Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nabespreking Cars and Coffee Roadtrip - 15 maart 2009

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Damn gasten, dat zag er vrij fantastisch uit, wat een pk-geweld bij elkaar

Kon er jammer genoeg niet bij zijn, had to take a rain check on this one.

Keep them pics 'n vids cummin' !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SPEEDMAN Bekijk Berichten
      de ontvangst bij inschrijving mocht er ook zijn, als ik zo even naar de tafel iets meer naar links keek
      Haar nummer gaat naar de hoogste bieder. ( lekker voor mijn ego ook )

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door 500Abarth Bekijk Berichten
        Haar nummer gaat naar de hoogste bieder. ( lekker voor mijn ego ook )
        jij hebt je murci al

voor elk wat wils

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SPEEDMAN Bekijk Berichten
          jij hebt je murci al

voor elk wat wils

Doe nou maar een bod op dat nummer, dan kan ik in België twee nieuwe airbags bestellen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door 500Abarth Bekijk Berichten
            Doe nou maar een bod op dat nummer, dan kan ik in België twee nieuwe airbags bestellen.
            hahahahaha sublieme quote

wat een fijne dag toch, heb echt platgelegen van t lachen soms.

Comment

• 15 Pics

Feel free to post, heb er efkes geen tijd meer voor.
              1991 Mazda MX-5 NA
              Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
              www.dennisnoten.com - Flickr

Comment

• Wat is het startbod voor het nr van de jonkvrouw die de inschrijvingen van groep 3 & 4 deed ?

Comment

• start vd roadtrip

+ YouTube Video
                  ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Flyer.. Bekijk Berichten
                    video van de stoplichten in oud-turnhout wordt geupload atm.
                    Filmpje online?
                    2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Ja eindelijk, duurde te lang gisteren en was al gaan slapen.
                      Moet wel zeggen dat ik (blijkbaar) niet de vastste hand heb, misschien ook
                      omdat'k zelf ook aant kijken was ipv in mijn camera te kijken...

soit, het filmpje:

+ YouTube Video
                      ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• Het was een geslaagde dag

www.flickr.com/buysie

Comment

• het beste filmpje van de dag, met de ML, kan ik niet meer openen.
                          net na het filmpje was de batterij plat dus heeft niet goed kunnen afsluiten. ik ga het proberen te herstellen, iemand een idee of daar een programma voor bestaat?

Comment

Ja eindelijk, duurde te lang gisteren en was al gaan slapen.
                            Moet wel zeggen dat ik (blijkbaar) niet de vastste hand heb, misschien ook
                            omdat'k zelf ook aant kijken was ipv in mijn camera te kijken...

soit, het filmpje:

+ YouTube Video

Geen ML? We hebben nog extra hard uit de startblokken geschoten voor jullie

Comment

• echt he, waarom stop je daar nu met filmen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Matthi.Lampe Bekijk Berichten

Geen ML? We hebben nog extra hard uit de startblokken geschoten voor jullie
                                Ja, het was sneller groen dan ik dacht en was nog niet aan't filmen... Jullie waren inderdaad snel weg, met een heerlijke roffel! De M5 kwamen we als eerste tegen en staat ook niet op beeld, was enorm machtig

Next time!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
                                  echt he, waarom stop je daar nu met filmen?
                                  Werd net rood toen jullie aankwamen en was toen even iets komen vragen, tegen dat groen was waren jullie al lang weg en stond ik verre van klaar om dat op beeld te pakken... Vind het ook jammer hoor!

Comment

• Damn, wat een opkomst...

Volledig uit 't oog verloren, anders had ik me wel aan een roadtrip gewaagd...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fernand Bekijk Berichten
                                      knappe Morgan, flupke!!!
                                      thanks,
                                      wel lachen om daarmee een Lancer mee op stang te jagen
                                      moest wel snel afdruipen, maar toch goed gelachen
                                      dat ding is zelfs lekker stabiel bij :oeps: snelheden

ivm organisatie,
                                      'k vond die top,
                                      alles leek vooraf goed geregeld,
                                      alleen een betere aansturing bij de Audi garage (nl de wagens sneller terug doen vertrekken)
                                      had minder Belgen 't idee doen krijgen om rustig naar huis te gaan
                                      alleszins: tocht stak zeer goed ineen, goed roadbook !!!

'k ben wss bij de geflitsten op de E19 (niet te erg zo'n 140 wss, gelukkig maar)
                                      maar 'k kon Wannes & Co daardoor wel waarschuwen

't allerleukste was natuurlijk de parking in Waalwijk,
                                      maar 't ritje vanaf Duffel tot daar
                                      Last edited by ; 16/03/2009, 11:51.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door flupke73 Bekijk Berichten
                                        't allerleukste was natuurlijk de parking in Waalwijk,
                                        maar 't ritje vanaf Duffel
                                        En dan vanaf Brecht

Al die superwagens met allerlei verschillende sounds horen optrekken..

HEMELS

En dan het ritje dan nog, aan zwaar illegale snelheden

Comment

Werd net rood toen jullie aankwamen en was toen even iets komen vragen, tegen dat groen was waren jullie al lang weg en stond ik verre van klaar om dat op beeld te pakken... Vind het ook jammer hoor!
                                          achja niks aan te doen

ik dacht dat er daar nog wel een aantal mensen stonden

Comment

Working...
                                          X