Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Gast, ge snapt duidelijk 't punt niet van de C&C, zoals zovele toen.
dude, note the ":p" en jaag u zo nie op :/
wou gewoon ff zeggen dat er nog veel "ergere" auto's daar waren (die toegelaten waren door de organisatie...die trouwens van het "originele" concept van C&C willen afstappen om zo'n reacties in de toekomst te voorkomen).
My point being: wa kan het mij schelen als daar ne diesel jag of een 535 tussenstaat. Zolang het bij enkele uitzonderingen blijft kan je er gewoon overkijken. Richt je aandacht op de wagens/mensen die je wel interesseren.
Live and let live, en laat dat denegrerende toontje int vervolg ook maar achterwege.
Honda Civic Type R EP3 - 200pk Citroën Berlingo - 2 koppige steenezels
Honda Civic Type R EP3 - 250pk
Honda Del Sol - 120pk
wou gewoon ff zeggen dat er nog veel "ergere" auto's daar waren (die toegelaten waren door de organisatie...die trouwens van het "originele" concept van C&C willen afstappen om zo'n reacties in de toekomst te voorkomen).
My point being: wa kan het mij schelen als daar ne diesel jag of een 535 tussenstaat. Zolang het bij enkele uitzonderingen blijft kan je er gewoon overkijken. Richt je aandacht op de wagens/mensen die je wel interesseren.
Live and let live, en laat dat denegrerende toontje int vervolg ook maar achterwege.
Wat is uw bedoeling?
Je was daar met een diesel, 'nuff said.
En je moet niet beginnen te puppen over zo'n 535 of MINI, 't is allemaal één pot nat.
Als je er niet hoort, blijft er dan buiten.
dus, met de auto van mammie en pappie hoor je er wel? Ik dacht dat het een evenement was voor de eigenaren van wagens, als je dan toch persé naar het originele concept wil gaan?
Daar hoort de audi van de mama ook niet bij
Honda Civic Type R EP3 - 200pk Citroën Berlingo - 2 koppige steenezels
Honda Civic Type R EP3 - 250pk
Honda Del Sol - 120pk
dus, met de auto van mammie en pappie hoor je er wel? Ik dacht dat het een evenement was voor de eigenaren van wagens, als je dan toch persé naar het originele concept wil gaan?
Comment