Dad es RUIM de waarheid!
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Cars and Coffee Antwerpen
Collapse
X
-
rijden we daar in groep door t centrum van antwerpen,
passeren we een speeltuintje.
als ik overdrijf moedet zeggen, maar er komt daar ineens een groepke van 20 klein mannen wild gillend naar de straat gelopen.
effe revven: nog luider gegil.
gevolg: de hele groep heel hard staan revven aan t rode licht,
die mannekes in complete extase, buurtbewoners kwamen buiten staan en volgden met veel gevoel voor hilariteit het schouwspel van revven en gillen.
en toen het groen werd brak de hel los.
dat gaf die mannekes meteen een stoer verhaal om de week op school mee door te komen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SPEEDMAN Bekijk Berichtendas geire gedoan, ma ze mochten daar wel een streekbierken hebben, want we kwamen van verre !2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SPEEDMAN Bekijk Berichtenrijden we daar in groep door t centrum van antwerpen,
als ik overdrijf moedet zeggen, maar er komt daar ineens een groepke van 20 klein mannen wild gillend naar de straat gelopen.
die mannekes in complete extase, buurtbewoners kwamen buiten staan en volgden met veel gevoel voor hilariteit het schouwspel van revven en gillen.
dat gaf die mannekes meteen een stoer verhaal om de week op school mee door te komen.
Comment
-
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door lender Bekijk BerichtenCorrect
Was wel een zalige sl maar het matzwarte is een moeilijke kleur om te onderhouden.Mr Drift
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door lender Bekijk BerichtenCorrect
Vond je de rit gisteren wat OK?
grtz
Oorspronkelijk geplaatst door SPEEDMAN Bekijk Berichtenrijden we daar in groep door t centrum van antwerpen,
Die rook die verscheen vanonder jouw achterbanden?
was dat normaal?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door JeroenC Bekijk Berichtendat lijkt mij idd de matzwarte SL
nette foto!
nog 2 fotookes van (als ik mij niet vergis) AF-leden
Mistn (ferrari) en Lampe
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk BerichtenZelden zo snel zo veel kleine turken uit het niets zien tevoorschijn komen.
't Was echt wel een aandoenlijk zicht om die zo allemaal te zien juichen en genieten!!!
Vreemd dat als ge die dan een fototoestel omdoet, dat de lol er dan ineens blijkt af te zijn
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SPEEDMAN Bekijk Berichtenis goed playboy junior, heb nu nog altijd uwe pa gene goeiendag gezegd. en in de carrera heb ik ook al ni gezete
vond hij t een beetje plezant ?
Ik moet eerlijk bekennen.. Toen ik overstapte van uwe Aston naar de Porsche:
Aston > Porsche.. fack maat impressed!
Ja hij vond het ook de moeite! next time zijn we er zeker bij
kga u nekeer ne pm sturen, momentje2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Koentjes007 Bekijk BerichtenHey Bram, heb je pics van de Maserati?
Vond je de rit gisteren wat OK?
grtz
De rit was super.
En de stoverij was dik in orde.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk Berichten@Koentjes007: ik heb nog enkele foto's van de Maserati, ze zijn aan het uploaden.
Wie ben je feitelijk? ik heb je wrs gezien dan als je meereed in het treintje
grtz
Comment
Comment