Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nabespreking Cars and Coffee Roadtrip - 15 maart 2009

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Hearv94 Bekijk Berichten
    Daar zitte wel wat mooie fotos tussen.
    Thanks,
    Nog een paar:

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door daan330 Bekijk Berichten
      Thanks,
      Nog een paar:

Nice....

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door daan330 Bekijk Berichten
        De GT3 RS'en waren jammergenoeg niet bij de finish, en ik was alleen bij de finish

Sorry maar we waren wat moe gereden , wij zijn tot aan het Audi center gereden en den andere (zwart/oranje) is gestopt iets voor oud-turnhout aangezien dieje nog een afspraak had aan de zee , ik heb via via vernomen dat dieje oranje/zwart GT3 rs gereden zijn tot in oud-turnhout ook en dat die dan naar Geel zijn gereden om iet te gaan drinken

Maar we gaan zeker nogges mee rijden denk ik of naar een c&c meeting komen !!

Comment

• Foto's:

Voor grote formaten kan gemaild worden naar adamvannoort@hotmail.com

Comment

• Deel2

adamvannoort@hotmail.com

Comment

• adamvannoort@hotmail.com

Staat uw auto er niet tussen stuur even een email voor een groot formaat foto van uw auto.
              Last edited by ; 17/03/2009, 22:12.

Comment

• Ni om ambetant te doen, maar je mag hier op dit forum maar 3 fotos per post zetten. Wil je er meer zetten moet je meerdere posts doen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door T3000 Bekijk Berichten
                  Sorry maar we waren wat moe gereden , wij zijn tot aan het Audi center gereden en den andere (zwart/oranje) is gestopt iets voor oud-turnhout aangezien dieje nog een afspraak had aan de zee , ik heb via via vernomen dat dieje oranje/zwart GT3 rs gereden zijn tot in oud-turnhout ook en dat die dan naar Geel zijn gereden om iet te gaan drinken

Ben toen we naar C&C reden die Oranje/zwarte gt3 RS en een Continental gt tegen gekomen tussen Geel en oud-turnhout.

Comment

• zeer verstandig om zoiets op een publiek forum te zetten.
                    [/quote]

Beste Speedman, 'k zal het NOOIT meer doen
                    PM
                    Last edited by ; 17/03/2009, 23:06.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Adam van Noort Bekijk Berichten
                      Hèhè, Juster at the wheel, myself er naast

Comment

• OMG

Prachtige bolides, prachtige meeting, in Antwerpen ben ik ook van de partij...

Bij het zien van deze foto's wil je echt centen hebben...

Btw, op één van de foto's zie ik de achterkant van een witte Opel Speedster met een scoop op z'n dak, heeft iemand daar nog foto's van?
                        Last edited by ; 18/03/2009, 07:46.

Comment

• Heb eindelijk mijn filmpje van de terugrit online gekregen;

Comment

• Hele mooie foto's Adam !!!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bennyvc Bekijk Berichten
                              Heb eindelijk mijn filmpje van de terugrit online gekregen;

http://www.youtube.com/watch?v=lGFwDc9CGeQ
                              Vanuit welke wagen is dat gefilmd?

Comment

Komen jullie naar de C&C in Antwerpen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen_M5 Bekijk Berichten
                                  Vanuit welke wagen is dat gefilmd?
                                  Type R

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door yannick-m. Bekijk Berichten
                                    Komen jullie naar de C&C in Antwerpen?

Dit was de eerste keer dat we dit is doen , ik ken het concept niet juist wat de bedoeling is in Antwerpen . Met auto naar daar die ergens parkeren en een klappeke doen met andere ?
                                    aangezien we beide uit Lier zijn ( de 2 zwart/oranje ) is Antwerpen nu wel een scheet away hé

Comment

• zijn er nog foto's van die witte cayman S met zwarte velgen?
                                      en is het toevallig een belg? want ik zie dagelijks zo ééntje rijden
                                      wimoptiek.be op

Comment

Dit was de eerste keer dat we dit is doen , ik ken het concept niet juist wat de bedoeling is in Antwerpen . Met auto naar daar die ergens parkeren en een klappeke doen met andere ?
                                        aangezien we beide uit Lier zijn ( de 2 zwart/oranje ) is Antwerpen nu wel een scheet away hé

Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
                                        Bestelt
                                        1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• Lotuzzz mercikes hé , kei sjieke foto !! als ge der nog moest hebben of andere effectjes op mag je me die altijd mailen !

Comment

Working...
                                          X