
            2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• cars&coffee forum

Comment

• Amai, zelfs een 535 Touring aanwezig!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stancke Bekijk Berichten
                  Amai, zelfs een 535 Touring aanwezig!
                  Echt hé, ik ga proberen binnen te geraken met de Touareg dieselstoof.

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

• Zo een evenement moet antidiesel zijn imo!!!

Comment

• Oei...even let je niet op. En gelijk een boeiende discussie.

Even een aantal puntjes :

We organiseren Cars and Coffee voor de eigenaren van de bolides in kwestie. NIET voor de fotografen die hier op afkomen.

Op de kade naast de hangar zal ook veel moois te zien zijn. Hiervoor hoeft niet betaald te worden.

De betaling voor de entree tot Hangar 29 lijkt me niet meer dan normaal. Een dure locatie en door middel van betaling kunnen we onze bezoekers beschermen tegen hele hordes ongewenst volk. Ook kun je zo naar een proper toilet, kun je genieten van de DJ, en je ogen de kost geven aan alle bolides die daar opgesteld staan.

Voor alle critici. Het US concept werkt niet in NL en BE. Dat doet iedere willekeurige Honda Civic club al. Wil je bijzondere auto's trekken zul je het aantrekkelijk moeten maken. Sterker nog, het door ons gevoerde concept zal rechtstreeks worden overgenomen in Duitsland, Oostenrijk, Zwitserland en Engeland.

Comment

• Ik geloof dat de 535d zichzelf uitgenodigd heeft. Deze staat namelijk niet op mijn "lijstje"

Comment

• iemand had hem ertussen gezet

Comment

• Ok...thanks

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door olivierooo Bekijk Berichten
                              Zo een evenement moet antidiesel zijn imo!!!
                              Pfff, discriminatie...

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door 500Abarth Bekijk Berichten
                                Oei...even let je niet op. En gelijk een boeiende discussie.

Even een aantal puntjes :

We organiseren Cars and Coffee voor de eigenaren van de bolides in kwestie. NIET voor de fotografen die hier op afkomen.

Op de kade naast de hangar zal ook veel moois te zien zijn. Hiervoor hoeft niet betaald te worden.

De betaling voor de entree tot Hangar 29 lijkt me niet meer dan normaal. Een dure locatie en door middel van betaling kunnen we onze bezoekers beschermen tegen hele hordes ongewenst volk. Ook kun je zo naar een proper toilet, kun je genieten van de DJ, en je ogen de kost geven aan alle bolides die daar opgesteld staan.

Voor alle critici. Het US concept werkt niet in NL en BE. Dat doet iedere willekeurige Honda Civic club al. Wil je bijzondere auto's trekken zul je het aantrekkelijk moeten maken. Sterker nog, het door ons gevoerde concept zal rechtstreeks worden overgenomen in Duitsland, Oostenrijk, Zwitserland en Engeland.

Leuk voor jou maar als ik aan cars and coffee denk, dan denk ik onmiddelijk aan het originele concept. Ik heb geen ervaring met jullie evenementjes maar ik ga er dan wel van uit dat het iets gelijkaardig is. Als je dan toch de andere weg op gaat geef het dan een andere naam.

En ik ben al zeker geen fotograaf die van elke auto een foto moet hebben.

Comment

• Timo...

Comment

• Ik kom ook langs

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door 500Abarth Bekijk Berichten
                                      Voor alle critici. Het US concept werkt niet in NL en BE. Dat doet iedere willekeurige Honda Civic club al. Wil je bijzondere auto's trekken zul je het aantrekkelijk moeten maken.
                                      Ouch, dan zal ik met mijn 2008 Honda Civic Type R al wel helemaal niet meer welkom zijn.
                                      Is nochthans een pak zeldzamer dan veel andere auto's (wil wel even checken hoeveel er in België al verkocht zijn, maar dat zullen er hooguit enkele tientallen zijn (waarschijnlijk minder) )

Comment

• En waar trekt men de lijn qua "exclusiviteit"?

Oorspronkelijk geplaatst door ///hazen Bekijk Berichten
                                        BMW 335i white carbon edition
                                        BMW 535 touring (200

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
                                          En waar trekt men de lijn qua "exclusiviteit"?
                                          Deze staan niet op de officiële lijst hoor het is een lijstje gemaakt door iemand op het C&C forum...

En over de civic, begrijp me niet verkeerd, het is een knappe wagen, maar ik vrees dat ze met "exclusieve wagens" iets anders bedoelen dan wat jij "exclusief" noemt. Het is en blijft een redelijk gewone civic, en er rijden er echt wel meer van rond dan jij denkt.

@ organisatoren, mss in de toekomst een ander/bijkomend woord gebruiken ipv "exclusief"...desnoods heel plat "sportwagens" of "exotics" of dergelijke toevoegen? Het valt me op dat er veel mensen zich vragen stellen of zij onder de noemer "exclusief" vallen (hoewel, als je hier niet zeker van bent dan hoor je er heel waarschijnlijk niet bij...)
                                          Last edited by VRX; 20/04/2009, 14:28.
                                          Honda Civic Type R EP3 - 200pk
                                          Citroën Berlingo - 2 koppige steenezels
                                          Honda Civic Type R EP3 - 250pk
                                          Honda Del Sol - 120pk

Comment

Working...
                                          X