Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Ik denk dat voor die éne keer ik liever met de fiets ga komen dan met de auto. Volgens mij gaat het mega druk zijn
De avond ervoor heb ik een trouwfeest dus misschien moet ik zelfs met de fiets komen.... ergens tegen 17u als ik wakker ben ofzo
lol... Ik heb ook een trouwfeest de avond ervoor Zal wrs ook niet zelf met de wagen komen...
Voor de forum members(zie hierboven) bij binnenkomst gaat men vragen naar je gegevens: Nickname, e-mailadres, ID nummer.
Twijfel je? Print dan je forum id nummer uit. Deze kun je vinden onder je eigen contact info ( daar waar je ook pm berichten kunt versturen )
Vind nergens die ID nummer terug eerlijk gezegd. Heb wel een activatie ID gekregen bij de mail toen ik me inschreef op hun forum, is dit hetzelfde of ..?
Vind nergens die ID nummer terug eerlijk gezegd. Heb wel een activatie ID gekregen bij de mail toen ik me inschreef op hun forum, is dit hetzelfde of ..?
Tbh heb hetzelfde probleem, kzal et eens vragen
Honda Civic Type R EP3 - 200pk Citroën Berlingo - 2 koppige steenezels
Honda Civic Type R EP3 - 250pk
Honda Del Sol - 120pk
id nummer is toch gewoon over je naam gaan en dan zien welk nummer hij onderaan aangeeft
Het blijkt dus gewoon de laatste vier cijfers te zijn van de link die onder je 'contact info' staat.. Voor iedereen toegankelijk! Kan je nog wat geld mee verdienen op zondag
Klote, Net deze morgen vernomen dat mijn wagen pas woensdag klaar staat
had er graag met naar Cars and Coffee geweest. Al was het maar om speedman zijn machien te zien
Comment