Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Cars and Coffee Antwerpen

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door TrAiL Bekijk Berichten
    Jullie zouden ons beter een ritje aanbieden ipv ons af te breken.

Iemand heeft geen ritjes gekregen.
    Wij hebben ritjes gegeven hoor!

Comment

• Jullie hebben nog niet kennis gemaakt met echte autospotters.

Als ik het Turkse landschap binnenrijd (met een dikke bak) lopen alle kinderen van het dorp de wagen achterna en als je uitstapt word je omsingeld door hen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Izzy Bekijk Berichten
        Als ik het Turkse landschap binnenrijd (met een dikke bak) lopen alle kinderen van het dorp de wagen achterna en als je uitstapt word je omsingeld door hen.
        En vervolgens trekt er ene een mes en eist je sleutels en je portefeuille.
        De gemiddelde uitstap in Schaarbeek dus ...

Comment

Jullie hebben nog niet kennis gemaakt met echte autospotters.

hij is daar weer ze

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Matthi.Lampe Bekijk Berichten

Iemand heeft geen ritjes gekregen.
            Wij hebben ritjes gegeven hoor!
            ik was er deze keer zelfs niet eens bij

valt me gewoon op dat de enthousiastelingen altijd worden uitgelachen :p Jullie zijn even enthousiast gezien jullie op fora threads starten over jullie wagens, dus ergens begrijpen jullie het wel denk ik
            Natuurlijk zijn er ook nog puberale spotters die voor alles springen :p maar da's een ander type volk die ikzelf ook nie afkan :p
            Captain Turbo
            General Von Driftenstein

Oorspronkelijk geplaatst door C_X
            Ik wil eens met een nieuwe z4 rijden

Comment

Natuurlijk zijn er ook nog puberale spotters die voor alles springen :p maar da's een ander type volk die ikzelf ook nie afkan :p
              Ik denk dat de meeste forummers ook deze personen bedoelen..
              Ik heb in knokke al eens serieus alle remmen mogen toesmijten omdat er een klein ventje met een camera voor de ML sprong..

Comment

• probleem is dat de meeste spottertjes zelf geen bal weten van de autos, en bvb een 330i al te min is .. of een standaard Carrera

een auto spotten is iets toevallig, nu is 't gewoon een sport geworden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
                  En vervolgens trekt er ene een mes en eist je sleutels en je portefeuille.
                  De gemiddelde uitstap in Schaarbeek dus ...
                  Ik was donderdagavond in Schaarbeek!

Verslag volgt in de CC

Comment

• Hele leuke dag gehad gisteren. Om half 10 aangekomen in Brussel Centraal om dan over te stappen in de Morgan. Wat een schitterend machien zeg. Met het dak eraf was het op de snelweg soms niet echt handig, ben zelf éénmaal bijna mijn pet verloren. Moest ze nog uit de lucht grabbelen na een fractie van een seconde of ik was ze kwijt. Grappigste momentje was wel in de stad zelf. We reden zelf al vrij hard, tot er dan plots zo'n Smartje met een Brabus badge ons komt voorbijgesneld

Toegekomen terwijl het wat regende, en dat is nog voor een paar minuten zelf wat verergerd. Heb dan maar ff naar binnen gegaan om daar te zien dat het wel heel erg donker was. IK ben iemand die ook graag foto's neemt, maar hier had je al bijna een statief nodig om constant 'redelijk' platen te schieten. Fotografisch viel er niet veel aan te vangen voor mij jammergenoeg binnen. Voor de rest wel ontzettend leuke wagens gezien, waarvoor ik eigenlijk naar hier ben gekomen. In de middag kwam de zon er dan door, maar werd het zand wel enorm irritant

Omstreeks 4u dan in de quattroporte van Koentjes hier de meeting verlaten, en ons ontzettend goed geamuseerd Nog een gezeligge avond gehad, en om 11u savonds thuis gekomen.

Foto's volgen later wel nog.
                    www.flickr.com/photos/bramvds
                    www.last.fm/user/lender

Comment

Beetje respect is wel op zijn plaats. De meeste "autospotters" doen dit geheel onbetaald en in hun vrije tijd zodat jullie toffe foto's hebben (en wijzelf ook natuurlijk). Bovendien zijn de autospotters de mensen die het meeste respect hebben voor de wagens die we fotograferen. Ikzelf zal nooit met vuile schoenen in een auto kruipen voor een interieurshot en geen haar op mijn hoofd die er aan denkt om een wagen aan te raken terwijl ik die fotografeer. Wij zijn de mensen die de auto niet kunnen betalen maar er wel zo door gepassioneerd zijn dat we ze volgen om er naar te kijken. We hebben dus veel respect voor de wagens en hun eigenaars. Jullie zouden ons beter een ritje aanbieden ipv ons af te breken.

Ik denk dat jullie zelf wel beseffen dat je een foto kunt nemen en een foto kunt maken. Het laatste is wat wij doen. Als ik zelf een Lambo zou hebben dan zou ik hem met een gerust(er) hart parkeren tussen een bende enthousiaste fotografen dan tussen het gewone volk. Gewone mensen kijken immers niet met een lens, die "kijken" met hun handen.

Autospotters die trouwens goede foto's aanleveren zijn zeer belangrijk voor het event zelf want als jij mooi foto's ziet van een meeting en slechte van een andere... welke meet zou jij dan het meeste overwegen?

Goed gezegd

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Matthi.Lampe Bekijk Berichten
                        er een klein ventje met een camera voor de ML sprong..
                        .. als hij klein genoeg was moet dat toch geen probleem met de ML zijn

Snap het 'probleem' .. Op de meeting weet je dat ze uit alle hoeken springen, dus geef ze dan ook even de gelegenheid om hun plaatje te maken. In het dagelijkse verkeer is dat inderdaad niet zo handig

Van de andere kant .. ook de spotters mogen wat respect voor elkaar hebben. Want af en toe was er toch wat duw en trekwerk om het juiste plekje op de grond te krijgen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door lender Bekijk Berichten
                          Hele leuke dag gehad gisteren. Om half 10 aangekomen in Brussel Centraal om dan over te stappen in de Morgan. Wat een schitterend machien zeg. Met het dak eraf was het op de snelweg soms niet echt handig, ben zelf éénmaal bijna mijn pet verloren. Moest ze nog uit de lucht grabbelen na een fractie van een seconde of ik was ze kwijt. Grappigste momentje was wel in de stad zelf. We reden zelf al vrij hard, tot er dan plots zo'n Smartje met een Brabus badge ons komt voorbijgesneld

Toegekomen terwijl het wat regende, en dat is nog voor een paar minuten zelf wat verergerd. Heb dan maar ff naar binnen gegaan om daar te zien dat het wel heel erg donker was. IK ben iemand die ook graag foto's neemt, maar hier had je al bijna een statief nodig om constant 'redelijk' platen te schieten. Fotografisch viel er niet veel aan te vangen voor mij jammergenoeg binnen. Voor de rest wel ontzettend leuke wagens gezien, waarvoor ik eigenlijk naar hier ben gekomen. In de middag kwam de zon er dan door, maar werd het zand wel enorm irritant

Omstreeks 4u dan in de quattroporte van Koentjes hier de meeting verlaten, en ons ontzettend goed geamuseerd Nog een gezeligge avond gehad, en om 11u savonds thuis gekomen.

Foto's volgen later wel nog.
                          Aha, jij was de passagier in de quattroporte! Nu kan ik ook een gezicht op je nickname plakken!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk Berichten
                            Aha, jij was de passagier in de quattroporte! Nu kan ik ook een gezicht op je nickname plakken!
                            Dat was ik inderdaad

Foto's staan eindelijk op de PC. 1000 foto's organiseren zal wat tijd kosten. Alvast een kleine teaser

www.flickr.com/photos/bramvds
                            www.last.fm/user/lender

Comment

Ik was donderdagavond in Schaarbeek!

Verslag volgt in de CC
                              'k ga liever met de fiets naar Molenbeek
                              als 't goe weer is
                              dan zie je iedereen denken: hee, wat ne vreemde vogel
                              en ze zijn vriendelijk...nadat ze je eerst bijna van de weg hebben gereden
                              maar ja, fietsers zijn ze niet echt gewoon, de molenbekenaren (ook de poliez niet zulle)

Comment

• Comment

• Haha, iedereen rond de 9ff, plots was rami zen kar niemeer imposant genoeg? :p
                                  Honda Civic Type R EP3 - 200pk
                                  Citroën Berlingo - 2 koppige steenezels
                                  Honda Civic Type R EP3 - 250pk
                                  Honda Del Sol - 120pk

Comment

• erg mooie foto Glenn!

enige minpuntje is de flare over de auto. voor de rest, erg fijne plaat!

Comment

• die GT9R was toch extreem ze, damn

Comment

• de muziek stond te stil
                                        de cavabar was in de gevangenis
                                        de drank was te duur
                                        de BBQ trok op niks
                                        de panamera was er niet
                                        de organisatie liep mank - bandje of geen bandje
                                        de hall was te klein
                                        de baan naar de hall lag vol met zand, steentjes en kasseien en andere oneffenheden
                                        een echt goed baantje dichtbij om even te gassen dat lang genoeg was ontbrak.

en toch heb ik mij goed geamuseerd !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SPEEDMAN Bekijk Berichten
                                          die GT9R was toch extreem ze, damn
                                          Echt..wat een lawaai kwam daar uit

De f40 was er ook niet

Comment

Working...
                                          X