Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Cars and Coffee Antwerpen

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door stevenvdw Bekijk Berichten
    hmmm lees dit nu pas, ik ga me ff aanmelden denk ik... als de CSL binnenmag natuurlijk, ik hoor et wel Wannes, hou jij plaatske vrij ?
    Als em ni binnen mag moogt ge altijd wa coffee komen drinken op mijne hof

Comment

hmmm lees dit nu pas, ik ga me ff aanmelden denk ik... als de CSL binnenmag natuurlijk, ik hoor et wel Wannes, hou jij plaatske vrij ?

Ik weet bijna zeker dat je welkom bent.

Comment

enkel op voorwaarde dat uw vrouwke mee komt

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wannes Bekijk Berichten
          enkel op voorwaarde dat uw vrouwke mee komt

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Timo Bekijk Berichten
            Leuk voor jou maar als ik aan cars and coffee denk, dan denk ik onmiddelijk aan het originele concept. Ik heb geen ervaring met jullie evenementjes maar ik ga er dan wel van uit dat het iets gelijkaardig is. Als je dan toch de andere weg op gaat geef het dan een andere naam.

En ik ben al zeker geen fotograaf die van elke auto een foto moet hebben.
            Ik kan je verzekeren dat de manier waarop de NDL C&C organisatie de zaken aanpakt er velen een punt aan kunnen zuigen! Probeer het maar eens na te doen.
            Dat ze afwijken van het originele concept vind ik best ok, dit is nu éénmaal Europa en niet de US (thank God!). Als je niet mag afwijken van een bepaald concept dan zouden veel zaken overkop gaan me dunkt. Het zijn net diegene die zich aanpassen aan de markt van vandaag die overeind blijven.

Bottom line: thumbs up!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rami Bekijk Berichten
              Ik kan je verzekeren dat de manier waarop de NDL C&C organisatie de zaken aanpakt er velen een punt aan kunnen zuigen! Probeer het maar eens na te doen.
              Dat ze afwijken van het originele concept vind ik best ok, dit is nu éénmaal Europa en niet de US (thank God!). Als je niet mag afwijken van een bepaald concept dan zouden veel zaken overkop gaan me dunkt. Het zijn net diegene die zich aanpassen aan de markt van vandaag die overeind blijven.

whiii overkop

Anyway, serieus nu...kdenk dat je als bezoeker (me included) al "blij" mag zijn dat ze het niet volledig achter gesloten deuren doen (wat imo zeer goed mogelijk is).

Waarom alles klakkeloos overnemen, dat is niets meer dan heel inspiratieloos. Plus in België (Europa?) heb je inderdaad het "probleem" als je er een open event van maakt, dat er waarschijnlijk honderden so called tuners afkomen die van zichzelf ook vinden dat ze een exclusieve wagen hebben, want het ziet eruit alsof het 300 gaat, maar stiekem ligt er een 1.1 onder de kap.
              Honda Civic Type R EP3 - 200pk
              Citroën Berlingo - 2 koppige steenezels
              Honda Civic Type R EP3 - 250pk
              Honda Del Sol - 120pk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door VRX Bekijk Berichten
                Plus in België (Europa?) heb je inderdaad het "probleem" als je er een open event van maakt, dat er waarschijnlijk honderden so called tuners afkomen die van zichzelf ook vinden dat ze een exclusieve wagen hebben, want het ziet eruit alsof het 300 gaat, maar stiekem ligt er een 1.1 onder de kap.
                TJOENERS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rami Bekijk Berichten

Straks kom ik over als een ''basher'' wat ik liever niet heb dus ga ik me ook onthouden van verder commentaar.

allemaal goed en wel

Comment

• Er is nooit reden om zich te onthouden vna commentaar. Dit is een publiek forum dus waarom zou je. Je hebt een mening die je geuit hebt, ik heb gewoon ff hetzelfde gedaan

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Timo Bekijk Berichten
                      Straks kom ik over als een ''basher'' wat ik liever niet heb dus ga ik me ook onthouden van verder commentaar.

allemaal goed en wel
                      Anders moeten we samen eens iets organiseren he.

Bicycles and Fristie ofzo

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten

OEHOEH! i'm so totally there! Niemand kan mijne Paarse Butterfly overtreffen! Kwil wel choco tho
                        Honda Civic Type R EP3 - 200pk
                        Citroën Berlingo - 2 koppige steenezels
                        Honda Civic Type R EP3 - 250pk
                        Honda Del Sol - 120pk

Comment

Frustie en Fristie? (voor de fewwawi fanboys)
                          ----------------------------------------------------------------------------------
                          2010 Porsche Cayenne S ---- Daily driver
                          2008 BMW 730dA (F01) Exclusive Line Plus ---- Daily driver (SOLD)
                          Pictures here: BMW 7 Series
                          1992 Lamborghini Diablo 5.7L V12 SV Conversion ---- Weekend toy
                          Pictures here: Diablo

--------------------------------------------------------------------------------------------
                          It's like being in command of the Battlestar Galactica:
                          It might need half a starsystem to turn around,
                          but it'll do lightspeed, and has so much firepower even the
                          Cylons have respect for it...

--------------------------------------------------------------------------------------------

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ScoobySimon Bekijk Berichten
                            Frustie en Fristie? (voor de fewwawi fanboys)
                            Daar zou ik dan eerder
                            Cars and VTB-VAB voor organizeren

Comment

• Count me in!

Zijn er nog mensen die naar deze C&C gaan van regio Aalst - Ninove - Geraardsbergen?

mvg
                              Koen

Comment

• 3 mei is het dan eindelijk zo ver. De officiële introductie van Cars and Coffee™ in België. Na onze succesvolle evenementen in Nederland, waarbij we telkens zeer veel Belgische gasten hebben mogen ontvangen, leek ons de tijd rijp om in België neer te strijken
                                Waar?
                                Een officiële introductie. Die moet je natuurlijk feestelijk vieren. Hangar 29 te Antwerpen zal op 3 mei het decor vormen voor Cars and Coffee™ Antwerpen. Een voormalige havenloods pal aan de Schelde zal de plek worden waar het allemaal gaat gebeuren.
                                Wat kunt u verwachten?
                                Naast fantastische bolides, een mooie locatie en leuke mensen, zullen we geheel zoals u van Cars and Coffee™ kunt verwachten, goed voor u zorgen. Een live DJ, loungebanken, een oesterbar, een Cava bar, hapjes en drankjes, bij mooi weer een geweldig terras aan de Schelde en natuurlijk uitstekende koffie.
                                Voor wie?
                                Cars and Coffee™ is bij uitstek de plek om uw bolide met andere auto liefhebbers te delen. Nieuwe contacten op te doen, verhalen uitwisselen en natuurlijk genieten van een kopje koffie. Iedereen met een bijzondere bolide is welkom. We laten geheel aan u over wat u bijzonder acht. Verrast u ons! Cars and Coffee™ Antwerpen zal zoals reeds gezegd plaatvinden in Hangar 29. Speciaal voor de gelegenheid hebben we de Hangar voorzien van speciale verlichting. Op deze manier komen de aanwezige bolides terecht in een unieke setting. Mocht de Hangar vol staan? Dan zullen we een aantal auto’s kunnen plaatsen op de kade naast de Hangar.
                                Kom en vier mee!
                                Bij deze nodigen we u van harte uit om de lancering van Cars and Coffee™ met ons mee te vieren! Voor aanmelding en verdere informatie kunt u zich wenden tot : natasha.lafeber@carsandcoffee.info

Comment

Fietstocht door Antwerpen, 5 euro inschrijving, heel antwerpen afgesloten bikers only ==> $$$$$$$$$$$$$

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lotuselise Bekijk Berichten
                                    3 mei is het dan eindelijk zo ver. De officiële introductie van Cars and Coffee™ in België. Na onze succesvolle evenementen in Nederland, waarbij we telkens zeer veel Belgische gasten hebben mogen ontvangen, leek ons de tijd rijp om in België neer te strijken
                                    Waar?
                                    Een officiële introductie. Die moet je natuurlijk feestelijk vieren. Hangar 29 te Antwerpen zal op 3 mei het decor vormen voor Cars and Coffee™ Antwerpen. Een voormalige havenloods pal aan de Schelde zal de plek worden waar het allemaal gaat gebeuren.
                                    Wat kunt u verwachten?
                                    Naast fantastische bolides, een mooie locatie en leuke mensen, zullen we geheel zoals u van Cars and Coffee™ kunt verwachten, goed voor u zorgen. Een live DJ, loungebanken, een oesterbar, een Cava bar, hapjes en drankjes, bij mooi weer een geweldig terras aan de Schelde en natuurlijk uitstekende koffie.
                                    Voor wie?
                                    Cars and Coffee™ is bij uitstek de plek om uw bolide met andere auto liefhebbers te delen. Nieuwe contacten op te doen, verhalen uitwisselen en natuurlijk genieten van een kopje koffie. Iedereen met een bijzondere bolide is welkom. We laten geheel aan u over wat u bijzonder acht. Verrast u ons! Cars and Coffee™ Antwerpen zal zoals reeds gezegd plaatvinden in Hangar 29. Speciaal voor de gelegenheid hebben we de Hangar voorzien van speciale verlichting. Op deze manier komen de aanwezige bolides terecht in een unieke setting. Mocht de Hangar vol staan? Dan zullen we een aantal auto’s kunnen plaatsen op de kade naast de Hangar.
                                    Kom en vier mee!
                                    Bij deze nodigen we u van harte uit om de lancering van Cars and Coffee™ met ons mee te vieren! Voor aanmelding en verdere informatie kunt u zich wenden tot : natasha.lafeber@carsandcoffee.info
                                    3 mei word top !
                                    Ik heb al op Cars and Coffee-forum gemeld dat ik aanwezig zal zijn. Moet ik dan nog een e-mail naar Natasha sturen ?
                                    2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lexus GS300 Bekijk Berichten
                                      3 mei word top !
                                      Ik heb al op Cars and Coffee-forum gemeld dat ik aanwezig zal zijn. Moet ik dan nog een e-mail naar Natasha sturen ?
                                      Kom je alleen of breng je nog een oudere man mee?

Comment

Kom je alleen of breng je nog een oudere man mee?
                                        Ja, met men pa en nog een een maat van me...
                                        2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lexus GS300 Bekijk Berichten
                                          3 mei word top !
                                          Ik zou zowieso nog een mail sturen.
                                          1991 Mazda MX-5 NA
                                          Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
                                          www.dennisnoten.com - Flickr

Comment

Working...
                                          X