Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nabespreking Cars and Coffee Roadtrip - 15 maart 2009

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door SPEEDMAN Bekijk Berichten
    iets hoger dan horizontaal als ik mij goe herinner
    Nee ik bedoel qua afstand tot de grond. Komen die dingen tot boven je hoofd?

Comment

• iets erboven he, die slr peet deed ze toe door aan de links onderkant te duwen naar beneden.

Comment

• weet iemand in welke kleur die DBS was ?

subliem was dat !

Comment

• Over de organisatie:
          Ik vertrok als "eerste" van mijn groep (ik stond om 11u15 aan de start) maar voor de rest was het gewoon lukraak het roadbook volgen (met een variatie bij de wegenwerken). Ik denk dat je 180 wagens ook niet eenvoudig in groepjes kan delen, temeer omdat die groepen ook maar arbitrair waren gemaakt, en geen rekening hielden met verschillende groepen die zowiezo al zelf hadden afgesproken. Het groepje waar wij meereden was dan ook wel leuk, maar blijkbaar niet zo extreem als allerhande ferrari en lambo-geweld .

In de documentatie stond dat enkel de drankconsumpties bij het hotel na het evenement betalend waren, maar blijkbaar was de koffie bij de Audi-dealer ook betalend?

Ik denk dat je geen verplichte vertrek- en aankomsttijden kan opleggen. Een route werkt goed als iedereen vrij genoeg gelaten wordt om te vertrekken wanneer ie wil, zolang je bij een normaal tempo netjes de pauze rond 1u kan plannen.

Het decor van de roadtrip vond ik dan weer wat 'gewoontjes'. Het is anders dan het Vlaamse platteland, maar als je volgend jaar wat zuidelijker zou afzakken, kan je een mooie trip houden doorheen Nederlands Zuid-Limburg. De Mergelroute is zo een aanrader. En het valt al wat makkelijker om een excursie naar een Duitse snelweg in te leggen .

Het buffet was 's avonds dan wel weer uitstekend verzorgd.

Ik weet niet ofdat een kleinere groep wenselijk is. Het ziet er nl. knap uit als je 150 wagens bijeen kan vinden met elk meer dan 250pk. Ik weet dat mijn Z4 M maar gewoontjes is tegenover een bende Ferrari's, maar zou het jammer vinden als ik niet meer zou kunnen meerijden .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door 500Abarth Bekijk Berichten
            Net als bellen en autorijden, gaan bellen en typen ook niet samen. Plus ik ben blonT.
            Ik dacht dat vrouwen konden multi-tasken?

Ik ben als toeschouwer aanwezig geweest maar moet toch zeggen dat het een knap initiatief is. Dat er verbeterpunten zijn vind ik niet meer als normaal. Rome is immers ook niet op één dag gebouwd. Als je uitgaat van 50 a 100 voertuigen en er komen er 150 a 180 opdagen, dan is het niet evident om dat zo 1-2-3 in goede banen te leiden. Ik ben er dan ook van overtuigd dat bij herhaling het zeker (nog) beter zal worden met alle feedback die je inmiddels gekregen hebt alsook de ervaring die je opgedaan hebt.

Hopelijk komen er in de toekomst nog events waar ze aan de overkant van de plas jaloers op worden.

Comment

• wat ik wel vet vond waren de voetgangers die echt ergens in het midden van nergens stonden te filmen. het parcours was na een tijd plots wel gekend precies

Comment

wat ik wel vet vond waren de voetgangers die echt ergens in het midden van nergens stonden te filmen. het parcours was na een tijd plots wel gekend precies
                Ik wilde nog naar jullie moonen, maar het was me een beetje te fris.

Comment

• Tips ivm roadbook, idd meer werken met afstanden (genre bolleke-pijlke in de rally)
                  Kruissing is geen afslag rechts bvb. Ne roadtrip is ook gene race he, mensen, daarvoor moet je op circuit zijn, al is de verleiding natuurlijk groot met zo'n groepje racebolides.
                  Maar best is daar hier niet te veel over te schrijven, willen we dit in België ooit ook eens organiseren.

Meer controle op deelnemers, soort van VIP toestanden met bandjes. Nu zijn we geen enkele keer gecontroleerd. Iedereen kon zomaar overal binnen en broodjes eten, ook voor het dinner 's avonds.

Zorgen voor voldoende (afgescheiden) parking voor de deelnemers, eventueel per merk.
                  Zeker aan de audi garage was dit een probleem.

Aangezien ik in de eerste groep zat , heb ik van deze kleine ongemakken niets gemerkt en ben dan ook gebleven tot de een van de laatsten.

Dinner 's avonds was perfect verzorgd.

Doe zo verder !!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wimV Bekijk Berichten
                    Tips ivm roadbook, idd meer werken met afstanden (genre bolleke-pijlke in de rally)
                    Kruissing is geen afslag rechts bvb. Ne roadtrip is ook gene race he, mensen, daarvoor moet je op circuit zijn, al is de verleiding natuurlijk groot met zo'n groepje racebolides.
                    Maar best is daar hier niet te veel over te schrijven, willen we dit in België ooit ook eens organiseren.

Meer controle op deelnemers, soort van VIP toestanden met bandjes. Nu zijn we geen enkele keer gecontroleerd. Iedereen kon zomaar overal binnen en broodjes eten, ook voor het dinner 's avonds.

Zorgen voor voldoende (afgescheiden) parking voor de deelnemers, eventueel per merk.
                    Zeker aan de audi garage was dit een probleem.

Aangezien ik in de eerste groep zat , heb ik van deze kleine ongemakken niets gemerkt en ben dan ook gebleven tot de een van de laatsten.

Dinner 's avonds was perfect verzorgd.

Doe zo verder !!
                    Trek u da ni aan Wim. Als dit regelmatig doorgaat zullen er wel groepjes gevormd worden, dan kan iedereen een groepje naar keuze kiezen he

die controle van de VIP vond ik ook te weinig, ma goed...

die red bull toestanden die we kregen in onze zak kwamen goed v pas, had op zijn minst weinig geslapen zat- en vrijdag

Comment

Trek u da ni aan Wim. Als dit regelmatig doorgaat zullen er wel groepjes gevormd worden, dan kan iedereen een groepje naar keuze kiezen he
                      Ik denk dat het inderdaad beter is iedereen zelf te laten kiezen met wie hij samen rijdt.
                      Dan kun je ook samen eens een tussenstopje houden om te tanken of te plassen en een babbelke doen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door 500Abarth Bekijk Berichten
                        Super foto's Daan! Echt heel mooi. Heb je nog foto's van de groene Cayman en de GT3 RS' en?
                        De GT3 RS'en waren jammergenoeg niet bij de finish, en ik was alleen bij de finish

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten

ZOT snel!
                          Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
                          Ik zie dat er al een aantal foto's van mij gepost zijn Ik was zelf de bijrijder van de Alpina en zoals reeds al gezegd, dat ding was snel! Ook mijn filmpje is hier al langs gekomen: http://www.youtube.com/watch?v=o4jHJ...e=channel_page Hier nog wat foto's die ik heb gemaakt zondag:

Last edited by ; 18/03/2009, 20:07.

Comment

• Gave foto's, mooi zo met de GT2 op de achtergrond. Daar was ik de bijrijder van, op een gegeven moment zaten jullie lekker met de Z4 achter ons aan.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jorn. Bekijk Berichten
                              Gave foto's, mooi zo met de GT2 op de achtergrond. Daar was ik de bijrijder van, op een gegeven moment zaten jullie lekker met de Z4 achter ons aan.
                              En op een gegeven moment reden we jullie ook voorbij

Comment

wat ik wel vet vond waren de voetgangers die echt ergens in het midden van nergens stonden te filmen. het parcours was na een tijd plots wel gekend precies
                                Ik heb me wijselijk int midden van een veld gesteld

Heb zelf al een aantal organisaties gedaan (muziekfestivals; motorritten,...) en uit alle "kritiek", zowel postief als negatief kan een organisator alleen maar leren. Ben zeker dat Natasha (en anderen) veel zijn met deze comments. Als ik hier alles lees is 1 ding wel duidelijk, het was voor het merendeel een zeer geslaagde dag. Dus een pluim voor de oraganisatie deze eerste roadtrip.

Bij motorritten is het meestal de gewoonte dat je tussen bepaalde tijdstippen vertrekt; in een groepke naar keuze. En wordt er vermeld dat je tussen bepaalde tijdstippen op een tussenstop moet zijn of aan het eindpunt. Op die manier kan je zelf beslissen waar eventueel te stoppen om eens plaske te doen; ietske te drinken,...Je weet gewoon dat je moet zorgen dat je op tijd aan de afgesproken plaatsten bent. Met motorritten proberen we te maken dat je een total triplengte hebt van 150-200km en hier zit minsten 1 stop tussen. Ga je naar de 200km dikwijls twee. Met een aut okan je de afstanden tussen de stops waarschijnlijk wat langer maken.

Comment

• die DBS is toch echt subliem ze

Comment

• Comment

• Van AG.com

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door daan330 Bekijk Berichten

Daar zitte wel wat mooie fotos tussen.

Comment

Working...
                                          X