Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nabespreking Cars and Coffee Roadtrip - 15 maart 2009

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Bas himself Bekijk Berichten
    T3000,

heb jij nrplaat VZW.... of die andere ?

Kwestie de twee beetje te kunnen onderscheiden

Anyway, prachtkar. Hoop mij ooit in de verre toekomst dezelfde te kunnen aanschaffen!

Bas , nee nee den andere , xyb-434

grtz

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door T3000 Bekijk Berichten

grtz
      Was echt schitterend om de 2 identieke GT3 RS'en langst elkaar te zien rijden op de heenweg!!! Ik zat op dat moment in de blauwe Z06, was echt een mooi zicht

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door T3000 Bekijk Berichten

grtz
        Echt een zotte kar , kan je P. bedanken voor de rit van Antw tot Waalwijk.
        thx
        Last edited by ; 18/03/2009, 19:34.

Comment

• bedankt voor de leuke reacties

Comment

• Specs van die sportec sirocco?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk Berichten
              Ik stond tussen Arendonk en Oud-Turnhout, en daar passeerde al een plaatselijke DBS vóór C&C er was
              Jos. Was trouwens geweigerd van deelname (of het is te zeggen, kreeg geen mail terug dat ie mocht komen. Wss omdat ie met een andere auto ingeschreven had omdat ie niet 100% wist of zijn DBS er ging zijn)

Grappig trouwens die reacties van de "locals' op het passeren van C&C hier.
              Eentje was er absoluut niet mee opgezet, hij was gewoon aan het rijden tot ie achter een hoop rijdende chicanes kwam die een beetje de toerist kwamen uithangen tegen een snelheid dat ze even goed met een driewieler hadden kunnen doen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ceke Bekijk Berichten
                Specs van die sportec sirocco?
                SC300 = 300pk

Uit een 2.0TFSI

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
                  Grappig trouwens die reacties van de "locals' op het passeren van C&C hier.
                  Eentje was er absoluut niet mee opgezet, hij was gewoon aan het rijden tot ie achter een hoop rijdende chicanes kwam die een beetje de toerist kwamen uithangen tegen een snelheid dat ze even goed met een driewieler hadden kunnen doen
                  Die AM V8 of die Scaglietti? Die waren geen deelnemer maar waren wel wat aandacht aan het trekken

En dan fietste er nog een bomma langs die zag dat ik een kodak vasthad en zei dat ik er al heel veel gemist had *wijzend naar de 'dorpskern'*

Jaja meetje
                  Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
                  Bestelt
                  1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk Berichten
                    Die AM V8 of die Scaglietti? Die waren geen deelnemer maar waren wel wat aandacht aan het trekken

En dan fietste er nog een bomma langs die zag dat ik een kodak vasthad en zei dat ik er al heel veel gemist had *wijzend naar de 'dorpskern'*

Jaja meetje
                    Jos is die met die DBS.

Was die met zijn Scaglietti aandacht aan het trekken?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door daan330 Bekijk Berichten

dit is een fake rs4. via rdw kom ik uit op:A4 AVANT QUATTRO 110 KW
                      Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel
                      ... De snelheidslimieten zijn overal zo gelegd dat je zelfs met 4 platte banden en olie op de baan nog door de bocht kunt aan de maximum toegelaten snelheid ...

Comment

• ik vond die kar daar niet echt passen..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
                          ik vond die kar daar niet echt passen..
                          Echt hé

Comment

• Mooie foto's jongen ! Stuk vor stuk zijn het prachtige foto's

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ///NFSThunder Bekijk Berichten
                              meen je dat?dit is dus een 1.8T met 150pk,echt erg..

Comment

• Wat kwam die tuningbak daar eigenlijk doen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gahan Bekijk Berichten
                                  meen je dat?dit is dus een 1.8T met 150pk,echt erg..
                                  Het is niet omdat de RDW denkt dat hij nog 150 pk heeft, dat hij ook echt maar 150 pk heeft he...
                                  Er rijdt zelfs een RS2 rond die op papier (volgens de RDW) een dieseltje is (ofzoiets)

Maar het is niet meteen de knapste wagen daar aanwezig, daar hebt ge gelijk in
                                  Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
                                  Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ///NFSThunder Bekijk Berichten
                                    Dat is geen S4?

Idd, 150pk is geen 265.

Fak, zo belachelijk, 'k heb nog eventjes met 'm zitten praten met die kerel ivm. AudiSport en die kerel zei dat ie dan zeker es zijn 'S4' zou voorstellen.

Ofwel heeft ie z'n 1.8l getuned, maar 't blijft geen S4.

Comment

• het is zelfs een pre-facelift aan de koplampen te zien. Heeft hij wel moeite gedaan om zelfs de deurklinken en al facelift te maken.

kan ook een 2.6 quattro zijn.

Comment

• Maar sowieso kan 't geen S4 zijn toch?

Of is dit toch mogelijk maar heeft ie gewoon de staat opgelicht?

Comment

• Check

Oorspronkelijk geplaatst door rs4
                                          bij deze wil ik de organisatie bedanken voor deze mooie dag en natuurlijk ook alle deelnemers geweldig had het niet willen missen !!

iemand toevallig ook nog wat foto's van mijn audi gemaakt ??

Bruine Audi S4 (rs4)

Alvast Bedankt.
                                          Oorspronkelijk geplaatst door rs4
                                          Bedankt.!!

en inderdaad dat is ook de reden dat ik het embleem (S4) in de grille heb gedaan.

maar ben hard bezig voor een rs4 motor helaas eerst nog wat andere dingen te doen !!!

Comment

Working...
                                          X