Spillies gast, resize uw foto's eens voor je ze hier zet!!!
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Nabespreking Cars and Coffee Roadtrip - 15 maart 2009
Collapse
X
-
Eindelijk in m'n zetel. Het was machtig vandaag. Bedankt aan iedereen en zeker aan Nick met de RS6 Plus. Ik kon er niet bij zijn zonder jou. Ook Rami en Wsam bedankt voor alle hulp!!
't Was een prachtige dag en ik verlang al naar de volgende keer.
BTW Rami: Je moet je soms een Hollywoodster voelen met al die fotografen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SPEEDMAN Bekijk Berichtenhaha Marcel zijne vlambak
geniale kerel, geniale kar .
flame on !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SPEEDMAN Bekijk Berichtenis da gene ouwe gt2 ? Er zit ook een speciale uitlaat op als ik mij goed herinner
en btw
als gij mij ahw ter plekke liet staan voorbijstak terwijl ik die cayman S in volle kot openvlamde, DAN verschoot ik pas.
gij waard ni den enigsten, die gasten in die blauwe 996 carrera keek echt zo van
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichtenhahhaha
gij waard ni den enigsten, die gasten in die blauwe 996 carrera keek echt zo van
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lamborghini1 Bekijk BerichtenHeeft er iemand filmpjes gemaakt?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fernand Bekijk BerichtenSpillies gast, resize uw foto's eens voor je ze hier zet!!!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door 500Abarth Bekijk BerichtenHet werk van opgewonden mannen/jongetjes? Ik was het in ieder geval niet.Oorspronkelijk geplaatst door W1ck3d Bekijk BerichtenWaarvoor mijn excuses maar swaffelen tegen een LP640 Roadster stond gewoon op mijn lijstje 'things to do before I die'
Oorspronkelijk geplaatst door SPEEDMAN Bekijk BerichtenRami was zo druk omringd, heb hem maar met rust gelaten. Een volgende keer !
Oorspronkelijk geplaatst door Ritsuke Bekijk BerichtenEindelijk in m'n zetel. Het was machtig vandaag. Bedankt aan iedereen en zeker aan Nick met de RS6 Plus. Ik kon er niet bij zijn zonder jou. Ook Rami en Wsam bedankt voor alle hulp!!
't Was een prachtige dag en ik verlang al naar de volgende keer.
BTW Rami: Je moet je soms een Hollywoodster voelen met al die fotografen.
En die foto's en toestanden ben ik ondertussen al gewend. Ik zei het nog tegen mijne maat toen we door dat dorpje reden dat pokkevol volk zat. Iedereen gapen naar die auto. Helemaal in het begin met mijn Gallardo stond er continu een belachelijke grijns op mijn bek, kreeg die er gewoon ni afgeveegd. Nu merk ik de mensen zelfs niet meer op. Behalve als een wijf met megatits in 't stad van Antwerpen haar T-shirt omhoog trekt en me een flash van hoog niveau cadeau doet. Dan durf ik wel eens kijken en een klein lachje te voorschijn toveren
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door W1ck3d Bekijk BerichtenIn de sectie 'forumlid gespot'.
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichtenhahhaha
Ik zat er toen ook in, was echt insane!
Comment
-
-
Ik stond tussen Arendonk en Oud-Turnhout, en daar passeerde al een plaatselijke DBS vóór C&C er was
Zal de forummers alvast uploaden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rami Bekijk BerichtenYw Ritsuke
En die foto's en toestanden ben ik ondertussen al gewend. Ik zei het nog tegen mijne maat toen we door dat dorpje reden dat pokkevol volk zat. Iedereen gapen naar die auto. Helemaal in het begin met mijn Gallardo stond er continu een belachelijke grijns op mijn bek, kreeg die er gewoon ni afgeveegd. Nu merk ik de mensen zelfs niet meer op. Behalve als een wijf met megatits in 't stad van Antwerpen haar T-shirt omhoog trekt en me een flash van hoog niveau cadeau doet. Dan durf ik wel eens kijken en een klein lachje te voorschijn toveren
Goh ja, de eerste keren moet dat toch speciaal zijn maar ik zou dat bijvoorbeeld beu worden na een eind. Zeker als de ze in het gewoon verkeer voor de wagen springen en zelf op een meeting.
Soit, aangenaam u te leren kennen. Volgende keer kickeren we een.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk BerichtenIk stond tussen Arendonk en Oud-Turnhout, en daar passeerde al een plaatselijke DBS vóór C&C er was
Zal de forummers alvast uploaden.
Pics van de gele CaymanS, blauwe 996 GT2, blauwe 996 carrera4 (net achter de 2 GT3RS'en), of de F355 F1?
Comment
Comment