Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nabespreking Cars and Coffee Roadtrip - 15 maart 2009

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• tempo van zo'n rondrit ligt wel hoog amai,alle wagens constant in toeren heb ik de indruk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Corvetteboy Bekijk Berichten
      DIT IS HET FILMPJE
      + YouTube Video
      ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
      Wat een vet filmpje!

- Die sticker-M5 is zot luid!
      - Die Pontiac GTO is ziek luid!
      - Die Ferrari's hebben een ziek mooi geluid!
      - Die RS6 + is veel te stil () de eigenaar is van 't zelfde gedacht.

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gahan Bekijk Berichten
        tempo van zo'n rondrit ligt wel hoog amai,alle wagens constant in toeren heb ik de indruk
        Dat was 't 2e deel dacht ik, wij zaten toen in de misse groep zo te zien.

Comment

zijn er nog een paar he(scirocco,seat leon...)
          Sirocco?

Sportec SC 350 -> 240 tot 350pk

De Volkswagen Scirocco heeft al bij diverse tuners op de brug gestaan en ook het Zwitserse Sportec sluit gezellig aan in het rijtje met Scirocco tuners. Zie hier de Sportec SC 350. Gelukkig geen uitbundig tupperwarefeest, integendeel, want Sportec concentreerde zich vooral op het onderstel en de motor van de Scirocco. De 2,0 liter turbomotor […]

Die past er bij hoor.

Comment

• Wij zaten in de voormiddag in een ietwat trage groep, zodanig zelfs dat op de duur de radio opstond, omdat we gewoon 70 aan het cruisen waren.

In de namiddag nam Piet met de GT2 de kop, en toen werd er tenminste écht gereden! Nice!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk Berichten
              Wij zaten in de voormiddag in een ietwat trage groep, zodanig zelfs dat op de duur de radio opstond, omdat we gewoon 70 aan het cruisen waren.

In de namiddag nam Piet met de GT2 de kop, en toen werd er tenminste écht gereden! Nice!
              Idd, 't is allemaal afhankelijk van wie er voor u rijdt.

En als die traag rijdt gaan er niet veel mensen voorbij, dusja, dan zit je daar.

Comment

• die pontiac was toch echt gestoord luid hoor. Hij trok bovendien bijna zijn chassis scheef door al die pk's erop los te laten. man man man !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk Berichten
                  Wij zaten in de voormiddag in een ietwat trage groep, zodanig zelfs dat op de duur de radio opstond, omdat we gewoon 70 aan het cruisen waren.

het tempo lag idd 'vlot'

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SPEEDMAN Bekijk Berichten
                    die pontiac was toch echt gestoord luid hoor. Hij trok bovendien bijna zijn chassis scheef door al die pk's erop los te laten. man man man !
                    Inderdaad, viel me ook op. Dat chassis zag nogal af!

Comment

• lol da filmke op
                      + YouTube Video
                      ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

2min50: die ML

LOL !!!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Corvetteboy Bekijk Berichten
                        Inderdaad, viel me ook op. Dat chassis zag nogal af!
                        en zo hoort het !

Comment

• @Denniske

heb je nog foto's van deze Taraga die hier op deze foto staat ?

Comment

zijn er nog een paar he(scirocco,seat leon...)

Civic Type R is in Nederland redelijk uniek, dus meer dan welkom. De mat zwarte Leon? 300 pk dus ook zwaar in orde!

Scirocco Sportec SC300? In mijn ogen erg bijzonder....tenzij jij ze op elke straathoek tegenkomt?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door 500Abarth Bekijk Berichten
                              Scirocco Sportec SC300? In mijn ogen erg bijzonder....tenzij jij ze op elke straathoek tegenkomt?
                              Ah, stage met de 300pk, nice

Comment

• Mja eerlijk gezegd ik vond die Scirocco ook echt wel op zijn plaats. Nette bak.
                                Blijf erbij dat de M5 met die stickers de show wel stal. Damn, dat geluid.

Op de wishlist voor Antwerpen: LP560-spyder. Die wil ik echt wel eens zien irl.

@ Denniske: overtuigd van de 70-200 2.8?

Comment

• Nog nergens een fotooke gezien van onze M3...
                                  OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                                  Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• btw

ging er geen LP560 aanwezig zijn? erg 'sneu' dat dat niet zo was

zelfde met de ENZO

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
                                      Nog nergens een fotooke gezien van onze M3...
                                      Ik heb die zelf bijna niet gezien..

Enkel op de rondrit toen we van je passeerden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door W1ck3d Bekijk Berichten
                                        @ Denniske: overtuigd van de 70-200 2.8?
                                        @ Denniske: overtuigd van de portretlens?

Comment

• Toch al een eerste fotooke...

OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                                          Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

Working...
                                          X