Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Cars and Coffee Antwerpen

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• kheb Dennis gespot...
    al huppelend

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk Berichten
      Dat was het. 'k Ben maar een amateur met een draagbaar kodakske, dus foto's van binnen en in de regen trekken niet altijd op veel, maar 't is 't gedacht dat telt hé.
      Tzijn verdoeme de beste foto's van allemaal

Comment

• ik heb één foto gemaakt, uit verveling

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ///hazen Bekijk Berichten
          kheb Dennis gespot...
          al huppelend
          aha, dan hebk denniske ook gezien ! :p
          Honda Civic Type R EP3 - 200pk
          Citroën Berlingo - 2 koppige steenezels
          Honda Civic Type R EP3 - 250pk
          Honda Del Sol - 120pk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
            ik heb één foto gemaakt, uit verveling
            Omdat je er niet tussen mocht staan?

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

Dat was het. 'k Ben maar een amateur met een draagbaar kodakske, dus foto's van binnen en in de regen trekken niet altijd op veel, maar 't is 't gedacht dat telt hé.
              erg bedankt voor de foto's en voor alle info eromtrend. Het middagmaal was zeer interessant mede door jou!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk Berichten
                Omdat je er niet tussen mocht staan?
                een zekere persoon met een Smart kwam op een nogal arrogante en pretentieuze toon 'vragen' of die Mercedes uit het beeld kon gaan omdat hij anders geen deftige foto's kon trekken

Comment

• www.flickr.com/buysie

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
                    een zekere persoon met een Smart kwam op een nogal arrogante en pretentieuze toon 'vragen' of die Mercedes uit het beeld kon gaan omdat hij anders geen deftige foto's kon trekken
                    Eeeh, gast, da's wel een Brabus hé!!!!

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

• Toevallig geen foto's van de vrouwelijke spotteres(sen)?

Comment

amateur

fuck zo een knappe foto's TomT

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door binnenmuisarchitekt Bekijk Berichten
                          Tzijn verdoeme de beste foto's van allemaal
                          Overdrijven, 't is een kunst.

Oorspronkelijk geplaatst door Koentjes007 Bekijk Berichten
                          erg bedankt voor de foto's en voor alle info eromtrend. Het middagmaal was zeer interessant mede door jou!
                          Graag gedaan! 't Was idd zalig, tof om je te leren kennen! Voor mij was het wel veel middag, weinig maal, dankzij de uitstekende bediening!

Oorspronkelijk geplaatst door toerke Bekijk Berichten
                          amateur

fuck zo een knappe foto's TomT
                          Mmm, sommige zijn serieus mislukt, andere vind ik 'ok'. Maar de meeste verbleken imo toch naast die van de echte fotografen.

Comment

• Bedankt TomT !
                            Klein compilatiefilmpje voor Thibault :

+ YouTube Video
                            ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
                            2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Fack Buysie: perfect picture!
                              2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• die Quicksilver klinkt toch zeer lekker hoor Thibault, zeker luid genoeg

Comment

• Vraagje: mijn filmpjes zijn .mov bestanden. Hoe kan ik deze importeren naar windows movie maker? Ik krijg enkel geluid, geen beeld.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk Berichten
                                    Bedankt TomT !
                                    Klein compilatiefilmpje voor Thibault :

+ YouTube Video
                                    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

Vraagje: mijn filmpjes zijn .mov bestanden. Hoe kan ik deze importeren naar windows movie maker? Ik krijg enkel geluid, geen beeld.
                                      Converteren? Kan virtualdubmod dat niet?
                                      www.flickr.com/photos/bramvds
                                      www.last.fm/user/lender

Comment

• k Kan mij vergissen, maar volgens mij wordt hier n knappe Aston Martin geowned door n Lotus Elise :

zie vanaf 1'30"

Comment

• Neenee, de lotus moest op kop rijden omdat die de weg wist.

Comment

Working...
                                          X