Oorspronkelijk geplaatst door stevenvdw
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Cars and Coffee Antwerpen
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door stevenvdw Bekijk Berichtenhmmm lees dit nu pas, ik ga me ff aanmelden denk ik... als de CSL binnenmag natuurlijk, ik hoor et wel Wannes, hou jij plaatske vrij ?
Ik weet bijna zeker dat je welkom bent.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stevenvdw Bekijk Berichtenhmmm lees dit nu pas, ik ga me ff aanmelden denk ik... als de CSL binnenmag natuurlijk, ik hoor et wel Wannes, hou jij plaatske vrij ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wannes Bekijk Berichtenenkel op voorwaarde dat uw vrouwke mee komt
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Timo Bekijk BerichtenLeuk voor jou maar als ik aan cars and coffee denk, dan denk ik onmiddelijk aan het originele concept. Ik heb geen ervaring met jullie evenementjes maar ik ga er dan wel van uit dat het iets gelijkaardig is. Als je dan toch de andere weg op gaat geef het dan een andere naam.
En ik ben al zeker geen fotograaf die van elke auto een foto moet hebben.
Dat ze afwijken van het originele concept vind ik best ok, dit is nu éénmaal Europa en niet de US (thank God!). Als je niet mag afwijken van een bepaald concept dan zouden veel zaken overkop gaan me dunkt. Het zijn net diegene die zich aanpassen aan de markt van vandaag die overeind blijven.
Bottom line: thumbs up!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rami Bekijk BerichtenIk kan je verzekeren dat de manier waarop de NDL C&C organisatie de zaken aanpakt er velen een punt aan kunnen zuigen! Probeer het maar eens na te doen.
Dat ze afwijken van het originele concept vind ik best ok, dit is nu éénmaal Europa en niet de US (thank God!). Als je niet mag afwijken van een bepaald concept dan zouden veel zaken overkop gaan me dunkt. Het zijn net diegene die zich aanpassen aan de markt van vandaag die overeind blijven.
Anyway, serieus nu...kdenk dat je als bezoeker (me included) al "blij" mag zijn dat ze het niet volledig achter gesloten deuren doen (wat imo zeer goed mogelijk is).
Waarom alles klakkeloos overnemen, dat is niets meer dan heel inspiratieloos. Plus in België (Europa?) heb je inderdaad het "probleem" als je er een open event van maakt, dat er waarschijnlijk honderden so called tuners afkomen die van zichzelf ook vinden dat ze een exclusieve wagen hebben, want het ziet eruit alsof het 300 gaat, maar stiekem ligt er een 1.1 onder de kap.Honda Civic Type R EP3 - 200pk
Citroën Berlingo - 2 koppige steenezels
Honda Civic Type R EP3 - 250pk
Honda Del Sol - 120pk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door VRX Bekijk BerichtenPlus in België (Europa?) heb je inderdaad het "probleem" als je er een open event van maakt, dat er waarschijnlijk honderden so called tuners afkomen die van zichzelf ook vinden dat ze een exclusieve wagen hebben, want het ziet eruit alsof het 300 gaat, maar stiekem ligt er een 1.1 onder de kap.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rami Bekijk BerichtenIk kan je verzekeren dat de manier waarop de NDL C&C organisatie de zaken aanpakt er velen een punt aan kunnen zuigen! Probeer het maar eens na te doen.
allemaal goed en wel
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Timo Bekijk BerichtenStraks kom ik over als een ''basher'' wat ik liever niet heb dus ga ik me ook onthouden van verder commentaar.
allemaal goed en wel
Bicycles and Fristie ofzo
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk BerichtenAnders moeten we samen eens iets organiseren he.
Bicycles and Fristie ofzoHonda Civic Type R EP3 - 200pk
Citroën Berlingo - 2 koppige steenezels
Honda Civic Type R EP3 - 250pk
Honda Del Sol - 120pk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk BerichtenAnders moeten we samen eens iets organiseren he.
Bicycles and Fristie ofzo----------------------------------------------------------------------------------
2010 Porsche Cayenne S ---- Daily driver
2008 BMW 730dA (F01) Exclusive Line Plus ---- Daily driver (SOLD)
Pictures here: BMW 7 Series1992 Lamborghini Diablo 5.7L V12 SV Conversion ---- Weekend toy
Pictures here: Diablo
--------------------------------------------------------------------------------------------
It's like being in command of the Battlestar Galactica:
It might need half a starsystem to turn around,
but it'll do lightspeed, and has so much firepower even the
Cylons have respect for it...
--------------------------------------------------------------------------------------------
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ScoobySimon Bekijk BerichtenFrustie en Fristie? (voor de fewwawi fanboys)
Cars and VTB-VAB voor organizeren
Comment
-
3 mei is het dan eindelijk zo ver. De officiële introductie van Cars and Coffee™ in België. Na onze succesvolle evenementen in Nederland, waarbij we telkens zeer veel Belgische gasten hebben mogen ontvangen, leek ons de tijd rijp om in België neer te strijken
Waar?
Een officiële introductie. Die moet je natuurlijk feestelijk vieren. Hangar 29 te Antwerpen zal op 3 mei het decor vormen voor Cars and Coffee™ Antwerpen. Een voormalige havenloods pal aan de Schelde zal de plek worden waar het allemaal gaat gebeuren.
Wat kunt u verwachten?
Naast fantastische bolides, een mooie locatie en leuke mensen, zullen we geheel zoals u van Cars and Coffee™ kunt verwachten, goed voor u zorgen. Een live DJ, loungebanken, een oesterbar, een Cava bar, hapjes en drankjes, bij mooi weer een geweldig terras aan de Schelde en natuurlijk uitstekende koffie.
Voor wie?
Cars and Coffee™ is bij uitstek de plek om uw bolide met andere auto liefhebbers te delen. Nieuwe contacten op te doen, verhalen uitwisselen en natuurlijk genieten van een kopje koffie. Iedereen met een bijzondere bolide is welkom. We laten geheel aan u over wat u bijzonder acht. Verrast u ons! Cars and Coffee™ Antwerpen zal zoals reeds gezegd plaatvinden in Hangar 29. Speciaal voor de gelegenheid hebben we de Hangar voorzien van speciale verlichting. Op deze manier komen de aanwezige bolides terecht in een unieke setting. Mocht de Hangar vol staan? Dan zullen we een aantal auto’s kunnen plaatsen op de kade naast de Hangar.
Kom en vier mee!
Bij deze nodigen we u van harte uit om de lancering van Cars and Coffee™ met ons mee te vieren! Voor aanmelding en verdere informatie kunt u zich wenden tot : natasha.lafeber@carsandcoffee.info
Comment
-
Bicycles and Fristie ofzo
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lotuselise Bekijk Berichten3 mei is het dan eindelijk zo ver. De officiële introductie van Cars and Coffee™ in België. Na onze succesvolle evenementen in Nederland, waarbij we telkens zeer veel Belgische gasten hebben mogen ontvangen, leek ons de tijd rijp om in België neer te strijken
Waar?
Een officiële introductie. Die moet je natuurlijk feestelijk vieren. Hangar 29 te Antwerpen zal op 3 mei het decor vormen voor Cars and Coffee™ Antwerpen. Een voormalige havenloods pal aan de Schelde zal de plek worden waar het allemaal gaat gebeuren.
Wat kunt u verwachten?
Naast fantastische bolides, een mooie locatie en leuke mensen, zullen we geheel zoals u van Cars and Coffee™ kunt verwachten, goed voor u zorgen. Een live DJ, loungebanken, een oesterbar, een Cava bar, hapjes en drankjes, bij mooi weer een geweldig terras aan de Schelde en natuurlijk uitstekende koffie.
Voor wie?
Cars and Coffee™ is bij uitstek de plek om uw bolide met andere auto liefhebbers te delen. Nieuwe contacten op te doen, verhalen uitwisselen en natuurlijk genieten van een kopje koffie. Iedereen met een bijzondere bolide is welkom. We laten geheel aan u over wat u bijzonder acht. Verrast u ons! Cars and Coffee™ Antwerpen zal zoals reeds gezegd plaatvinden in Hangar 29. Speciaal voor de gelegenheid hebben we de Hangar voorzien van speciale verlichting. Op deze manier komen de aanwezige bolides terecht in een unieke setting. Mocht de Hangar vol staan? Dan zullen we een aantal auto’s kunnen plaatsen op de kade naast de Hangar.
Kom en vier mee!
Bij deze nodigen we u van harte uit om de lancering van Cars and Coffee™ met ons mee te vieren! Voor aanmelding en verdere informatie kunt u zich wenden tot : natasha.lafeber@carsandcoffee.info
Ik heb al op Cars and Coffee-forum gemeld dat ik aanwezig zal zijn. Moet ik dan nog een e-mail naar Natasha sturen ?2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lexus GS300 Bekijk Berichten3 mei word top !
Ik heb al op Cars and Coffee-forum gemeld dat ik aanwezig zal zijn. Moet ik dan nog een e-mail naar Natasha sturen ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk BerichtenKom je alleen of breng je nog een oudere man mee?2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lexus GS300 Bekijk Berichten3 mei word top !
Ik heb al op Cars and Coffee-forum gemeld dat ik aanwezig zal zijn. Moet ik dan nog een e-mail naar Natasha sturen ?1991 Mazda MX-5 NA
Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
www.dennisnoten.com - Flickr
Comment
Comment