Hoe was de koffie?
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Nabespreking Cars and Coffee Roadtrip - 15 maart 2009
Collapse
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk BerichtenDat is geen S4?
Idd, 150pk is geen 265.
Fak, zo belachelijk, 'k heb nog eventjes met 'm zitten praten met die kerel ivm. AudiSport en die kerel zei dat ie dan zeker es zijn 'S4' zou voorstellen.
Ofwel heeft ie z'n 1.8l getuned, maar 't blijft geen S4.
Een RS4 is het hoe dan ook niet. En een S4 ook niet. Voor zover ik het aan het geluid kon beoordelen was het een 6 cilinder.
Dus ik gok op de 2.6.
Maar ja....Wie ben ik?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ekreteiP Bekijk BerichtenHoe was de koffie?
heeeeeeeeejjjluk !
enkel 's middags moesten we betalen.
men mag toch iets beter de zones afbakenen voor deelnemers zodat er geen onverlaten binnensluipen voor gratis boefsel en koffie, tenminste dat vind ik toch....
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SPEEDMAN Bekijk Berichtenheeeeeeeeejjjluk !
enkel 's middags moesten we betalen.
men mag toch iets beter de zones afbakenen voor deelnemers zodat er geen onverlaten binnensluipen voor gratis boefsel en koffie, tenminste dat vind ik toch....
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk BerichtenTof filmpje Miguel!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door 500Abarth Bekijk BerichtenVolgende keer neem ik mijn Walther en lange wapenstok mee.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door 500Abarth Bekijk BerichtenEen RS4 is het hoe dan ook niet. En een S4 ook niet. Voor zover ik het aan het geluid kon beoordelen was het een 6 cilinder.
Dus ik gok op de 2.6.
Maar ja....Wie ben ik?
goed mogelijk natuurlijk dat hij er een S4 blok ingelegd heeft.
Comment
-
Zozie, mijn filmpje staat ook online. Alle beeld materiaal heb ik gewoon in één filmpje gemonteerd. Waar er geen audio is, was er teveel wind geruis. Sorry
Enjoy
+ YouTube Video
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TCT Bekijk BerichtenOMG
Prachtige bolides, prachtige meeting, in Antwerpen ben ik ook van de partij...
Bij het zien van deze foto's wil je echt centen hebben...
Btw, op één van de foto's zie ik de achterkant van een witte Opel Speedster met een scoop op z'n dak, heeft iemand daar nog foto's van?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk BerichtenZozie, mijn filmpje staat ook online. Alle beeld materiaal heb ik gewoon in één filmpje gemonteerd. Waar er geen audio is, was er teveel wind geruis. Sorry
Enjoy
+ YouTube Video
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk BerichtenWat een mongool ....
Neen, idd, soms is 't er wel wat over.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk BerichtenWat een mongool ....
Comment
Comment