Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nabespreking Cars and Coffee Roadtrip - 15 maart 2009

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Spillies gast, resize uw foto's eens voor je ze hier zet!!!

Comment

Eindelijk in m'n zetel. Het was machtig vandaag. Bedankt aan iedereen en zeker aan Nick met de RS6 Plus. Ik kon er niet bij zijn zonder jou. Ook Rami en Wsam bedankt voor alle hulp!!

't Was een prachtige dag en ik verlang al naar de volgende keer.

BTW Rami: Je moet je soms een Hollywoodster voelen met al die fotografen.
      AutoMinded.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door SPEEDMAN Bekijk Berichten
        haha Marcel zijne vlambak

geniale kerel, geniale kar .

flame on !
        daar moet er toch het één en het ander aan gemod zijn? man zo verschieten dat ik deed.. precies of die stond in brand

Comment

is da gene ouwe gt2 ? Er zit ook een speciale uitlaat op als ik mij goed herinner

en btw

als gij mij ahw ter plekke liet staan voorbijstak terwijl ik die cayman S in volle kot openvlamde, DAN verschoot ik pas.

Comment

Heeft er iemand filmpjes gemaakt?
            Mr Drift

Comment

is da gene ouwe gt2 ? Er zit ook een speciale uitlaat op als ik mij goed herinner

en btw

als gij mij ahw ter plekke liet staan voorbijstak terwijl ik die cayman S in volle kot openvlamde, DAN verschoot ik pas.
              hahhaha

gij waard ni den enigsten, die gasten in die blauwe 996 carrera keek echt zo van

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
                hahhaha

gij waard ni den enigsten, die gasten in die blauwe 996 carrera keek echt zo van
                Ah Mr R. Ja wij lagen scheef vh lachen op den duur met hoe bruut die ML vooruitvloog.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Lamborghini1 Bekijk Berichten
                  Heeft er iemand filmpjes gemaakt?
                  euh neen

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Fernand Bekijk Berichten
                    Spillies gast, resize uw foto's eens voor je ze hier zet!!!
                    Izza done!

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door 500Abarth Bekijk Berichten
                      Het werk van opgewonden mannen/jongetjes? Ik was het in ieder geval niet.
                      Oorspronkelijk geplaatst door W1ck3d Bekijk Berichten
                      Waarvoor mijn excuses maar swaffelen tegen een LP640 Roadster stond gewoon op mijn lijstje 'things to do before I die'

Rami was zo druk omringd, heb hem maar met rust gelaten. Een volgende keer !
                      Niks van aantrekken, een ander trekt zich er ook niks van aan ... zich aftrekken daarentegen doen ze blijkbaar wel

Oorspronkelijk geplaatst door Ritsuke Bekijk Berichten
                      Eindelijk in m'n zetel. Het was machtig vandaag. Bedankt aan iedereen en zeker aan Nick met de RS6 Plus. Ik kon er niet bij zijn zonder jou. Ook Rami en Wsam bedankt voor alle hulp!!

't Was een prachtige dag en ik verlang al naar de volgende keer.

BTW Rami: Je moet je soms een Hollywoodster voelen met al die fotografen.
                      Yw Ritsuke

En die foto's en toestanden ben ik ondertussen al gewend. Ik zei het nog tegen mijne maat toen we door dat dorpje reden dat pokkevol volk zat. Iedereen gapen naar die auto. Helemaal in het begin met mijn Gallardo stond er continu een belachelijke grijns op mijn bek, kreeg die er gewoon ni afgeveegd. Nu merk ik de mensen zelfs niet meer op. Behalve als een wijf met megatits in 't stad van Antwerpen haar T-shirt omhoog trekt en me een flash van hoog niveau cadeau doet. Dan durf ik wel eens kijken en een klein lachje te voorschijn toveren

Comment

Ah, vergeten goeidag te zeggen tegen u Rami, altijd es een hand schudden met iedereen, maar ik was wat bang voor het 'plakkerig' gedeelte.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk Berichten
                          Izza done!
                          Thanks, echt vele beter.

Comment

Lekker geluid, maar die stickers?

Comment

Die kerel vertrok net na de DBS en ge kon de DBS gewoon niet meer horen

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door W1ck3d Bekijk Berichten
                                In de sectie 'forumlid gespot'.

2 in 1 zelfs!
                                Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
                                hahhaha

Hallo!
                                Ik zat er toen ook in, was echt insane!

Comment

hier lampe

+ YouTube Video
                                  ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

Ik stond tussen Arendonk en Oud-Turnhout, en daar passeerde al een plaatselijke DBS vóór C&C er was

Zal de forummers alvast uploaden.
                                    Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
                                    Bestelt
                                    1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Rami Bekijk Berichten
                                      Yw Ritsuke

En die foto's en toestanden ben ik ondertussen al gewend. Ik zei het nog tegen mijne maat toen we door dat dorpje reden dat pokkevol volk zat. Iedereen gapen naar die auto. Helemaal in het begin met mijn Gallardo stond er continu een belachelijke grijns op mijn bek, kreeg die er gewoon ni afgeveegd. Nu merk ik de mensen zelfs niet meer op. Behalve als een wijf met megatits in 't stad van Antwerpen haar T-shirt omhoog trekt en me een flash van hoog niveau cadeau doet. Dan durf ik wel eens kijken en een klein lachje te voorschijn toveren
                                      Die tetten deden je toch niks?

Goh ja, de eerste keren moet dat toch speciaal zijn maar ik zou dat bijvoorbeeld beu worden na een eind. Zeker als de ze in het gewoon verkeer voor de wagen springen en zelf op een meeting.

Soit, aangenaam u te leren kennen. Volgende keer kickeren we een.
                                      AutoMinded.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk Berichten
                                        Ik stond tussen Arendonk en Oud-Turnhout, en daar passeerde al een plaatselijke DBS vóór C&C er was

Zal de forummers alvast uploaden.
                                        Ik heb je gezien!
                                        Pics van de gele CaymanS, blauwe 996 GT2, blauwe 996 carrera4 (net achter de 2 GT3RS'en), of de F355 F1?

Comment

Working...
                                        X