tempo van zo'n rondrit ligt wel hoog amai,alle wagens constant in toeren heb ik de indruk
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Nabespreking Cars and Coffee Roadtrip - 15 maart 2009
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Corvetteboy Bekijk BerichtenDIT IS HET FILMPJE
+ YouTube Video
- Die sticker-M5 is zot luid!
- Die Pontiac GTO is ziek luid!
- Die Ferrari's hebben een ziek mooi geluid!
- Die RS6 + is veel te stil () de eigenaar is van 't zelfde gedacht.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gahan Bekijk Berichtentempo van zo'n rondrit ligt wel hoog amai,alle wagens constant in toeren heb ik de indruk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gahan Bekijk Berichtenzijn er nog een paar he(scirocco,seat leon...)
Sportec SC 350 -> 240 tot 350pk
De Volkswagen Scirocco heeft al bij diverse tuners op de brug gestaan en ook het Zwitserse Sportec sluit gezellig aan in het rijtje met Scirocco tuners. Zie hier de Sportec SC 350. Gelukkig geen uitbundig tupperwarefeest, integendeel, want Sportec concentreerde zich vooral op het onderstel en de motor van de Scirocco. De 2,0 liter turbomotor […]
Die past er bij hoor.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk BerichtenWij zaten in de voormiddag in een ietwat trage groep, zodanig zelfs dat op de duur de radio opstond, omdat we gewoon 70 aan het cruisen waren.
In de namiddag nam Piet met de GT2 de kop, en toen werd er tenminste écht gereden! Nice!
En als die traag rijdt gaan er niet veel mensen voorbij, dusja, dan zit je daar.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk BerichtenWij zaten in de voormiddag in een ietwat trage groep, zodanig zelfs dat op de duur de radio opstond, omdat we gewoon 70 aan het cruisen waren.
In de namiddag nam Piet met de GT2 de kop, en toen werd er tenminste écht gereden! Nice!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SPEEDMAN Bekijk Berichtendie pontiac was toch echt gestoord luid hoor. Hij trok bovendien bijna zijn chassis scheef door al die pk's erop los te laten. man man man !
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Corvetteboy Bekijk BerichtenInderdaad, viel me ook op. Dat chassis zag nogal af!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gahan Bekijk Berichtenzijn er nog een paar he(scirocco,seat leon...)
Civic Type R is in Nederland redelijk uniek, dus meer dan welkom. De mat zwarte Leon? 300 pk dus ook zwaar in orde!
Scirocco Sportec SC300? In mijn ogen erg bijzonder....tenzij jij ze op elke straathoek tegenkomt?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door 500Abarth Bekijk BerichtenScirocco Sportec SC300? In mijn ogen erg bijzonder....tenzij jij ze op elke straathoek tegenkomt?
Comment
-
Mja eerlijk gezegd ik vond die Scirocco ook echt wel op zijn plaats. Nette bak.
Blijf erbij dat de M5 met die stickers de show wel stal. Damn, dat geluid.
Op de wishlist voor Antwerpen: LP560-spyder. Die wil ik echt wel eens zien irl.
@ Denniske: overtuigd van de 70-200 2.8?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenNog nergens een fotooke gezien van onze M3...
Enkel op de rondrit toen we van je passeerden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door W1ck3d Bekijk Berichten@ Denniske: overtuigd van de 70-200 2.8?
Comment
Comment