Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nabespreking Cars and Coffee Roadtrip - 15 maart 2009

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk Berichten
    Hoe kan je dat op zo'n korte tijd in godsnaam zien?

For the record: het is gefilmd, door wsam van hier!

die Carrera 4 gaf alles en de eigenaar zat met zo'n mega smile op z'n gezicht, wij ook ffe teruglachen.. supermoment

wsam reed helemaal achteraan ofzo?

Comment

• Was de C63 van de pa van Mercedeske daar ook?

Comment

• Heb de rit zelf nie gedaan maar dat stuk Brecht waalwijk was al meer dan plezant. blijkbaar zijn er een paar duisters niet geraakt wegens in beslagname van den auto net over de grens Nederland/duitsland. Zou bij ons ook wel tgeval geweest zijn zeker???

Comment

• ZOT snel!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rami Bekijk Berichten
            LEUGENS! Heb me 100% aan de regels gehouden! Welke regels moet nog uitgemaakt worden. Maar ik weet ZEKER dat ik me aan bepaalde regels heb gehouden!!!
            Ik heb erachetr gereden en kan dat alleen maar bevestigen; pinkerkes gebruiken; mooi 120 en zelfs toeteren als ge nen afslag neemt; ah nee da was uwen uitlaat. En dan zeggen ze dat de mijne normaal gezien lawaai maakt

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten

die Carrera 4 gaf alles en de eigenaar zat met zo'n mega smile op z'n gezicht, wij ook ffe teruglachen.. supermoment

wsam reed helemaal achteraan ofzo?
              Neenee; R., eigenaar van de 996 zat idd met een smile op z'n gezicht, wsam was de filmende passagier. Ik zat toen achterin!

Comment

• wsam was passagier in de Carrera 4

Comment

ZOT snel!
                  Ik heb het meerdere keren gezegd: dit was een RAKET! Kon zo mee met de Ferrari's, en reed de CaymanS en de 996 gewoon verloren!

Comment

LEUGENS! Heb me 100% aan de regels gehouden! Welke regels moet nog uitgemaakt worden. Maar ik weet ZEKER dat ik me aan bepaalde regels heb gehouden!!!
                    Ok ja, je hebt gelijk :-)

Dankjewel dat ik nog even in de lambo mocht zitten :-) het in en uitstappen viel eigenlijk enorm goed mee, snap niet dat iedereen zegt dat je lenig moet zijn :p
                    Vind het ook wel cool dat je daar zo rustig over doet en gewoon praat met de mensen, meeste sportwagen eigenaars die ik ken zijn eigenlijk arrogante zakken, blijkbaar jij niet en de rest van het forum ook niet. Aangenaam verrast dus :-)

Hopelijk niemand gepakt op de E19, ik stond bijna op de foto. Hopelijk in het doorrijden ook geen flitsen, ik zat alvast aan de topspeed van de bora.

Anyways, zeker en vast voor herhaling vatbaar, mijn fotos komen ook nog wel eens online :-)
                    Captain Turbo
                    General Von Driftenstein

Oorspronkelijk geplaatst door C_X
                    Ik wil eens met een nieuwe z4 rijden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk Berichten
                      Neenee; R., eigenaar van de 996 zat idd met een smile op z'n gezicht, wsam was de filmende passagier. Ik zat toen achterin!
                      aaah zo

Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk Berichten
                      Ik heb het meerdere keren gezegd: dit was een RAKET! Kon zo mee met de Ferrari's, en reed de CaymanS en de 996 gewoon verloren!
                      echt he, prachtig die kuipjes ook..

hoeveel pk staat die nu?

Comment

ZOT snel!
                        Van de big chief van tweakers.net.

Wie zei er dat geeks niet ver konden geraken in 't leven?

Comment

• geniale site ook btw.

ni te geloven hoe hard die ging.

ik eis een rematch: Alpina vs ML AMG !

Comment

• Comment

Dank u!

Comment

• Die SLR is van de kust of omstreken?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SPEEDMAN Bekijk Berichten
                                  geniale site ook btw.

ni te geloven hoe hard die ging.

ik eis een rematch: Alpina vs ML AMG !
                                  Ik zet m'n geld op de Alpina. Is het niet op lage snelheid, dan is het wel boven de 250km/u dat 'ie sneller is.

Comment

• video van de stoplichten in oud-turnhout wordt geupload atm.

Prachtig om te zien, de meesten die vriendelijke gebaren toonden, lekker door revv'den en dus enorm genoten! Die eisenmann's van de M5 waren enorm luid, heerlijk om horen.. Ook jullie ML staat nog in het geheugen gegrift, dat ding ging bijna op 2 wielen !
                                    Ook de lp van Rami klonk erg mooi maar de mooiste was toch (de co-pilote van) de 8C. Ookal 'kreunde' ze niet erg hard...

Bedankt voor de mooie hoogtoerige klanken, 't was het wachten meer dan waard!

Comment

• wordt er nog iemand van de C&C site geflikkerd?
                                      M'n browser wordt steeds afgesloten

Comment

• Wát een super leuke dag

Comment

• Had de bedoeling wa meer te filmen, maar camera vergeten af te zetten ergens en nadien batterij natuurlijk flat dead. Ga morgen beginnen aan een klein compilatietje van de beste beelden. Helaas zit er meestal veel windgeruis op en weinig motorgeluid, dus ga er een muziekje op plakken.

Enige voorstellen qua genre muziek of specifieke nummers?

Comment

Working...
                                          X