Als de organisatie zelf groot genoeg is kan je mssch meerdere trips organiseren op dezelfde dag, met beperkt deelnemersveld en ander vertrekpunt, en dan op het einde een gemeenschappelijke aankomst?
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Nabespreking Cars and Coffee Roadtrip - 15 maart 2009
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk BerichtenAls de organisatie zelf groot genoeg is kan je mssch meerdere trips organiseren op dezelfde dag, met beperkt deelnemersveld en ander vertrekpunt, en dan op het einde een gemeenschappelijke aankomst?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door 500Abarth Bekijk BerichtenIk ben het helemaal met je eens. Ik zie ook nog een groot aantal verbeterpunten. Ik ben blij dat je het zo mooi weet te verwoorden. Daar kunnen we iets mee.
De volgende Road Trip ( mocht die er komen ) zal het deelnemersveld sterk in aantal terug gebracht worden.
We hadden een heel draaiboek klaar. Die heb ik halverwege de dag maar weggegooid. Een groep met 180 auto's valt niet aan te sturen.
Het spijt me dat je een minder prettige ervaring hebt met ons Wannes. Wellicht kan ik het nog een keer goed maken.
De Road Trip was bedoeld om het seizoen 2009 feestelijk te beginnen. Voorlopig gaan we ons weer even bezighouden met de
reguliere C & C evenementen, daar waar ik alles zelf onder controle heb.
Ahja, 't kan niet altijd feest zijn hé. Hop naar devolgende zou ik zeggen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door 500Abarth Bekijk BerichtenDe Road Trip was bedoeld om het seizoen 2009 feestelijk te beginnen. Voorlopig gaan we ons weer even bezighouden met de
reguliere C & C evenementen, daar waar ik alles zelf onder controle heb.
Persoonlijk ben ik niet echt voor een statische meeting een hele dag, zo'n auto's moeten gereden worden, dus hopelijk komt er nog een vervolg op!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rami Bekijk BerichtenVooral niet opgeven Natasha. Wannes heeft idd gelijk, ik zat in die groep die pas rond 14.30-15u arriveerde en was behoorlijk ontgoocheld toen ik hoorde dat er niks meer te bikken viel. Het is en blijft indrukwekkend om zoveel schitterende wagens op één plek samen te zien komen. Maar voor een roadtrip ben je eigenlijk verplicht om het veel kleiner te zien. Wat ze in de US soms doen is een soort van roadtrip maar waar een heel stuk autostrade in zit om zo tot een 2de verzamelplaats te komen. Veel minder kans dat de groepen uitéénvallen en idereen komt in een tijdspanne van ongeveer 1u op de 2de plaats aan.
Ahja, 't kan niet altijd feest zijn hé. Hop naar devolgende zou ik zeggen.
Zoals ik al heb gezegd. Genoeg momenten om iets van te leren. Het spijt me alleen dat dit soms ten koste gaat van de beleving van de deelnemers.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door 500Abarth Bekijk BerichtenOw...ik geef zeker niet op. Ik heb deze week een gesprek met Audi. Ik zal daar ook eens opheldering vragen met betrekking tot de broodjes.
Zoals ik al heb gezegd. Genoeg momenten om iets van te leren. Het spijt me alleen dat dit soms ten koste gaat van de beleving van de deelnemers.
En begrijp me niet verkeerd, ik heb een schitterende dag gehad hoor
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door 500Abarth Bekijk BerichtenOw...ik geef zeker niet op. Ik heb deze week een gesprek met Audi. Ik zal daar ook eens opheldering vragen met betrekking tot de broodjes.
Comment
-
ik heb nog een paar filmpjes van de rit naar de start
wel heel kort en niet echt super kwaliteit
Vertrek aan de Total
aankomst parking Brecht
de stoet naar NL
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wsam Bekijk Berichtenik heb nog een paar filmpjes van de rit naar de start
wel heel kort en niet echt super kwaliteit
+ YouTube Video
+ YouTube Video
+ YouTube Video
12345
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichtent Is allemaal niet zo simpel. Vandaar dat ik eens moet lachen als ik hier eoa 14 jarige zie komen posten dat hij ook ffe een roadtrip organiseert met allerhande supercars
Comment
-
toch nog even zeggen dat, buiten de minpuntjes hier opgenoemd ik zwaar onder de indruk was van de moeite die werd gedaan
van de leuke ontvangst in het hotel tot het diner 's avonds.
dat roadboekje, dat was gewoon een ter perse gegaan magazine ofzo. lol !
gigantisch veel uren moeten daar in gezeten hebben om dit allemaal te organiseren.
iemand die zoiets maakt moet toch minstens 2-3 keer de route hebben afgereden om tot zo een resultaat te komen, niet ? man ik heb, buiten sommige zaken, enorm genoten van de dag!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door 500Abarth Bekijk BerichtenNever bite off then you can chew......I have a mouth full!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk BerichtenIk denk dat er een woord ontbreekt? Ofwel schieten mijn intellectuele capaciteiten te kort ...
Comment
-
dat zou je, net als de LSD deuren (systeem om op elke wagen omhoogzwaaiende deuren te hebben)
moeten kunnen installeren op andere wagens ook.
kvond da spectaculair hoe die deuren opengingen van de slr.
de voorbijrijdende FCK.001 met openstaande deuren was anders ook ni mis
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SPEEDMAN Bekijk Berichtendat zou je, net als de LSD deuren (systeem om op elke wagen omhoogzwaaiende deuren te hebben)
moeten kunnen installeren op andere wagens ook.
Hoe hoog komen die deuren feitelijk als dat ding openstaat?
Comment
Comment