Zo'n Superformance is een echt beest... Spartaans tot en met, maar zo lekker.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Cars and Coffee Antwerpen
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door frack Bekijk Berichten
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel... De snelheidslimieten zijn overal zo gelegd dat je zelfs met 4 platte banden en olie op de baan nog door de bocht kunt aan de maximum toegelaten snelheid ...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jancleynen Bekijk BerichtenZo'n Superformance is een echt beest... Spartaans tot en met, maar zo lekker.----------------------------------------------------------------------------------
2010 Porsche Cayenne S ---- Daily driver
2008 BMW 730dA (F01) Exclusive Line Plus ---- Daily driver (SOLD)
Pictures here: BMW 7 Series1992 Lamborghini Diablo 5.7L V12 SV Conversion ---- Weekend toy
Pictures here: Diablo
--------------------------------------------------------------------------------------------
It's like being in command of the Battlestar Galactica:
It might need half a starsystem to turn around,
but it'll do lightspeed, and has so much firepower even the
Cylons have respect for it...
--------------------------------------------------------------------------------------------
Comment
-
Kan nu pas een reactie geven.
Heb me goed geamuseerd de uren die ik aanwezig was. Ook een paar knappe wagens gezien. En zelfs een paar waarvan ik nie wist dat er in belgie waren.
Foto's volgen 1 dezer.
PS: wat ik wel raar vond. Bijna allemaal de wagens waren bijna niet gekuist. Kweet het tis niet de hoofdzaak, maar allez, ge gaat em showen. Dan moet em toch blinken
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tomson Bekijk BerichtenKan nu pas een reactie geven.
Heb me goed geamuseerd de uren die ik aanwezig was. Ook een paar knappe wagens gezien. En zelfs een paar waarvan ik nie wist dat er in belgie waren.
Foto's volgen 1 dezer.
PS: wat ik wel raar vond. Bijna allemaal de wagens waren bijna niet gekuist. Kweet het tis niet de hoofdzaak, maar allez, ge gaat em showen. Dan moet em toch blinken
ten tweede lag t daar vol me stof steentjes... wa zoude willen
Comment
-
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SPEEDMAN Bekijk Berichtenrespect voor uw mening wannes en ik kan u daarin zeker geen ongelijk geven ! er viel veel te verbeteren vond ik zelf ook.
nu ik erop peis: kwas beter ook naar de ring gereden.
msschien volgende week dan
maar 'k was toch voor een wilder kleurtje gegaan,
desnoods 't interieur
geniet ervan!!!!!
Comment
-
ik snap het commentaar op de 'foto boys' niet echt ! ...
Deze jongens (en meisje, want die was er ook) zijn echt enthousiast. Ze houden de verschillende forums op gang en maken menige eigenaar en bewonderaar zeer blij met een mooie shoot van zijn wagen.
.. en ja! Daar moeten ze ook al eens voor op de grond liggen.
Dus kraak hun niet zo af .. want anders moet je de volgende keer zelf komen, want dan is er hier (en op veel andere plekken) geen mooi beeldmateriaal meer.
Persoonlijk vind ik het geweldig dat je ze uit alle gaten en spleten zag springen om net dat ene lucky shot te hebben.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rami Bekijk BerichtenBij mij was het de Ford ... en neen, ik heb het niet over de Astons
Alhoewel die ook dik de moeite waren natuurlijk
dat ding is overal "te snel"
zelfs op Francorchamps heeft de 6de versnelling geen nut
ze gebruiken hem weinig,
o, en niks tractiecontrole/esp/...
stukken: slechts 3 dealers in Europa (UK/DE/CH)
voor mij = verhaaltje over,
voor jou= herkenbaar verhaal
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door flupke73 Bekijk Berichtenlang met de dealer met die witte GT gesproken,
dat ding is overal "te snel"
zelfs op Francorchamps heeft de 6de versnelling geen nut
ze gebruiken hem weinig,
o, en niks tractiecontrole/esp/...
stukken: slechts 3 dealers in Europa (UK/DE/CH)
voor mij = verhaaltje over,
voor jou= herkenbaar verhaal
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door abtler Bekijk Berichtenik snap het commentaar op de 'foto boys' niet echt ! ...
Langs de ene kant ze staan bejubelen als hier prachtige foto's worden getoond.
langs de andere kant ze wat staan uitlachen als ze diezelfde foto's aan het nemen zijn.
't is 't een of 't ander he
Maar je moet wel toegeven dat het soms wel een dwaas zicht is als ze daar en-masse staan
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk BerichtenIk ook niet.
Langs de ene kant ze staan bejubelen als hier prachtige foto's worden getoond.
langs de andere kant ze wat staan uitlachen als ze diezelfde foto's aan het nemen zijn.
't is 't een of 't ander he
Maar je moet wel toegeven dat het soms wel een dwaas zicht is als ze daar en-masse staan
"in onze tijd" moest je je foto's laten afdrukken = dure aangelegenheid
+ zo'n meetings waren toen zeldzaam...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door abtler Bekijk Berichtenik snap het commentaar op de 'foto boys' niet echt ! ...
Deze jongens (en meisje, want die was er ook) zijn echt enthousiast. Ze houden de verschillende forums op gang en maken menige eigenaar en bewonderaar zeer blij met een mooie shoot van zijn wagen.
.. en ja! Daar moeten ze ook al eens voor op de grond liggen.
Dus kraak hun niet zo af .. want anders moet je de volgende keer zelf komen, want dan is er hier (en op veel andere plekken) geen mooi beeldmateriaal meer.
Persoonlijk vind ik het geweldig dat je ze uit alle gaten en spleten zag springen om net dat ene lucky shot te hebben.
wees blij dat die jongens een van de grootste fans zijn , en gewoonlijk niet zo een dure auto kunnen kopen.
+ ze houden de forums kleurrijk gevuld , en diegene die hier dan met hun foto belanden zijn maar al te gelukkig dat hun auto hier ook nog eens geshowed word...
Comment
-
Beetje respect is wel op zijn plaats. De meeste "autospotters" doen dit geheel onbetaald en in hun vrije tijd zodat jullie toffe foto's hebben (en wijzelf ook natuurlijk). Bovendien zijn de autospotters de mensen die het meeste respect hebben voor de wagens die we fotograferen. Ikzelf zal nooit met vuile schoenen in een auto kruipen voor een interieurshot en geen haar op mijn hoofd die er aan denkt om een wagen aan te raken terwijl ik die fotografeer. Wij zijn de mensen die de auto niet kunnen betalen maar er wel zo door gepassioneerd zijn dat we ze volgen om er naar te kijken. We hebben dus veel respect voor de wagens en hun eigenaars. Jullie zouden ons beter een ritje aanbieden ipv ons af te breken.
Ik denk dat jullie zelf wel beseffen dat je een foto kunt nemen en een foto kunt maken. Het laatste is wat wij doen. Als ik zelf een Lambo zou hebben dan zou ik hem met een gerust(er) hart parkeren tussen een bende enthousiaste fotografen dan tussen het gewone volk. Gewone mensen kijken immers niet met een lens, die "kijken" met hun handen.
Autospotters die trouwens goede foto's aanleveren zijn zeer belangrijk voor het event zelf want als jij mooi foto's ziet van een meeting en slechte van een andere... welke meet zou jij dan het meeste overwegen?Captain Turbo
General Von Driftenstein
Oorspronkelijk geplaatst door C_XIk wil eens met een nieuwe z4 rijden
Comment
Comment