Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Cars and Coffee Antwerpen

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door wannes Bekijk Berichten
    ik ben daar omstreeks een uur of 1 vertrokken richting nurburgring...een auto is gemaakt om in te rijden hé
    Amai ni! Sommigen vergeten blijkbaar dat een auto een gebruiksvoorwerp is.. en geen show object om te tonen hoeveel geld je hebt

3 euro voor een Cola blikje vond ik er anders ook wel hard over eigenlijk

Comment

• Het was vooraf aangekondigd dat het een statische meeting was... Dus daarover nu zitten janken lijkt me vrij idioot

Less talking, more action, geheel in de stijl van wannes

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
        Eén foto genomen

er kwam een Carrera GT

LOOOOOOOOOOOL

serieus, ieder zijn ding maar dit vind ik toch wel redelijk belachelijk en beschamend

Comment

• heb ook maar eventjes een account gemaakt, na vandaag!

was erg mooie dag!

enkele fotootjes (niet zozeer in de loods, weinig gemaakt daar)

(ik weet overigens niet of het de bedoeling is om zulke foto's als bovenstaande te posten, of het echt foto's zijn die op het terrein/in de hal zijn gemaakt moeten zijn!)

Comment

• Vet ding

@Jeroen: nice pics

Comment

• Knappe foto's Jeroen, die astons en gele ferrari.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Timo Bekijk Berichten
                Knappe foto's Jeroen, die astons en gele ferrari.
                dank u!
                idd, erg lekkere wagens!

die bentley was idd ook nice! helaas niet meer stilstaand gezien

nog 2 fotookes:

Comment

• Plezant bijeenkomstje , maar ben rond 13u30 weer vertrokken , ik had het wel gezien...
                  3 € voor een half bekertje koffie of een blikje cola was duur , maar ja , de organisatie mag ook iet verdienen.
                  wat ik erover vond was de BBQ , 2 stukjes vlees en wa groentjes - - - - 20 €
                  wij zijn dan maar in de stad ne goeie steak gaan eten.

Comment

• .. en dan te bedenken dat de organisatie op de BBQ geen of nauwelijks winst had. Vrees dat ze daar een beetje in het zak gezet zijn door een cateraar.

Comment

• Hier, voor de volgende C&C

Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.

An airstrip drag race between a Bugatti Veyron and Dutch racing driver Ho-Pin Tung in a new E92 M3. View the original on: http://www.autojunk.nl/2007/09/buga...

Lijkt me een perfect vliegveldje..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door abtler Bekijk Berichten
                        .. en dan te bedenken dat de organisatie op de BBQ geen of nauwelijks winst had. Vrees dat ze daar een beetje in het zak gezet zijn door een cateraar.
                        vorige zomer hebben we BBQ gegeten in de Beach bar van Q-music in Oostende

10,00€ per persoon met 3 grote stukken vlees en veel groeten en aardappelen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wannes Bekijk Berichten
                          sorry , maar ik vond het maar zwak...het armbandje snap ik al helemaal niet , aangezien ze er aan sommige wel gaven en aan andere niet...daarna deelden ze er aan de kassa te pas en te onpas uit aan iedereen die er vroeg..en per slot van rekening moest je nergens iets tonen....

en als je 3€ rekent voor een consumptie dan zorg je wel voor deftig volk achter den toog...ge moest mijne kriek zien in de plastieke bekertje... ik had er beter in gepist..zou wsl meer schuim hebben opgestaan....

staan ze daar met twee achter dienen toog , den ene is bezig...denk maar niet dat je dan aan de andere iets moest vragen ...want die wasenkel aangeworven om cava te schenken.... man man ....

en dan de manier waarop ze de loods opvulden...daar stonden zeker 10 auto's die al zeker niet aan het criteria voldeden... zoals ne BMW 5 diesel met M5 immitatievelgskes, ne mini cooper die dacht dat hij een S was...., een amerikaanse sedan krel.....respect voor iedereen zijn gerief , maar als organisatie moet je correct zijn .

ik ben daar omstreeks een uur of 1 vertrokken richting nurburgring...een auto is gemaakt om in te rijden hé
                          respect voor uw mening wannes en ik kan u daarin zeker geen ongelijk geven ! er viel veel te verbeteren vond ik zelf ook.

nu ik erop peis: kwas beter ook naar de ring gereden.

msschien volgende week dan

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door toerke Bekijk Berichten
                            3,00€ voor een consumptie in een beker

zelfs op Werchter is het "maar" 2,50€ ( denk ik )
                            Ik heb nog 2 jetons over
                            €6 in de vuilbak

Comment

• wat een gezeik over geld, als ge naar discotheken gaat om schoner gerief te zien betaalde daar ook meer voor, jongens toch

Comment

• Van de bandjes vond ik ook wel.

Dag ervoor zeide ze op het C&C forum heel strikt "zonder bandje kom je er niet in zonder 10 euro te betalen, er zal 'security' staan"

Denk dat 80% van wat daar binnen rondliep geen bandje had, aan geen enkele van de 5 (?) ingangen stond ook maar iemand te controleren
                                Honda Civic Type R EP3 - 200pk
                                Citroën Berlingo - 2 koppige steenezels
                                Honda Civic Type R EP3 - 250pk
                                Honda Del Sol - 120pk

Comment

• mijn laatste reactie voor vandaag ... want dan gaat hier het licht uit.

Jetons over .. vuilbak! Voordat ik ook maar ergens buitenga waar ik munten moest kopen, kijk ik of ik ze niet kwijtraak aan iets (bv. de heerlijke chocolade van de koffiemannen)

Comment

• maakt mij ook niet echt een verschil hoor

die bandjes
                                    ik ging naar die kassa, ik vroeg "kunde hier die bandjes krijgen?"
                                    geeft ze er gewoon een zonder iets te vragen ofzo, mijne maat da mee was ook...

ben wel 2 keer gevraagd geweest of ik het wel had hoor

Comment

• Wat ik vooral jammer vond was dat de ingang niet aangeduid stond en dus de helft van de mensen 10x verkeerd reed.
                                      1991 Mazda MX-5 NA
                                      Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
                                      www.dennisnoten.com - Flickr

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door antigpsdude Bekijk Berichten
                                        wat een gezeik over geld, als ge naar discotheken gaat om schoner gerief te zien betaalde daar ook meer voor, jongens toch

in een discotheek krijg je uwen drank toch ook niet uit een plastieken bekerke

Comment

• En toen ik om 15u om een koffie wou gaan was de koffietent al gesloten! 't Is dan een kriekske geworden.

Comment

Working...
                                          X